Citat:
Ursprungligen postat av
Eilenberg
Jag tycker mig se att tråden ändå följer någon slags metodik iom att ytterst få uppmanar cyberninjas till att genomföra fler audits i andra delstater.(Gold standard)
Jag vill ochså minnas att auditrapportern skulle göra det så pass tydligt att Joe Biden stulit minst 75tusen röster, att delstaten arizonas guvernör och senat inte skulle ha något annat val än att "de-certifiera" valet.
Nu när inget av detta har skett eller kommer att ske så återstår bara det sista alternativet
och narrativet: "Jag vet att Cyberninjas inte har lagt fram några bevis för systematiskt valfusk,men jag bryr mig inte längre om sakliga bevis,för demokraterna och Joe Biden är ändå ett mycket värre alternativ. Och alla de som ifrågasätter påståendena om valfusk, är fienden"
Hur går en sådan de-cerifiera enligt vallagarna i Arizona och vallagarna i USA för presidentvalen?
Undrar lite då jag hört den ofta, men har inte en susning vilken lag de vilar den tanken på.
Eller är det som vanligt en fantasi de har igen som de inte ens förstår själva?
Alltid fascinerad av människor som dessa som säger så, och hur de aldrig tror på verkligheten om den är fel för dom som i Arizonas omräkning.
Och sen tror på allt sekten säger till dom och helt utan ens reflektera över att det är fel.
Som med cyberninjas, som var så bra, men inte längre till det visade sig att de hade räknat in mer röster till Joe än innan i Arizona.
Då helt plötsligt så vet dom inte vem dom är dessa cyberninjas och deras resultat i Arizonas omräkning låtsas de om att det inte existera.
Och tror nog att trumpen inte kommer bli president denna presidentperiod, som vi alla redan visste efter Mike Pence hade verifierat och ratificerat Presidentvalet och VINNAREN Joe Biden som vinnare av valet 2020 för president.