2021-07-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Men är inte Nooshi MOT klyftor i samhället?!?

(Nej, jag vet att jag inte kan varit först med den.)

Du skrev det själv. Dom där juvren är mjölkstinna och därmed betydligt större än normalt. Så ser Dadgostar inte ut i dag, inte ens nära.
Citera
2021-07-09, 21:28
Medlem
Nooshi har nu officiellt klivit ur garderoben, den som trodde hon var en seriös V-politiker sprungen ur myllan behöver ej längre tvivla efter hennes framträdande i "Tilde". Hon tillhör nu TV4-vänsterbourgoisesfären, skiter i människor och längtar efter nästa kändisfest. Det kan vara ekonomiskt och socialt lukrativt att utmåla sig själv som havandes ett "socialt patos" minsann.

En opportun fitta var allt V klarade av.
Citera
2021-07-09, 21:39
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Nooshi har nu officiellt klivit ur garderoben, den som trodde hon var en seriös V-politiker sprungen ur myllan behöver ej längre tvivla efter hennes framträdande i "Tilde". Hon tillhör nu TV4-vänsterbourgoisesfären, skiter i människor och längtar efter nästa kändisfest. Det kan vara ekonomiskt och socialt lukrativt att utmåla sig själv som havandes ett "socialt patos" minsann.

Vad snackar du om?
Citera
2021-07-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Vad snackar du om?
Vad är det du inte förstår?

Punktera tack!
Citera
2021-07-09, 22:32
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack

Ja, hon framstår mer och mer som blekperson ( inte bokstavligen ) som blivit inkvoterad.

Såg lite Tilde programmet när jag satt och zappa…

Fruktansvärt program bör tilläggas
Citera
2021-07-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Ja, hon framstår mer och mer som blekperson ( inte bokstavligen ) som blivit inkvoterad.

Såg lite Tilde programmet när jag satt och zappa…

Fruktansvärt program bör tilläggas
TV4 in its prime. Det enda bra man kan säga om Tilde är att hon är snygg. hon är en intellektuell myra och blir så uppenbar i sin narcissism.
Citera
2021-07-09, 23:31
Medlem
”Socialdemokraterna är nya dörrmattan” och ”Tage Erlander är hennes politiska förebild”.
Jag gillade henne lite från början men hon har vuxit något alldeles oerhört och fort gick det också.
Synd att jag inte är Vänsterpartist men ett erkännande måste jag ge henne.
Citera
2021-07-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
”Socialdemokraterna är nya dörrmattan” och ”Tage Erlander är hennes politiska förebild”.
Jag gillade henne lite från början men hon har vuxit något alldeles oerhört och fort gick det också.
Synd att jag inte är Vänsterpartist men ett erkännande måste jag ge henne.

Låter som hon försöker kopiera Reinfeldt och låtsas vara socialdemokraterna. Vore mer rakryggat om hon stod upp för sitt eget parti istället för att snylta på sossarnas renommé.
Den taktiken är ju som sagt inte ny. SD försökte ju med men det föll ju platt när de sålde ut sig helt till kapitalet.
Citera
2021-07-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Låter som hon försöker kopiera Reinfeldt och låtsas vara socialdemokraterna. Vore mer rakryggat om hon stod upp för sitt eget parti istället för att snylta på sossarnas renommé.
Den taktiken är ju som sagt inte ny. SD försökte ju med men det föll ju platt när de sålde ut sig helt till kapitalet.

Absolut möjligt att det är så, du kan ha rätt. Jag tyckte Reinfeldt var lysande, innan jag insåg att jag blivit bedragen. Ett av mina största misstag någonsin.
Citera
2021-10-13, 09:58
Medlem
lemonzhellos avatar
Nooshi - som enligt egen utsago gått i världens bästa jämlika och hållbara (?) skola har gått i en friskola, och inte vilken som helst.

Hon är uppvuxen på Hisingen, i Lundby, ett område med många invandrare och låg medianinkomst.

Hon valde dock - tack vare friskolereformen som sjösattes 1992 när Nooshi var 7 år gammal - sedermera att gå i Montessoriskolan Centrum i Göteborg, trots att hon alltså bodde i Lundby på Hisingen.

En skola som man ställer sina barn i kö till när de föds.

Där gick hon, vid en tid då mindre än 3 % av svenska skolbarn gick i friskola. Dessutom gick hon alltså i en skola där andelen arbetarbarn ständigt varit försvinnande liten.
Hon var väl den enda i sin klass.
Citera
2021-10-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Nooshi - som enligt egen utsago gått i världens bästa jämlika och hållbara (?) skola har gått i en friskola, och inte vilken som helst.

Hon är uppvuxen på Hisingen, i Lundby, ett område med många invandrare och låg medianinkomst.

Hon valde dock - tack vare friskolereformen som sjösattes 1992 när Nooshi var 7 år gammal - sedermera att gå i Montessoriskolan Centrum i Göteborg, trots att hon alltså bodde i Lundby på Hisingen.

En skola som man ställer sina barn i kö till när de föds.

Där gick hon, vid en tid då mindre än 3 % av svenska skolbarn gick i friskola. Dessutom gick hon alltså i en skola där andelen arbetarbarn ständigt varit försvinnande liten.
Hon var väl den enda i sin klass.

Men Nooshi var inte politiskt akriv eller tog beslut för sitt liv som 7åring🤯
Citera
2021-10-13, 12:57
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Men Nooshi var inte politiskt akriv eller tog beslut för sitt liv som 7åring🤯

Nej, förvisso inte, men skvallervärdet inses om man lägger ihop den informationen med exempelvis hennes rant i partiledardebatten nyss.

Hon är alltså väldigt selektiv med sanningen, när hon försöker få det att se ut som om hon gått i en vanlig skola där direktörsungar blandats med arbetarbarn.

”Jag gick i världens mest jämlika trygga hållbara skola, där knegare gick i samma klass som direktörers barn och medelklassen. ”

Inte riktigt. Kolla gärna skolan hon gick i. Hennes föräldrar gav henne en möjlighet som hon nu vill förvägra andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in