2021-10-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle.Balle
Vart kan man läsa det tilläggs protokollet.. Dela gärna med dig 🙏

Jag kan inte dela den vidare från min mail då den inte går att öppna 😳 Jag vet inte hur jag gör. Jag skickar pm till dig
Citera
2021-10-11, 19:35
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Rosanna är fortfarande uppkäftig som fan, ”om hett åklagare varit på vallningen hade han sett…” sa hon klart och tydligt två gånger. För att sen säga ”ja huvudet va ju av från kroppen” så hennes advokat till och med fick säga åt henne att Nej Rosanna så va det väl inte riktigt.

Enda hon gör är att skylla ifrån sig precis hela tiden, och NOLL känslor.

Även läst tilläggs protokollet idag, där hon säger att Mattias kanske har ätit en bit av Terese, ”ja det ser ni väl att det fattas en bit här vart är den annars då? Har ni hittat någon hudbit? Annars är den säkert i hans mage
Vilken skrämmande människa och denna kvinna har småbarn?
Citera
2021-10-11, 19:36
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjodden
Det är väl ganska uppenbart att det hela är hennes verk från början till slut
Ja för denna Matteus hade väl inget motiv?
Citera
2021-10-11, 19:39
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Ingen har erkänt nån yxning, men Rosanna verkar åtminstone vara medveten om att den hänt medan Mattias inte minns så mycket alls. Kommer bli oerhört svårt, om inte omöjligt, att binda någon utav dem till det momentet.
Tycker denne M borde haft någon slags skador på händerna om han knivhugget och ev. också av yxan han ska ha svingat?
Citera
2021-10-11, 20:13
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Jag kan inte dela den vidare från min mail då den inte går att öppna 😳 Jag vet inte hur jag gör. Jag skickar pm till dig

Vad har tilläggsprotokollet för aktnummer? Var fick du tag i det🙂
Citera
2021-10-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Vad har tilläggsprotokollet för aktnummer? Var fick du tag i det🙂

Jag mailade tingsrätten i fredags och bad om tilläggs protokollet från rättegången. Aktnummer ser jag inte nånstans 😳 *förlåt* det är 2 extra förhör med Rosanna plus lite bilder från pizzerian o sånt. Men förhören är gjorda 21-09-09 och 21-09-27
Citera
2021-10-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vilken skrämmande människa och denna kvinna har småbarn?

Ja detta är mycket skrämmande, hon är helt känslokall och så har hon ju varit genom alla förhör i stor sett, det fick jag info om idag också. Mycket vriden människa detta. Det påtalas ett par gånger om att det minsann ska tas upp en anmälan om kvinnofridskränkning, att Mattias ska ha utsatt Rosanna för flertal fall av kränkning och det är VIKTIGT att det tas upp. Även Rosannas advokat verkar kokt i skit ärligt talat. Flera gånger som hon skrattar till och bara är allmänt dum i huvet
Citera
2021-10-11, 21:13
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Jag mailade tingsrätten i fredags och bad om tilläggs protokollet från rättegången. Aktnummer ser jag inte nånstans 😳 *förlåt* det är 2 extra förhör med Rosanna plus lite bilder från pizzerian o sånt. Men förhören är gjorda 21-09-09 och 21-09-27

Ok, kommer du åt det fortfarande? Kan du lägga ut det isf? Lättast är om du sparar filen på din dator lr telefon. Sen går du in här https://www.docdroid.net/ och väljer "select file". Du behöver INTE logga in. Bara tryck no thanks. Sen får du en ruta med en länk. Kopiera den och sen är det klart. Posta länken här Sen. Vore jätteintressant att läsa dom🙂
Citera
2021-10-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Ok, kommer du åt det fortfarande? Kan du lägga ut det isf? Lättast är om du sparar filen på din dator lr telefon. Sen går du in här https://www.docdroid.net/ och väljer "select file". Du behöver INTE logga in. Bara tryck no thanks. Sen får du en ruta med en länk. Kopiera den och sen är det klart. Posta länken här Sen. Vore jätteintressant att läsa dom🙂

Då ska vi se om jag klarar de 😊
Citera
2021-10-11, 21:34
Medlem
https://docdro.id/X3vtXK5
Citera
2021-10-11, 21:35
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Då ska vi se om jag klarar de 😊

Vore jättesnällt, du kan skicka pm om det inte skulle funka så kan jag försöka hjälpa dig🙂
Citera
2021-10-11, 21:35
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
https://docdro.id/X3vtXK5

Perfekt, jättetack😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto