2021-10-13, 20:11
Medlem
Hej jag undrar om det är fri påfyllning av dricka på buffé restaurangen Ching Palace i Göteborg?
När jag ringde dit precis så hörde jag inte ett skit av vad personen svarade. Väldigt dålig svenska hahaha. Någon här på Flashback som har varit på den restaurangen?
Vet att lite olika restauranger som har buffé har börjat och snåla så att dricka får man köpa separat ett glas.
Citera
2021-10-13, 20:18
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
"Servicen saknades helt och i buffen var valet för dryck mellan vatten och bubbelvatten".

1 månad gammalt Googleomdöme.

"Läskautomaterna var alla stängda och skyltade "Vi brukade bjuda på dricka, men nu måste ni betala"."

4 månader gammalt Googleomdöme.

Verkar vara ett höjdarställe!
Citera
2021-10-13, 20:21
Avstängd
Kan det vara den asien-krog som har den absolut sämsta man i Göteborg?
Citera
2021-10-13, 20:30
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
"Servicen saknades helt och i buffen var valet för dryck mellan vatten och bubbelvatten".

1 månad gammalt Googleomdöme.

"Läskautomaterna var alla stängda och skyltade "Vi brukade bjuda på dricka, men nu måste ni betala"."

4 månader gammalt Googleomdöme.

Verkar vara ett höjdarställe!
Älskar den skylten. Den gamla gubben har en slags mörk humor.
Citera
2021-10-13, 20:46
Medlem
Negerhjons avatar
De hade väldigt gott om gäster innan pandemin och väldigt stort utbud med på buffén.. Läsken va fri då. Jag hade nog käkat där fler gånger om det inte hade varit för pandemin.. Just för att utbudet var stort.. De måste ha tappat otroligt mycket gäster just pga pandemin. Vem fan vill gå o Plocka bland serveringsbestick när 250pers har varit där innan.. Har tänkt på stället flera gånger när man gått förbi.. Kommer de överleva.
Citera
2021-10-13, 21:19
Medlem
TheJackets avatar
Vafan skall du dit och äta för? Riktigt rötet ställe
Citera
2021-10-13, 22:20
Medlem
Inte varit där sen innan pandemin. Men alltid varit nöjd innan! Gillade verkligen maten. Men vill vara säker på att man kan fylla på dricka också om jag ska gå dit igen
Citera
2021-10-13, 22:30
Medlem
Triplefaces avatar
Aldrig varit på en restaurang med fri påfyllning av läsk, förutom Pizza Hut och Ikea. Jag bor i Stockholm fö.
Citera
2021-10-13, 23:27
Medlem
Jag är extremt nyfiken och måste fråga! Hur många glas läsk brukar du förtära på en sittning?
Citera
2021-10-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen

Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Älskar den skylten. Den gamla gubben har en slags mörk humor.

Det är raka rör här. Han skyller inte på Corona, momsen, eller nåt sånt utan hans ekonomiska tapp för 2020 är helt och hållet kundernas fel. De drack för mycket läsk till lunchen, de snåla jävlarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in