Citat:
Tack för svar, vi kan enas om att det är en förunderlig manöver.Jag kan absolut ingenting om GC-sporten.
Vill bara påpeka det.
Nej, jag tror inte alls det var en slump att den trashades samma dag.
Det känns ytterst orealistiskt att det skulle vara så.
Detta var allt för viktigt för dem, en allt för stor del av deras liv och vad som uppehöll deras tankar.
Tydligen.
Att det då skulle inträffa just samma dag som samtalet och i ett allt mer eskalerande skeende,
det tror jag inte alls var en slump.
Jaa, varför denna kovändning?
Och varför logga om dem efter dådet?
Jag vet inte riktigt vad jag har för tankar mer än att det är djupt osmakligt.
Ett tecken på en extrem revanschanda?
ELLER som du är inne på, att återställa någon form av "ställning" inom GC som hon anser sig ha rätt till.
Och som då, för henne, är så personligt viktig att hon tappar sin sans fullkomligt.
I förhållande till vad hon tidigare har sagt till JS...
Dvs att hon släpper det för det är inte värt att lägga tid/energi på(?).
Jag förstår vad du tänker, tror jag.
Möjligen att hon inte alls har släppt dem, bara inväntar annat/senare tillfälle...?
Ja vad ska man tro?
Problemet är ju att när hon sa så till JS, så kan hon ju ha menat just vad hon sa.
Men att hon en tid efter dådet kom på att "nu kan jag ju fixa loggarna igen" och gör just så...
Visst, det är inte alls omöjligt att det handlar om strategi. Och förslagenhet.
Jag hänger med o förstår vad du och andra har relaterat till.
Men eftersom det finns olika möjliga förklaringsmodeller, blir det svårt att med säkerhet veta.
Vare sig det ena eller det andra.
Det ställer till det för mig.
I övrigt: vart tog alla vägen i tråden?
Haft halvkonstiga "vibbar".
Vill bara påpeka det.
Nej, jag tror inte alls det var en slump att den trashades samma dag.
Det känns ytterst orealistiskt att det skulle vara så.
Detta var allt för viktigt för dem, en allt för stor del av deras liv och vad som uppehöll deras tankar.
Tydligen.
Att det då skulle inträffa just samma dag som samtalet och i ett allt mer eskalerande skeende,
det tror jag inte alls var en slump.
Jaa, varför denna kovändning?
Och varför logga om dem efter dådet?
Jag vet inte riktigt vad jag har för tankar mer än att det är djupt osmakligt.
Ett tecken på en extrem revanschanda?
ELLER som du är inne på, att återställa någon form av "ställning" inom GC som hon anser sig ha rätt till.
Och som då, för henne, är så personligt viktig att hon tappar sin sans fullkomligt.
I förhållande till vad hon tidigare har sagt till JS...
Dvs att hon släpper det för det är inte värt att lägga tid/energi på(?).
Jag förstår vad du tänker, tror jag.
Möjligen att hon inte alls har släppt dem, bara inväntar annat/senare tillfälle...?
Ja vad ska man tro?
Problemet är ju att när hon sa så till JS, så kan hon ju ha menat just vad hon sa.
Men att hon en tid efter dådet kom på att "nu kan jag ju fixa loggarna igen" och gör just så...
Visst, det är inte alls omöjligt att det handlar om strategi. Och förslagenhet.
Jag hänger med o förstår vad du och andra har relaterat till.
Men eftersom det finns olika möjliga förklaringsmodeller, blir det svårt att med säkerhet veta.
Vare sig det ena eller det andra.
Det ställer till det för mig.
I övrigt: vart tog alla vägen i tråden?
Haft halvkonstiga "vibbar".
Ihop med att hon inte säger de ska på giga så är det som om hon undanhåller det som berör GC för JS, fattar dock inte varför.
Personligen tror jag hon spelar laidback, att hon tar dem utan minsta betänkligheter efter mordet - hon sitter en hel kväll och loggar dem på raken.
Dvs att hon vill ha dessa FTF också men inte att de är så "akuta".
Det är svårt att förklara turerna jag undrar kring men jag försöker.
Det är som sagt två myster hon väljer ut specifikt 9 april så de lär vara av vikt för hennes svit (resten är hon ointresserad av).
I slutet på april säger hon alltså att hon åkt ner i nivå till 37 (versus SD och JG sviter) pga LWs radering men är nöjd att ligga före "Taggis".
LWs svit var väl 36 i april, för det stannar på 37 i maj. (37 betyder FTF x antal månader såvitt jag förstått).
Så det lär vara FTF-jakt likt SD har som särintresse.
Men;
Hon säger som sagt att den fortf är pågående.
Den bröts aldrig av LWs radering, HD åkte "bara" ner i nivå (säkert nog illa för henne).
Därav undrar jag om loggremsan (myst/FTF) är nåt som kan ha förstört mer (gjort så att sviten bryts) om den raderas.
Den är inte med bland de 17 hon loggar om då LW mördats.
LW är väl och hämtar/fotar remsan 13 maj.
Funderar på om hon upptäcker att HDs fysiska sign saknas vs digital logg och visar SD.
Som kokar till i hjärnkontoret. För HDs svits skull.