2021-10-12, 02:08
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vi kan inte konstatera något av det du påstår.

Kan du svara på frågan om hur just du fått tillgång till denna hemliga information?

Antar att det är så hemligt så du inte kan berätta, eller?

Som sagt hemlighetsstämplad forskning blir offentligt ibland så jo det kan vi visst konstatera.
Citera
2021-10-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Okej hur vet du att jag inte har tillgång till hemligstämplad forskning?

Är det något som enbart skulle vara förunnat dig menar du? Är det enbart exklusivt du som kan få tillgång till den?

Jag menar att kan du få tillgång till den så kan ju jag och andra det också såvida du inte är hemlig kompis med någon av dessa forskare som delat med sig av informationen till dig personligen?
Senast redigerad av Menlonson 2021-10-12 kl. 02:30.
Citera
2021-10-12, 02:12
Medlem
dampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu avfärdar jag inte varken spöken eller ufon men detta är en liten kul förklaring att ha i åtanke

I äldre hem är det ett vanligt problem att hitta mögel som växer på platser du aldrig trodde var möjligt. Och att leva med oupptäckt mögel i ditt hem har har varit känt för att orsaka alla typer av hälsoproblem såväl som i vissa fall av att röra med människor sinnen. Den hallucinationen du ser kan mycket väl vara ditt husmögel som spökar.

Mögel finns inte i gamla dragiga hus det finns i sjuka hus från 70-80-talet som är för täta.
Citera
2021-10-12, 02:12
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu avfärdar jag inte varken spöken eller ufon men detta är en liten kul förklaring att ha i åtanke

I äldre hem är det ett vanligt problem att hitta mögel som växer på platser du aldrig trodde var möjligt. Och att leva med oupptäckt mögel i ditt hem har har varit känt för att orsaka alla typer av hälsoproblem såväl som i vissa fall av att röra med människor sinnen. Den hallucinationen du ser kan mycket väl vara ditt husmögel som spökar.
Sedan är det så att det finns evidens för att vissa får hallisar, av läkemedel, illegala droger eller sjukdom. Jag har varit med om det själv när jag precis vaknat och jag har arbetat med människor som har haft de mest snurriga hallucinationer.

Att få sånt till att det ska vara evidens för att spöken finns tyder på en otrolig okunskap om hur världen fungerar.
Citera
2021-10-12, 02:14
Medlem
constants avatar
Citat:
Som sagt hemlighetsstämplad forskning blir offentligt ibland så jo det kan vi visst konstatera.
Vem har sagt att hemligstämplat forskning inte kan bli offentlig?

Jag frågar dig hur du kan känna till den hemliga forskningen som har evidens för spökens förekomst?
Citera
2021-10-12, 02:15
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Är det något som enbart skulle vara förunnat dig menar du? Är det enbart exklusivt du som kan få tillgång till den?

Jag menar att kan du få tillgång till den så kan ju jag och andra det också såvida du inte är hemlig kompis med någon av dessa forskare som delat med sig av informationen till dig personligen.

Håller med om dina slutsatser. Att olika människor har olika tillgång till information. God natt nu.
Citera
2021-10-12, 02:16
Medlem
constants avatar
Citat:
Håller med om dina slutsatser. Att olika människor har olika tillgång till information. God natt nu.
Ger du upp utan att svara på min seriösa fråga?
Citera
2021-10-12, 02:17
Medlem
styckets avatar
Citat:
Vem har sagt att hemligstämplat forskning inte kan bli offentlig?

Jag frågar dig hur du kan känna till den hemliga forskningen som har evidens för spökens förekomst?
Var aldrig ute efter att ge svar på alla dina frågor eller bevisa något mer än eran bristfälliga logik vilket jag gjort tydligt nu. Har ni inte insett det får ni fortsätta leva i eran fantasi. God natt och tack för mej.
Citera
2021-10-12, 02:18
Medlem
constants avatar
Citat:
Var aldrig ute efter att ge svar på alla dina frågor eller bevisa något mer än eran bristfälliga logik vilket jag gjort tydligt nu. Har ni inte insett det får ni fortsätta leva i eran fantasi. God natt och tack för mej.
Fast nu är det jag som har fakta och du som fantiserar.

Men okej att du inte förstår det, jag köper det.
Citera
2021-10-12, 02:19
Medlem
Citat:

Maken till slingrande... Det var inga direkta slutsatser, det var frågor till dig.
Citera
2021-10-12, 02:23
Medlem
styckets avatar
Citat:
Fast nu är det jag som har fakta och du som fantiserar.

Men okej att du inte förstår det, jag köper det.
Jag fantiserar att du inte har tillgång till hemligstämplad forskning och där med inte kan avgöra vad för forskning som finns på spöken? Okej.
Citera
2021-10-12, 02:28
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag fantiserar att du inte har tillgång till hemligstämplad forskning och där med inte kan avgöra vad för forskning som finns på spöken? Okej.
Oh, så spännande att just du har tillgång till massor superhemlig forskning.

Men du har fortfarande inte berättat hur just du har fått tillgång till den superhemliga forskningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in