Citat:
Håller helt med!
- Du vet inte säkert hur det döms
- Du kan inte veta vad som kommer upp och hur det framställs/vinklas.
- Gubben kanske svimmar/dör av att bli släpad inför skranket!
- Media kommer vinkla
- Gubben kan ge tjuvnyp ”av den djupt urringade sommarklänningen blev jag distraherad”, ”hon tjatade och tjatade”, ”även en gammal gubbe har hormoner kvar”. Han o Binninge får en medial scen som är enorm! I fyra dagar! Han kan förstöra mkt för Ebba. Gubbens eftermäle kan bli odödligt! Det räcker att det är slagkraftigt/snaskigt. Några snabba intervjuer utanför en rörig rättssal kan slå hur som helst!
JAG FATTAR INTE ATT EBBA OCH ESBJÖRN FÖRLIKAS så detta kan glömmas bort!
Jag skall gå till Färgskrapan och lyssna. Kommer bli en fars. Hur man esbjörnsäkrar ett kontrakt kommer vara highlight i mäklarutbildningen framöver!
- Du vet inte säkert hur det döms
- Du kan inte veta vad som kommer upp och hur det framställs/vinklas.
- Gubben kanske svimmar/dör av att bli släpad inför skranket!
- Media kommer vinkla
- Gubben kan ge tjuvnyp ”av den djupt urringade sommarklänningen blev jag distraherad”, ”hon tjatade och tjatade”, ”även en gammal gubbe har hormoner kvar”. Han o Binninge får en medial scen som är enorm! I fyra dagar! Han kan förstöra mkt för Ebba. Gubbens eftermäle kan bli odödligt! Det räcker att det är slagkraftigt/snaskigt. Några snabba intervjuer utanför en rörig rättssal kan slå hur som helst!
JAG FATTAR INTE ATT EBBA OCH ESBJÖRN FÖRLIKAS så detta kan glömmas bort!
Jag skall gå till Färgskrapan och lyssna. Kommer bli en fars. Hur man esbjörnsäkrar ett kontrakt kommer vara highlight i mäklarutbildningen framöver!
Skulle Esbjörn komma med sexanspelningar, så är det nog mest belastning för hans del. Det här är ingen våldtäktsrättegång, där idiotförsvarare försöker med den sortens taktik.
Hur Esbjörnsäkrar man ett kontrakt? Både köpare och säljare kan bete sig som arslen efter kontraktet är skrivet och sätta käppar i hjulet.
Själv råkade jag ut för ett rökfritt äldre par som sålde sin lägenhet till mig, men dagen efter visning började de storröka inne i lägenheten (de hade varit rökfria under hela tiden de ägde den lägenheten). Det var nästan Lützen-dimma kvar när jag fick tillträde och tårarna rann av både sorg och stickande rök. Det var många och långa diskussioner och en totalrenovering, innan det löstes och jag kunde flytta in. Trots att det var en mäklad Hemnet-affär.