2021-10-12, 23:22
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Vad ska förklaras ?

En hora, knarkare och 4 barns mamma som
Sket i sina barn - mördar iskallt en 4 barns far för att han inte längre orkar med att ha en blodigel sugandes på sig.
Behövs liksom inga förklaringar.
Paddan är körd, alla cylindrar har brunnit. Kaputt.
Stå i trosorna och sikta på den som gett en tak över huvet gratis i flera månader. Och sen skjuta ihjäl.

Hade varit väldigt intressant att höra varför Mufit fick nog av henne. Inte många månader gifta och hon hoppade direkt på en ny snubbe. Stackars hennes barn. Inget intresse alls för deras mående och behov.
Och med hennes diagnoser - hon borde fokuserat på att få stabilitet och ta hand om barnen
Inte hitta en ny låtsas pappa till dem - igen
Nu var det inte det jag frågade om och jag frågade definitivt inte dig 🙈
2021-10-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Han verkar ha varit med henne vid flera läkarbesök. Läser jag det rätt så försökte hon ta livet av sig två gånger, kort efter varandra, under deras äktenskap. Då skulle jag också dra öronen åt mig. Och en person med borderline som slutat att idolisera personen den är med börjar svartmåla sin partner.
Ofta blir partnern förvirrad och gör allt för att vara till lags men han kanske fick nog och satte gränser?
Känns mer och mer bisarrt att jag var på deras bröllop…
ja var också där helt galet
2021-10-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Men lägg av nu va 😯
Dubbla FUPar. ??? Dummaste jag läst i den här tråden idag.

Dags för dig att sova nu….

Oj jag drömde visst.... Mardröm. Det var ju slasken jag menade men skrev fel.
Int e alltid så lätt att hålla reda på alla dessa ord som du och andra vetgiriga använder.

Jag är en helt vanlig person utan juridisk utbildning men stor kunskap och kännedom om psykiatri, vården och människor i allmänhet.
Jag hade för mig att alla är välkomna att diskutera och reflektera här på FB, har jag fel så rätta mig.

Jag blev visst lite trött här inne igen och orkade inte Googlea fram alla fina termer, hoppas bara för alla barn och anhörigas skull att mardrömmen snart är över.
Att vi alla ska slippa mardrömmarna och få leva ett normalt liv igen.
2021-10-12, 23:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Oj jag drömde visst.... Mardröm. Det var ju slasken jag menade men skrev fel.
Int e alltid så lätt att hålla reda på alla dessa ord som du och andra vetgiriga använder.

Jag är en helt vanlig person utan juridisk utbildning men stor kunskap och kännedom om psykiatri, vården och människor i allmänhet.
Jag hade för mig att alla är välkomna att diskutera och reflektera här på FB, har jag fel så rätta mig.

Jag blev visst lite trött här inne igen och orkade inte Googlea fram alla fina termer, hoppas bara för alla barn och anhörigas skull att mardrömmen snart är över.
Att vi alla ska slippa mardrömmarna och få leva ett normalt liv igen.
Du inser att du har fel men är ändå spydig? Och beskyller andra för att vara det?
Sansa dig nu
2021-10-12, 23:52
Medlem
Nivån härinne.. Jesus.

Vad skönt det skulle vara om vissa förstod hur en rättsprocess fungerar, hur diverse neuropsykiatriska diagnoser ter sig, vad missbruksproblematik är.

Bara det att båda hade hög promillehalt men inte tillsynes så redlösa en ”vanlig” hade varit med samma promille.
Visar att man har druckit mycket alkohol under lång tid.
Dom har levt i en helt annan bubbla under en längre period. Deras verklighet är något helt annat, beroendesjukdomen är läskig och det ska absolut lyftas fram i detta fall.
2021-10-13, 00:19
Medlem
Citat:
Men det är ju ingen som ifrågasatt det.

Ifrågasatt?

Läs igen.
2021-10-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
ja var också där helt galet

Var Emil och Lydia gifta?
2021-10-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subluuna
Var Emil och Lydia gifta?

Nej
2021-10-13, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag ska försöka förklara så även du begriper. Somliga läser in sig på FUP innan dom börjar skriva mer än sporadiska inlägg. Andra går all in med känslostyrda inlägg...

Jag har läst den några gånger och för mig kändes det klart så fort ja visste att de hade filmen.
Men av erfarenhet, så blir det inte alltid som man tror.

Jag vet att det finns en slask som ibland kommer till avändning. Därför är väl FUPen bara en del av allt material som finns. Allting beror väl på, vilken typ av rättegång och brott det gäller?
2021-10-13, 01:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag har läst den några gånger och för mig kändes det klart så fort ja visste att de hade filmen.
Men av erfarenhet, så blir det inte alltid som man tror.

Jag vet att det finns en slask som ibland kommer till avändning. Därför är väl FUPen bara en del av allt material som finns. Allting beror väl på, vilken typ av rättegång och brott det gäller?
Nej, slasken är tillgänglig för t. ex. åtalad och försvarare. Oavsett mål
2021-10-13, 01:06
Medlem
Citat:

Tack så förstår jag
2021-10-13, 06:57
Avslutad
Citat: