2021-10-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Tror ni att D7 är nöjda med exponeringen de fick efter att ha skickat det där krimskramset till Rask? 4 218 visningar när videon nu legat uppe i över ett dygn.

Och för den som missat. Här sitter Rask och känner de magiska krafterna från den svarta kristallkulan: https://imgur.com/a/cSvtzyV .

Vi får se upp så att han inte lägger en spell på oss.
Enda anledningen till att han gjorde det där samarbetet var för att få dom där skitgrejerna gratis.

Noterade också att INGEN ANNAN än Rask får röra den där plastkulan det var tydligen viktigt, kan ju tänka mig hur det låter där hemma när han ser några nya fingeravtryck på den.
Citera
2021-10-12, 00:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Enda anledningen till att han gjorde det där samarbetet var för att få dom där skitgrejerna gratis.

Noterade också att INGEN ANNAN än Rask får röra den där plastkulan det var tydligen viktigt, kan ju tänka mig hur det låter där hemma när han ser några nya fingeravtryck på den.
Vad elakt. T måste ju verkligen känna avundsjuka när hon bara får gå och längta efter att ta på den där bollen .. De får nog köpa en egen till henne så det blir lite rättvisa

Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Tror ni att D7 är nöjda med exponeringen de fick efter att ha skickat det där krimskramset till Rask? 4 218 visningar när videon nu legat uppe i över ett dygn.

Och för den som missat. Här sitter Rask och känner de magiska krafterna från den svarta kristallkulan: https://imgur.com/a/cSvtzyV .

Vi får se upp så att han inte lägger en spell på oss.
Som reklam för leksaker riktade till barn i yngre tonåren fungerar det väl utmärkt...

Det handlar ju liksom inte om någon butik som saluför ockulta ting - utan en presentshop på nätet med krimskrams.
Senast redigerad av micro113 2021-10-12 kl. 00:19.
Citera
2021-10-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad elakt. T måste ju verkligen känna avundsjuka när hon bara får gå och längta efter att ta på den där bollen .. De får nog köpa en egen till henne så det blir lite rättvisa
Jag tänkte att det kunde vara en rolig grej för barnen att hålla på med när dom lessnat på fortnite, men det här är Pappa Rasks leksak och det lät inte som han kommer tumma på några regler.

T tänker väl: herregud, ska du sitta och leka med den kulan nu? Kan du inte skaffa ett jobb istället för att sitta och tillbe häxor?
Citera
2021-10-12, 00:50
Häxbaronen måste ju ha antingen förbjudit T att läsa här inne eller nåt annat trix.

Hade hon bara läst en tiondel av vad som svart på vitt kommer fram här så hade ju fjällen fallit från ögonen och hon hade dumpat skithögen för längesen, även om hon är både trög och i många år manipulerad att tro på Bajses lögner om ekonomi, framgång och annat.
Citera
2021-10-12, 02:40
Bannlyst
Den här videon är skön.
Efter 2 minuter berättar han att han kanske ska ha ett samarbete med en hårklinik för att han är halvflintis. Sådär ser man tydligen ut enligt rask om man lider av psykisk ohälsa.

https://m.youtube.com/watch?v=oOSF_99LAs4

Över 2 år senare och han har fortfarande inte fixat det.

Märk väl hur han på ett ytterst fult sätt färgade skägget. Det gör han fortfarande men bara helsvart.
Som rask så, hans fjuniga hår på huvudet känns som skäggväxt.
Då förstår man att han färgar det, han gör verkligen allt för att framstå som en karlakarl.

och bajsokissbaronen pissar såklart i en flaska också, vilket han stolt visar upp efter 5 minuter.
Senast redigerad av drrty 2021-10-12 kl. 02:43.
Citera
2021-10-12, 07:25
Medlem
Hur gick det egentligen för Ulf? Mannen som klev fram ur kulisserna och slantade upp - Bokstavligen!

Ulfs gästspel måste vara historiskt kort, han klev in som okänd "välgörare", pröjsade bort baronens straff så att denne får känna sig som att han kan komma undan med allt.

-Hembesök av baronen vilket på rekordkort tid resulterade i en scamtävling med utlottande av bitcoin som ingen vann givetvis.
- Baronen lyckades i rekordfart få Ulf att må så dåligt att han lades in på hispan efter nåt dygn.

Har någon koll på om och hur Ulfs släktingar/närmaste anhöriga har reagerat på detta svindlande (!) spektakel?

När det kommer till psykiskt sköra och utsatta människor är Raskens som en vandrande naturkatastrof som borde hållas borta med alla medel.
Senast redigerad av Stallhagen 2021-10-12 kl. 07:30.
Citera
2021-10-12, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Den här videon är skön.
Efter 2 minuter berättar han att han kanske ska ha ett samarbete med en hårklinik för att han är halvflintis. Sådär ser man tydligen ut enligt rask om man lider av psykisk ohälsa.

https://m.youtube.com/watch?v=oOSF_99LAs4

Över 2 år senare och han har fortfarande inte fixat det.

Märk väl hur han på ett ytterst fult sätt färgade skägget. Det gör han fortfarande men bara helsvart.
Som rask så, hans fjuniga hår på huvudet känns som skäggväxt.
Då förstår man att han färgar det, han gör verkligen allt för att framstå som en karlakarl.

och bajsokissbaronen pissar såklart i en flaska också, vilket han stolt visar upp efter 5 minuter.

Fantastisk vlogg. På den tiden talade han även om psykisk ohälsa som något som kan gå över. Idag är det mer SÅ HÄR ÄR DET: JAG HAR PSYKISK OHÄLSA. Undrar också hur man får babyfjun av psykisk ohälsa?

Man ser även glimtar av SkrytBaronen några minuter in. Rask tar med familjen och äter och efteråt måste han bara ha med att Therese sagt att det var dyrt att det kostade 800 kr. ”Det kanske det är? Jag vet inte”. För att verkligen förtydliga att jag är en man som drar in 6 undersköterskelöner på en månad. Så jag vet inte vad som anses vara dyrt för vanliga människor.
Citera
2021-10-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Hur vet DU att det är skitgrejer? Har du provat själv???

Det kanske är farligt ifall fel person rör kulan, vad vet vi?
Citera
2021-10-12, 09:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Hur vet DU att det är skitgrejer? Har du provat själv???

Det kanske är farligt ifall fel person rör kulan, vad vet vi?
Om du menar att det farliga är att Rask får ett tantrum utbrott och sedan börjar gråta - då har du nog rätt.
Om du menar att det skulle vara något speciellt med kulan så bör du söka hjälp - och vi andra vet att det inte är farligt för någon att vidröra kulan.

Som en stor överraskning till dig kan jag avslöja att kulan har vidrörts av många innan den hamnade hos Rask och att andar i leksaker är fantasier och inte verklighet.
Citera
2021-10-12, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du menar att det farliga är att Rask får ett tantrum utbrott och sedan börjar gråta - då har du nog rätt.
Om du menar att det skulle vara något speciellt med kulan så bör du söka hjälp - och vi andra vet att det inte är farligt för någon att vidröra kulan.

Som en stor överraskning till dig kan jag avslöja att kulan har vidrörts av många innan den hamnade hos Rask och att andar i leksaker är fantasier och inte verklighet.

Det är vad DU tror och det får man göra!
Jag tror inte att det är en leksak!
Citera
2021-10-12, 09:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Det är vad DU tror och det får man göra!
Jag tror inte att det är en leksak!
Spännande! Vad tror du händer om man rör kulan?
Citera
2021-10-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Spännande! Vad tror du händer om man rör kulan?

Jag vet inte då eftersom jag aldrig rört en och kommer med största sannolikhet ALDRIG göra det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in