2021-10-12, 23:22
Medlem
Amerikanen Tommy Paul verkar vara de ril dil. Slog Rublev idag. Har för mig att han rubbat stora spelare förut också?

Vad kan Murray lyckas med mot Zverev?
Citera
2021-10-13, 00:14
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Amerikanen Tommy Paul verkar vara de ril dil. Slog Rublev idag. Har för mig att han rubbat stora spelare förut också?

Och Tommy Fritz slog Berrettini. En bra dag för de där Tommysarna som jag inte kan skilja på
Citat:
Vad kan Murray lyckas med mot Zverev?

Vara med och störa lite men ändå torska i två raka?
Citera
2021-10-13, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Och Tommy Fritz slog Berrettini. En bra dag för de där Tommysarna som jag inte kan skilja på

Särskilt som en av dem heter Taylor och inte Tommy!

Såg Shelby Rogers slå ut Fernandez i ett avslutande tiebreak. Najs.
Citera
2021-10-13, 00:28
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Särskilt som en av dem heter Taylor och inte Tommy!

Såg Shelby Rogers slå ut Fernandez i ett avslutande tiebreak. Najs.

Men vad i helvete ... Dags att logga ut.

Men jag har ändå svårt att skilja dem åt.
Citera
2021-10-13, 00:41
Medlem
Citat:

Vara med och störa lite men ändå torska i två raka?

I ett land där Richard blir Dick går det säkert bra att kalla alla på T för ta-mi =)

Skotten inleder 3-0 mot Zverev!
(Edit: skrev jag innan det var klart =) 2-0 40 lika nu)
Citera
2021-10-13, 10:55
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Bra match av Andy Murray ändå. Klart godkänt resultat. Zverev är favoriten på under halvan enligt mig. Första gången Zverev slår Murray för övrigt, krävdes två tuffa set för att göra det.

Mike Tyson spelar tennis, har ni sett det? Ser ut som höger-/vänsterkrokar när han slår sina tennisslag. Tror han passar på att spela lite ibland när han följer med och supportar sin dotter, Milan Tyson. 😊

https://m.youtube.com/watch?v=7zR-5haQ0uU
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-10-13 kl. 11:15.
Citera
2021-10-13, 11:40
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Tror ni det blir något av Milan? Uppbackningen är ju såklart 100%, och talangen verkar också finnas där. Titta bara på när hon tränar med Djokovic(pappa Tyson hänger lite försynt vid sidan om):
😊
https://m.youtube.com/watch?v=cNbK1oU2d6c&t=24s

Vissa individuella sporter har mycket gemensamt. Boxning 🥊 och tennis 🎾 är två sådana sporter.

Kul att Mike gör vad han kan för att marknadsföra sporten. Alla individuella sporter är ju trots allt små om man jämför organisation och uppmärksamhet som lagsporterna får.

Tyckte det var kul när Tyson höll i säcken(boxningssäcken alltså) och lät Serena pumpa sig trött! Jävlar vad trött hon blev. Bisarrt härligt att se Tyson lära Serena ”boxing power” i syfte att hjälpa hennes tennis. 😂

https://m.youtube.com/watch?v=UBxGQho5laQ

Och här är lite närbilder på Tyson och Djokovic tillsammans efter träningen med Milan.

https://m.youtube.com/watch?v=DrCTi2TP3tI

Milan kommer få en riktigt fin karriär, kom ihåg var ni läste det först.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-10-13 kl. 11:43.
Citera
2021-10-13, 13:01
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Bra match av Andy Murray ändå. Klart godkänt resultat. Zverev är favoriten på under halvan enligt mig. Första gången Zverev slår Murray för övrigt, krävdes två tuffa set för att göra det.

Jo, det gick ju ungefär som jag trodde. Nära, men ingen cigarr. Murray hade break upp i båda seten utan att lyckas knyta till säcken, och det är väl rätt typiskt för den spelare han är i dag.

Citat:
Mike Tyson spelar tennis, har ni sett det? Ser ut som höger-/vänsterkrokar när han slår sina tennisslag. Tror han passar på att spela lite ibland när han följer med och supportar sin dotter, Milan Tyson. 😊

Tyson verka ha fått ordning på livet, trevligt. Det är ju annars en sån kille som borde ha varit död nu. Att dottern är en lovande tennisspelare som renderar en massa positiva rubriker till namnet Tyson hjälper säkert också "Iron Mike" att hålla sig på (tennis)banan.
Citera
2021-10-13, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Iofs, men tycker ändå inte hon uppfyller de klassiska wc-kriterierna. Förmodar att hennes comebackande beror på "svårt att sadla om-syndromet".

Murray fick WC i Indian Wells. Precis som Clijsters precis en sån man ger det till. Vet inte hur många han fått nu, men det börjar bli rätt många.

Citat:
Men vad i helvete ... Dags att logga ut.

Men jag har ändå svårt att skilja dem åt.

Kanske är för att de båda två har två förnamn och inget efternamn, typ som Alexander Isak.

Sen har vi Mackenzie McDonald, som har två efternamn istället.
Citera
2021-10-13, 21:24
Medlem
Hurkacz snart på åttonde plats på rejset, petar ner Nadal till nionde plats. Är det nu Nadal plötsligt gör blixtcomeback, vill spela wtf, och tar sig till Stockholm för att skramla poäng?
Citera
2021-10-13, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Murray fick WC i Indian Wells. Precis som Clijsters precis en sån man ger det till. Vet inte hur många han fått nu, men det börjar bli rätt många.

Kanske är för att de båda två har två förnamn och inget efternamn, typ som Alexander Isak.

Sen har vi Mackenzie McDonald, som har två efternamn istället.

De är väl rädda för att få skit om de fd spelarna börjar väsa för att de inte får sin förväntade räkmacka. Varför inte ge dem finalplats direkt liksom.
Citera
2021-10-14, 02:07
Medlem
ingetbranicks avatar
Skrällarnas kväll i Indian Wells. Medvedev hade 6-4 4-1 och två break upp på Dimitrov, men bulgaren lyckades vända på steken med fint tålamod från baslinjen i kombination med att ryssen plötsligt inte kunde serva längre.

Schwartzman manövrerade ut Ruud med 6-3 6-3 (har 5-2 i inbördes nu), kroniskt ojämne Basilashvili slog Khachanov, Hurkacz krossade Karatsev med 6-3 6-1 och Taylor Swift slog Sinner. Att i form varande britten Norrie skulle slå Paul var väl mer väntat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in