2021-10-12, 17:01
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Alla har sina preferenser, om du såg en man rata tjejer för personkemin så hade du tyckt att det var stört? Du hade inte ens trott på det, att sånt existerar.

Jag misstror inte någon men att ständigt repetera sin åsikt hundra gånger på ett forum är att trolla. Tycker det är så jävla onödigt.

Personkemi är förstås viktigt om man vill ha en partner.
Citera
2021-10-12, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Jag misstror inte någon men att ständigt repetera sin åsikt hundra gånger på ett forum är att trolla. Tycker det är så jävla onödigt.

Personkemi är förstås viktigt om man vill ha en partner.

Och att repetera att någon trollar är också att trolla vilket jag tycker är onödigt.
Citera
2021-10-12, 17:03
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Och att repetera att någon trollar är också att trolla vilket jag tycker är onödigt.

Jag skiter i vad du tycker. Jag är artig nog att besvara dina inlägg så jag förstår inte vad du gnäller över.
Citera
2021-10-12, 17:06
Bannlyst
Citat:
Jag skiter i vad du tycker. Jag är artig nog att besvara dina inlägg så jag förstår inte vad du gnäller över.

Du tycker mycket och bryr dig inte om vad andra tycker dessutom är du efter som inte fattar hinten.

Ska du vara artig att besvara mina inlägg?

Jag avslutar diskussionen här
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-12 kl. 17:13.
Citera
2021-10-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej, den duger inte för mig.

18-20cm, annars får det va.

Hört talas om tvångsäktenskap? Börjar förstå varför man har det i många länder. Då får du ta den storlek du får.

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Mata inte trollet mer.
Nu ratar hon din kuk på 16,5 men skrev ovan tidigare.
Hon (om det ens är en hon) har begränsad erfarenhet och tycker bara det är kul att driva lite med osäkra män.

Jendy är en hon, tro mig. Jendy är porrskadad. Det är förklaringen.

Citat:
Hon har skrivit hundra inlägg i tråden.
På snudd till psykiskt störd eftersom det tar ett inlägg att berätta vad man tycker.

Stackars Jendy blir ifrågasatt hela tiden, därför hon måste skriva så många inlägg i tråden.
Citera
2021-10-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Hört talas om tvångsäktenskap? Börjar förstå varför man har det i många länder. Då får du ta den storlek du får.

Förklaringen är ganska enkel, att det är stor jag gillar.
Eller rättare sagt xstor.

Du fick mig nästan att överväga om jag skulle ta en liten när du berättade att de med xstor är oseriös, men sen kom jag på att det kan inte stämma 😼, finns dessutom flera incels som har stor.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-12 kl. 19:04.
Citera
2021-10-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline

Plus att man blir ihopföst med någon man kanske inte ens gillar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-12 kl. 18:27.
Citera
2021-10-12, 18:30
Medlem
Frågan är väl vem på Flashback som kan trolla med sin kuk, skapa magi och svinga sin stav 😂😂
🦴🤹🥒🌭🪄🪄🪄🪄

Citat:
Citera
2021-10-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
16.5 cm duger la?

Runt 16/strax över medel var den längd flest kvinnor föredrog när de fick se bilder på olika kukar, så den duger väl optimalt.
Citera
2021-10-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Runt 16/strax över medel var den längd flest kvinnor föredrog när de fick se bilder på olika kukar, så den duger väl optimalt.

Jag har sagt det också, så en del blandar ihop vilken storlek jag vill ha med vilken de flesta föredrar. Det är liksom olika saker.
Citera
2021-10-12, 19:26
Medlem
En liten man som vet om att han har en liten kuk är bra. Får plats överallt, snäll (pga midervärdeskomplex) och så kan man bo med honom i ett mini hus. 🤴👸🏚️
Citera
2021-10-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hihi

Man kan ju önska, men ja, du har rätt. Det är anledningen, att det är svårt lyckas hitta nån med 18-20cm, då det inte verkar vara så vanligt. Det är mest bara incels med 8,5 eller 12cm som jag lyckats få dejta på senaste, men det ville jag ju inte när jag fick reda på deras storlek, för det är bättre fråga innan och inte dejta alls

Det var dock en med 18×14 som var intresserad, men han gick jag aldrig på dejt med. Då det var en som sa att han var oseriös pga att han hade xstor. Så jag trodde det för ett tag, men det stämde förmodligen inte, och nu lär det dröja innan nästa gång.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-12 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in