Citat:
Ursprungligen postat av
Becksson
Men det är ju det jag har sagt hela tiden.
"Och jag känner ett antal sådana. De fungerar i sin roll som chef, men vet du hur de fungerar hemma?
Har du mött de skräckslagna familjerna som lever som fångar?
Brutna och misshandlade. Inte alltid fysiskt, men psykiskt, vilket är värre misshandel än det fysiska."
Som svar på.. Inget påstående mer än att den som skrev det påstod sej ha träffat på psykopater som chefer.
Det är fortfarande DU som lägger den diagnosen på MGM. Den som skrev inlägget du svarade på har inte ens nämnt något om hem och jobb. Hen skrev att "äkta" pskopati inte är en precursor till mord. DU driver en linje. Varför drar du in andra i din hemsnickrade diagnos? Varför extrapolerar du?
Vad spelar det för roll? Alla fattar att hon fintade dej. Tråkigt läge. Gjorde säkert ont 2015. Men det hänger ändå inte ihop med mordet. Vad spelar dina påhitt och utspel för roll?
"Jag är en helt vanlig person utan juridisk utbildning men stor kunskap och kännedom om psykiatri, vården och människor i allmänhet."
Du visar noll kunskap i det du påstår. Det är DÄRFÖR du blir ifrågasatt.
Du påstår att ritalin och stilnocht är eftersökt av "knarkare". Den typen av påståenden gör att trovärdigheten närmar sej noll. Mänskligt beteende är, som du med "stor kunskap om psykiatri" säkert vet, att om någon visar sej ej trovärdig inom ett område att dom inte är det överlag.