2021-10-05, 17:29
Medlem
Jag skrev ännu ett mail till aston och åter igen svarade de inte på flera dagar. Idag fick jag dock svar från dem och förklarade problemet jag hade med produkten. De ville kompensera mig och frågade om det fanns något annat de kunde erbjuda och efter mycket sökande efter reviews på både "Sivexa" och "Vigor Pharma" så hittade jag endast mediokra recensioner på båda märkena här på f12 men eftersom jag inte vill ha TL mer så sa jag att jag kunde tänka mig att prova "Sivexa Stacker Ultimatore".

Slutsatsen är ju att shoppen är grön, bra service och villiga att kompensera sina kunder (även om det kan ta tid) men kanske ett svagt utbud av stackers och/eller märken som producerar svaga stackers.
Det kan ju även ha varit en dålig batch jag fick.
Citera
2021-10-06, 10:06
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Jag skrev ännu ett mail till aston och åter igen svarade de inte på flera dagar. Idag fick jag dock svar från dem och förklarade problemet jag hade med produkten. De ville kompensera mig och frågade om det fanns något annat de kunde erbjuda och efter mycket sökande efter reviews på både "Sivexa" och "Vigor Pharma" så hittade jag endast mediokra recensioner på båda märkena här på f12 men eftersom jag inte vill ha TL mer så sa jag att jag kunde tänka mig att prova "Sivexa Stacker Ultimatore".

Slutsatsen är ju att shoppen är grön, bra service och villiga att kompensera sina kunder (även om det kan ta tid) men kanske ett svagt utbud av stackers och/eller märken som producerar svaga stackers.

Låter som att det fick ett bra avslut längesedan jag handlade av dessa men har alltid skött sig i min bok.
Citera
2021-10-10, 23:49
Medlem
SpOeNdis avatar
.
Citera
2021-10-10, 23:51
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan

Aston är bra, men hans stackers har alltid sugit! Hade varit kul å skicka dom på analys å se om det är nått gott i dom 😁
Citera
2021-10-12, 20:37
Medlem
Någon som vet vad som hänt med Balkan Pharmacys?
Citera
2021-10-12, 23:54
Medlem
lajders avatar
Fortfarande inget från apoteksbutiken, gått mer än 2 veckor nu. får inget svar på nån av mailadresserna så väldigt surt.
Citera
2021-10-13, 10:39
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa

Såg att dem har försvunnit från HB antingen glömt att betala månagsavgiften eller har andra bekymmer.

Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Fortfarande inget från apoteksbutiken, gått mer än 2 veckor nu. får inget svar på nån av mailadresserna så väldigt surt.

Apoteksbutiken har stängt har själv en betalning och inväntar order. Fick svar för ett tag sedan att dem ska lösa det.
Tror att du får vänta ett tag men förhoppningsvis löser det sig, dem har förmodligen fullt upp annat håll.
Citera
2021-10-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa

Såg att det tipsades om städning om man handlat av dom. Stängt hemsida & hb-tråd.
Citera
2021-10-13, 16:21
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Såg att dem har försvunnit från HB antingen glömt att betala månagsavgiften eller har andra bekymmer.

Apoteksbutiken har stängt har själv en betalning och inväntar order. Fick svar för ett tag sedan att dem ska lösa det.
Tror att du får vänta ett tag men förhoppningsvis löser det sig, dem har förmodligen fullt upp annat håll.

Har apoteksbutiken stängt självmant? Eller har det hänt något?
Citera
2021-10-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Har apoteksbutiken stängt självmant? Eller har det hänt något?

De och max drevs av samma gäng, det verkar ha blivit något tillslag/stöld av HELA deras lager så de har lagt allt på is och försöker bygga upp lagret igen enligt de.

Det lutar mer åt att myndigheterna är inblandade än stöld iaf.

De ger inga svar på mejl, utan man får vänta tills de kommit igång igen, du kan ju tänka att det blir en hel del panik mejl och de väljer att fokusera på att fylla upp med varor igen i första hand.
Citera
2021-10-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Såg att det tipsades om städning om man handlat av dom. Stängt hemsida & hb-tråd.
Har du någon länk till var du såg detta?
Tre shoppar tar paus, en fjärde tar semester och en femte hade fått hemsidan och mailen stängd under en veckas tid nyligen.
Det enda gemensamma jag kan se är att de erbjuder samma märke så möjligen leverantörskedjan som fått span på sig vilket kanske även kan förklara en hel del paket som försvunnit?
Citera
2021-10-14, 22:33
Medlem
En liten update här ang. Aston. Jag har väntat sedan den 5e på den här "Sivexa Ultimatore" som de skulle ha skickat som komp för TL batchen jag fick var meh.
Har ej fått något än så jag skrev till dem och ja de hade helt missat att skicka någonting till mig. De skulle snarast möjligt skicka ut paketet med ännu en "liten" komp för missen. Vi får se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in