2021-10-11, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Det ska bli intressant på måndag tisdag iaf. Hjärtskärande är det hela tiden men intressant att följa en rättegång såhär hur vidrigt det än är
Dags igen då. Om du är på plats så hoppas jag att du får en givande dag i rätten och att du berättar vid dagens slut om den.
Citera
2021-10-11, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Dags igen då. Om du är på plats så hoppas jag att du får en givande dag i rätten och att du berättar vid dagens slut om den.

Ja det ser vi verkligen fram emot.
Citera
2021-10-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis

Jadå jag är på plats
Citera
2021-10-11, 14:11
Medlem
Peckinpahs avatar
Vi tackar för din rapportering.
Citera
2021-10-11, 16:43
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Jadå jag är på plats

Vad är din uppfattning om dagen då? Hur uppträdde dom. Kom det fram ngt nytt?
Citera
2021-10-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Vad är din uppfattning om dagen då? Hur uppträdde dom. Kom det fram ngt nytt?

Rosanna är fortfarande uppkäftig som fan, ”om hett åklagare varit på vallningen hade han sett…” sa hon klart och tydligt två gånger. För att sen säga ”ja huvudet va ju av från kroppen” så hennes advokat till och med fick säga åt henne att Nej Rosanna så va det väl inte riktigt.

Enda hon gör är att skylla ifrån sig precis hela tiden, och NOLL känslor.

Även läst tilläggs protokollet idag, där hon säger att Mattias kanske har ätit en bit av Terese, ”ja det ser ni väl att det fattas en bit här vart är den annars då? Har ni hittat någon hudbit? Annars är den säkert i hans mage
Citera
2021-10-11, 17:22
Medlem
Rosanna borde låsas in sen slänga nyckeln
Citera
2021-10-11, 17:38
Medlem
Men gudars skymning.. hon verkar ju helt störd! Fortsätter rättegången imorgon? Vart läste du tillägsrapporten? Tack för info från rättegången. Mycket intressant.
Citera
2021-10-11, 17:41
Medlem
Citat:
Rosanna är fortfarande uppkäftig som fan, ”om hett åklagare varit på vallningen hade han sett…” sa hon klart och tydligt två gånger. För att sen säga ”ja huvudet va ju av från kroppen” så hennes advokat till och med fick säga åt henne att Nej Rosanna så va det väl inte riktigt.

Även läst tilläggs protokollet idag, där hon säger att Mattias kanske har ätit en bit av Terese, ”ja det ser ni väl att det fattas en bit här vart är den annars då? Har ni hittat någon hudbit? Annars är den säkert i hans mage

Vart kan man läsa det tilläggs protokollet.. Dela gärna med dig 🙏
Citera
2021-10-11, 17:45
Medlem
Ma*tias då, vad säger han ?

Blir ju mörkrädd av vad folk skriver om hur Rosa*na reagerar. Hon verkar ju vara skvatt galen.
Citera
2021-10-11, 17:56
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Aktbilaga 109?
Citera
2021-10-11, 18:49
Medlem
Bra att hon visar denna sida så att det syns. Måste vara obehagligg att sitta och höra en människa prata på det viset. Jag menar hon är ju galen. Känns overkligt att man kan bete sig som hon, uttrycka sig som hon men framför allt inte känna mer. Hon har inte bara varit med om att mörda. Det var en för henne väldigt närstående. Usch vad kuslig! Tänk anhöriga till dem båda som lyssnar på detta, Rosann#a och Therer@s anhöriga. Stackars dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in