2021-10-08, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Nej, jag går bara efter vad som står i förhöret. Men än så länge får man ju gå på det, tills rättegången kommer menar jag.
Ja, fast nu brukar inte rättegångar i Sverige vara särskilt tuffa, snarare tvärtom.
2021-10-08, 22:14
Medlem
Har aldrig påstått eller sagt att E inte hade alkoholproblem- det hade han.
Hade han varit nykter och mått bra hade han aldrig fastnat för sånt skräp som Lydia.
Man ser ju i förhöret - hur hon pratar- som en adidas riddare med begränsat ordförråd.

Och hon hävdar att han varit svartsjuk, kontrollerande och destruktiv, vem Är det som tjafsar och bråkar och vägrar lämna hans hem? Trots att han ber henne flera ggr.
Jo, Lydia 185 lång heffaklump som
Påstår sig blivit slagen av en kille som väger 20 kg mindre än henne och nådde henne till naveln.
Hon är en ryggradslös människa som ringde exet istället för att ringa 112 och be om hjälp.
Hon satt kvar inne i Emils hus istället för att överlämna sig själv snabbt som fan - så han kunde fått hjälp. Istället måste ambulans backa och dödligt skottskadade E bäras runt.

Jag är den enda här som från början stått för att hon är ett psykfall som han var klar med.
Ett psykfall som iskallt sköt ihjäl honom med sitt eget vapen. Nu ser ni vem som snackar skit och inte.

Stackars Lassefjanten- vilket uppvaknande. Han måste varit så otroligt förd bakom gardinen så jag tycker synd om honom. Inget han skrivit har stämt. Inte ens hyran på lägenheten som han dravlade sååå mycket om.
2021-10-08, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Hade han varit nykter och mått bra hade han aldrig fastnat för sånt skräp som Lydia.
Man ser ju i förhöret - hur hon pratar- som en adidas riddare med begränsat ordförråd.

Och hon hävdar att han varit svartsjuk, kontrollerande och destruktiv, vem Är det som tjafsar och bråkar och vägrar lämna hans hem? Trots att han ber henne flera ggr.
Påstår sig blivit slagen av en kille som väger 20 kg mindre än henne och nådde henne till naveln.
Hon är en ryggradslös människa som ringde exet istället för att ringa 112 och be om hjälp.
Hon satt kvar inne i Emils hus istället för att överlämna sig själv snabbt som fan - så han kunde fått hjälp. Istället måste ambulans backa och dödligt skottskadade E bäras runt.

Jag är den enda här som från början stått för att hon är ett psykfall som han var klar med.
Ett psykfall som iskallt sköt ihjäl honom med sitt eget vapen. Nu ser ni vem som snackar skit och inte.

Stackars Lassefjanten- vilket uppvaknande. Han måste varit så otroligt förd bakom gardinen så jag tycker synd om honom. Inget han skrivit har stämt. Inte ens hyran på lägenheten som han dravlade sååå mycket om.
Gällande hennes storlek, den är korrekt? Måste sett lustigt ut..
Ja, hennes snack, o sen ba sa han till den ba o ja ba...
Just att ambulans och polis försenades och att E fick bäras över och genom häckar och staket, vilken mupp till polis, som inte bytte av HLR, lekte combatsoldat..
Lydias berättelse om när hon flyttat till E går inte ihop. Alls.
Det var ju tur att Lydia fick med sig handväskan..
Fy fan vilket vider. Hur kan K*mmo stå kvar med öppna famnen? Vad har hon för hållhake på honom? Han verkar röra sig i celebra sällskap..
2021-10-09, 00:02
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee

Om du leser aktbilaga 38 står det at hon var 174 cm. Så han nådde henne nog litt lengre enn till naveln.

Och hon ringde 112 kl.23.03.09 før hon ringde exet kl.23.19.50.
2021-10-09, 07:00
Medlem
Livremmens avatar
Snacket gällande L är att hon även agerade nåldyna i Helsingør till rika sugardaddies under tiden hon levde i Skåne.
Ser fram emot att se detta på Viaplay inom en snar framtid. L, du kommer bli kändis men inte riktigt känd för det som du någonsin själv hade trott!
2021-10-09, 09:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Detta vet du med säkerhet? Skulle vara intressant att höra mammornas röst..
Hon kunde inte ta att bli bortvald.

