2021-10-10, 10:47
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Adel är efterbliven. Gick i samma skola som honom och han har max 80 IQ. Hela hans familj är tappad dessutom. Skulle jag gissa så säger jag inavel nånstans i ledet. Han känns habbad när han är nykter. Obehaglig tomhet som bara grova idioter kan få. Tänk djupa södern fast med blattar.

Och dree jävla tjockis begår brott för att köpa bulgariska spelningar.

Såg en svensk tjej dissa dree en gång. Det fick mig att tro på framtiden.

Hoppas de utvisas en gång för alla. Så mycket lidande dessa ställt till med. Egentligen borde de bara dö eller arbetsläger livstid för de kommer alltid tillförs något positivt till någons liv.
Ja det stämmer det du säger om adel, killen är efterbliven och obehaglig. Ingen bra kille helt enkelt. Det osar jidder om honom.

Adel är förövrigt känd för att misshandla sin tjej och för att misshandla homosexuella.
Senast redigerad av TheCryptKeeper 2021-10-10 kl. 11:11.
Citera
2021-10-10, 10:55
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Fantastiskt att man genom att uteslutande bränna stålarna man får in på att rappa om hur man säljer kamelhasch och bankad kola på märkeskläder ändå lyckas se ut som förvuxna dagisbarn. Till och med ortenstilen har blivit metrosexuell och bögig. Jag menar, vilken man går runt med handväska? Är ju värsta snutmagneten med, så ingen seriös becknare skulle ens överväga styggelsen. Man vet att det är illa när man saknar adidaskostymen som var praxis.

Väl formulerat. Vad hände med vårdat klädd och rätt skor för att bli insläppt?
Citera
2021-10-10, 11:06
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Dunvästen kostar 7300:-

https://www.careofcarl.se/sv/artikla...8aArP7EALw_wcB

Jovisst. Men 250.000 är bara löjligt.

Om alla bar dunvästar för 7.300, tröjor för 5.000, tshirts för 2.500, kalsonger för 500, strumpor för 5000, byxor för 5000 och kepsar för 4000 styck, ja då skulle du komma upp i summan 24.800 SEK per skalle eller 99.200 SEK totalt. Det ser bara ut som vissa utvalda kläder är dyra. Dessutom kan man inte se några märkesur på armarna. Jag misstänker att de kommer upp i 50.000 totalt, om inte Einars rafset han gillar att ha på sig skulle visa sig vara väldigt dyrt. Märkesur vågar han nog inte bära hur som helst numera.
Citera
2021-10-10, 11:07
Medlem
Vem kan svara: vilka ÄR det som häktats?

För mkt jidder om kläder här. Men ja- ungarna är så jävla Cringe att man skäms. Vem säger åt dom hur pinsamma dom är?? Mysbyxa o damväska - könns tufft. Not. Åk hem!
Citera
2021-10-10, 11:15
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Vem kan svara: vilka ÄR det som häktats?

För mkt jidder om kläder här. Men ja- ungarna är så jävla Cringe att man skäms. Vem säger åt dom hur pinsamma dom är?? Mysbyxa o damväska - könns tufft. Not. Åk hem!
Ingen har häktats, alla är släppta.
Citera
2021-10-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Jovisst. Men 250.000 är bara löjligt.

Om alla bar dunvästar för 7.300, tröjor för 5.000, tshirts för 2.500, kalsonger för 500, strumpor för 5000, byxor för 5000 och kepsar för 4000 styck, ja då skulle du komma upp i summan 24.800 SEK per skalle eller 99.200 SEK totalt. Det ser bara ut som vissa utvalda kläder är dyra. Dessutom kan man inte se några märkesur på armarna. Jag misstänker att de kommer upp i 50.000 totalt, om inte Einars rafset han gillar att ha på sig skulle visa sig vara väldigt dyrt. Märkesur vågar han nog inte bära hur som helst numera.

Varför försköna deras mode? De är ändå pengar som hoppar över några led i samhället.
Du glömde skor, väska som kostar en del oxå. Men de är lite gulligt att de har handväskor.
Citera
2021-10-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Panna
Intressant att det måste nämnas "kända rap-artister". Det räcker med artister om ens det. Musikmedia har nu en dominans av rasifierade medarbetare, de jobbar för sin egen grupp och för fram förebilder för de som bor i förorterna. Det är viktigt att ha förebilder som kan skänka hopp att komma ur gettot. Spelar ingen roll om det är brottslingar som framhålls som förebilder, huvudsaken är att förebilderna som skapar hoppet finns.

Detta är INTE förebilder vi vill ha för utsatta barn. Gangsterrappare är så macho att de blir äckligt och skapar gängpropaganda med deras texter. För vi kan diskutera om dom glorifierar kriminalitet i år och dar, men vad dom garanterar gör är att blåsa upp hur mycket våldskapital deras gäng har, människor är livrädda för gängen, och så spelas det på radio om hur dom kommer att klippa dig om du golar blablabla. Det är inte okej.

Alla rappare är inte med i ett gäng, men alla gäng har en rappare.

Också det där med macho, om du inte känner att du inte är macho nog, så kan kriminalitet enkelt tillfredsställa den begäran.
Citera
2021-10-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24hflasharen
Vänta, han som blev huggen i ansikte och nacke är ju han som står med Fendi mössa och moncler väst. Han eskorterades ut helt blodig av polis och visade inte ett uns av ånger utan fortsatte bete sig aggressivt mot polisen. Hans moncler väst va helt sönder stickad och togs i beslag av polisen.

Det är nog inte Adel som blivit knivhuggen. Men inte BO som tidningarna skriver om. Media hade skrivit att det var "känd artist" som blivit huggen och inte en med HH kopplingar.
Så jag vet inte vart du fått det ifrån, och det verkar som du sätt lite FÖR mycket.
Citera
2021-10-10, 12:17
Medlem
Ganska enkelt att lista ut att det är A36.

Vill väl visa att han också kan.

Källa?
Anna Svedin (åklagare) postat på Instagram senaste timmen en post relaterad till ämnet med underrubriken ”Jag är samma gamla vanliga…”.

Case closed.
Citera
2021-10-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vågar man gissa att dessa krogar kommer att porta patrask som Einar och svartmusk eller kommer de fortsätta släppa in problem?

Jag går aldrig mer dit.
Du har aldrig varit där, pajas
Citera
2021-10-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cypher2
Ganska enkelt att lista ut att det är A36.

Vill väl visa att han också kan.

Källa?
Anna Svedin (åklagare) postat på Instagram senaste timmen en post relaterad till ämnet med underrubriken ”Jag är samma gamla vanliga…”.

Case closed.
En åklagare som hänger ut en misstänkt på sociala medier under pågående utredning skulle bli åtalad för tjänstefel så A36 är väl en av få rappare som vi kan vara helt säkra på inte är inblandad.
Citera
2021-10-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Adel är efterbliven. Gick i samma skola som honom och han har max 80 IQ. Hela hans familj är tappad dessutom. Skulle jag gissa så säger jag inavel nånstans i ledet. Han känns habbad när han är nykter. Obehaglig tomhet som bara grova idioter kan få. Tänk djupa södern fast med blattar.

Och dree jävla tjockis begår brott för att köpa bulgariska spelningar.

Såg en svensk tjej dissa dree en gång. Det fick mig att tro på framtiden.

Hoppas de utvisas en gång för alla. Så mycket lidande dessa ställt till med. Egentligen borde de bara dö eller arbetsläger livstid för de kommer alltid tillförs något positivt till någons liv.
Oxhagskolan lr stenhagskola
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in