2021-10-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Den står där och dispens finns inte.

Frågan är om han är kvar?
Har inte sänt ut någon viktig info i kväll
Men det råder väl nyhetstorka.
BeggTVs nyhetsredaktion kanske är lediga på måndagar?
HB brukar ju gnälla över att han allrig får ledigt och får vila.🤔
😂😂😂
Citera
2021-10-11, 23:16
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Frågan är om han är kvar?
Har inte sänt ut någon viktig info i kväll
Men det råder väl nyhetstorka.
BeggTVs nyhetsredaktion kanske är lediga på måndagar?
HB brukar ju gnälla över att han allrig får ledigt och får vila.🤔
😂😂😂

Ja han kan vara avhyst redan 😂. Han sitter och raderar som en dåre på Joootob det som inte passar hans bild av verkligheten. Men det kan han ju göra var som helst ifrån.

Kan vara nyhetstorka eller att han tar sig en ledig dag. Det behöver han ju som jobbar så hårt 😂👋
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-11 kl. 23:58.
Citera
2021-10-11, 23:24
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ja säg det 😁 Starkt är det som läppryckaren sippar på i alla fall. Snacka om att ta en sak i taget. Han har ingenstans att bo om han blir avhyst i morgon..

Verkligen, han dövar med samma medel som satt honom i skiten. Jag undrar när hans vän och livscoach matikainen tänker agera?
Citera
2021-10-11, 23:33
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChunkYoghurt
Kan omöjligt vara läppryckaren som klippt ihop det klippet. Han har säkert stulit det från Frittes kanal. Håkan brukar gilla att stjäla videoklipp från andra kanaler.

Ja den svart-gula texten med nonsensinfo som klipps in här och var är ett Fritjof-signum, jämte d**kpics 😂
Citera
2021-10-11, 23:49
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Verkligen, han dövar med samma medel som satt honom i skiten. Jag undrar när hans vän och livscoach matikainen tänker agera?

Om Matikainen har något i huvudet så tar han avstånd nu. Även om han förlorar swischintäkteTryck på ett klipp för att klistra in det i textrutan.för att Beggmark börjar prata negativt om honom
Citera
2021-10-12, 00:02
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Om Matikainen har något i huvudet så tar han avstånd nu. Även om han förlorar swischintäkteTryck på ett klipp för att klistra in det i textrutan.för att Beggmark börjar prata negativt om honom

Tar avstånd? Matikainen bygger sin image på sitt coachande och pratar ständigt om hur han (mest förr i tiden, Bergmarksyndromet) hjälpt människor upp ur skiten. Vill han inte eller kan han inte Håkans fall?
Citera
2021-10-12, 08:23
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Tar avstånd? Matikainen bygger sin image på sitt coachande och pratar ständigt om hur han (mest förr i tiden, Bergmarksyndromet) hjälpt människor upp ur skiten. Vill han inte eller kan han inte Håkans fall?

Ok. Då har jag kanske fel där. Jag har ingen koll på att han hållit på med sånt. Jag menar bara att han är rädd för att Beggis ska "prata skit" om honom om han inte hejar på det han gör så att han förlorar följare och swischintäkter. Men att det smartaste enligt mig vore att ta avstånd från vraket.
Citera
2021-10-12, 09:01
Medlem
Goodinbeds avatar
Nu har pajasen börjat blocka. Man får skaffa flera Jooootob användare, som han har.
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-12 kl. 09:19.
Citera
2021-10-12, 11:32
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ok. Då har jag kanske fel där. Jag har ingen koll på att han hållit på med sånt. Jag menar bara att han är rädd för att Beggis ska "prata skit" om honom om han inte hejar på det han gör så att han förlorar följare och swischintäkter. Men att det smartaste enligt mig vore att ta avstånd från vraket.

Nej du har helt rätt, ta avstånd är det minsta han skulle göra om han vill behålla egen trovärdighet. Ingen med politiska ambitioner bör uppmuntra Håkans beteende. Vad jag däremot menar är att om matikainen ser sig som vän till Håkan och dessutom enligt egen uppgift har kompetens och erfarenhet att hjälpa honom så borde han göra det som medmänniska. Då blir det mindre splittring och risk för konflikt inom sekten, inte för att jag bryr mig om den risken..
Citera
2021-10-12, 11:42
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Nej du har helt rätt, ta avstånd är det minsta han skulle göra om han vill behålla egen trovärdighet. Ingen med politiska ambitioner bör uppmuntra Håkans beteende. Vad jag däremot menar är att om matikainen ser sig som vän till Håkan och dessutom enligt egen uppgift har kompetens och erfarenhet att hjälpa honom så borde han göra det som medmänniska. Då blir det mindre splittring och risk för konflikt inom sekten, inte för att jag bryr mig om den risken..

Jag förstår. Men några vänner och någon "broder" är han inte för Matikainen.
Citera
2021-10-12, 11:51
Medlem
Goodinbeds avatar
Tack alla hatare. Ni hjälper kanalen att växa hette det 28 maj i år. Nu låter det annorlunda och nu blockas "hatare"

https://www.youtube.com/watch?v=2GKB-2Glj1M
Citera
2021-10-12, 12:31
Medlem
Citat:
Tack alla hatare. Ni hjälper kanalen att växa hette det 28 maj i år. Nu låter det annorlunda och nu blockas "hatare"

https://www.youtube.com/watch?v=2GKB-2Glj1M

Tydligen så har Huddinge Båtklubb satt ner foten mot pajasen bergmarks bravader
på uppställningsområdet att bo där, då det är förbjudet. Blev som knäpptyst fr HB.

Sovställen kvar, Bil?, Bunkern - även de kanske sagt stopp? Inte så många alternativ
kvar, annars hade dåren säkerligen sagt nåt .. Vilken lirare ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in