Ena mamman till Emils barn har uttalat sig här i tråden tidigare.
2021-10-09, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Snacket gällande L är att hon även agerade nåldyna i Helsingør till rika sugardaddies under tiden hon levde i Skåne.
Ser fram emot att se detta på Viaplay inom en snar framtid. L, du kommer bli kändis men inte riktigt känd för det som du någonsin själv hade trott!
Va? Detta har jag missat?! Tell me more!
2021-10-09, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ena mamman till Emils barn har uttalat sig här i tråden tidigare.
Jag menar om de kommer till tals i rättegången om vad de upplevt
2021-10-09, 11:21
Medlem
Som många andra finner jag att jag har för mycket tid över och läser FUPen och den här tråden. Så intressant ur många perspektiv. Tänker att jag ska köra en Nils Bergman/Lovikkastrumpa på den här och lägga upp en längre post som summerar den här obehagliga "snöbollen" genom mina subjektiva tankar. Hoppas bli klar till midnatt söndag 10:e.

Någon som sitter på riktig fakta som inte är delad i tråden och vill belysa nått? Skicka ett PM. Självklart är det anonymt.

Och i verkligheten hoppas jag faktiskt att ex. vis Viaplay/Nils Bergman/Hasse Aro m.fl. faktiskt skiter i att göra media av det här.
2021-10-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, fast nu brukar inte rättegångar i Sverige vara särskilt tuffa, snarare tvärtom.

Möjligt. Kanske för att Sverige snarast är Unik via att redan vid åtal publicera och offentliggöra hela Förundersökningsprotokollet!!!
2021-10-09, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Möjligt. Kanske för att Sverige snarast är Unik via att redan vid åtal publicera och offentliggöra hela Förundersökningsprotokollet!!!
Det borde släppas efter dom har fallit, kan man tycka. Trist för dem som liksom jag gillar att läsa "fup-fakta" för att skapa mig en bild av vad som skett, missats, osv
2021-10-09, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Vad är ditt problem, ditt och en del andra härinne?

Ni skriker att man är knarkare, köpt sex m.m utav henne, är ni inte kloka?? Bara för att jag känner henne, så betyder det inte per automatik att jag är knarkare eller köper sex.

När jag skriver att de såg söta ut tillsammans, så är jag ju inte ensam om att tycka att så tydligen då massor gillat bilden. Varken jag eller andra kunde ju förutse vad som skulle ske.

Men om ni nu kunde det, varför i helvete satte ni då inte stop för allting istället för att sitta här och skrika ut en massa skit om mig.

Jag förstår om folk är arga och ledsna, det är jag med. Det begriper ni väl att hennes familj, vänner och släkt också är, eller har ni inte förstånd att fatta det???

Jag försöker förstå vad som skett, men det är inte lätt när man får inlägg med svar från folk som är fullständigt omogna och fulla av avsky? Avund? Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni säga att jag försvarar henne? Ni läser ju detta forum som fan själv läser bibeln.

Jag vet inte om ni är väldigt omogna? Eller om det är avund?

Men skärp er för fasiken annars kan ni sitta här och ösa galla över varann istället som tycker precis som ni gör. Jä-la ankdamm!

EmmeLee skriver bla hur fan kunde hon ta emot bilar m.m från honom? Vilken normal människa gör så skriver du. Men hur vet du att han GETT henne det? Var är dina bevis eller fungerar det så i din värld att du bara kastar ur dig saker? Att han står som ägare på bilar, motorcyklar m.m är en sak, men vi vet inte ett enda skit om vad de två planerat. Du påminner om en som är avundsjuk, ville du också ha bil o MC eller vad är ditt problem då du öser galla ur dig hela tiden?

Ni anser heller inte det är viktigt eller relevant att han har skjutit ett djur, dvs ägt/äger ett vapen? Eller var kommer annars vapnet ifrån? Är det inte viktigt i ett mordfall? Vad lever ni då i för en värld??

Ni tycker att det är trams att diskutera att han behöll bilden på dom två, absolut inget trams, det säger mycket. Eller har ni bilder på er och era ex som profil? Nej, just det, så förringa ej en fråga.

Vad gjorde E och L den 21 maj t.o.m den 24 maj, alltså den helgen ? Någon som vet? Kanske bröt L med honom den helgen, finns den tanken hos någon?

Ni snackar hela tiden om vilket troll jag är, vilket avskum L är, men aldrig ett enda ord om vem var E? Den bild ni målat upp om honom, som världens snällaste kille, är inte den bild jag kanske hört. Dock försvarar jag aldrig ett mord, aldrig i livet, det är fasansfullt, men jag har hört annat.
Jag undrar vad lasse nu anser vara värst, att skjuta ett rådjur i jaktsammanhang eller att avrätta en människa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in