Vad är ditt problem, ditt och en del andra härinne?
Ni skriker att man är knarkare, köpt sex m.m utav henne, är ni inte kloka?? Bara för att jag känner henne, så betyder det inte per automatik att jag är knarkare eller köper sex.
När jag skriver att de såg söta ut tillsammans, så är jag ju inte ensam om att tycka att så tydligen då massor gillat bilden. Varken jag eller andra kunde ju förutse vad som skulle ske.
Men om ni nu kunde det, varför i helvete satte ni då inte stop för allting istället för att sitta här och skrika ut en massa skit om mig.
Jag förstår om folk är arga och ledsna, det är jag med. Det begriper ni väl att hennes familj, vänner och släkt också är, eller har ni inte förstånd att fatta det???
Jag försöker förstå vad som skett, men det är inte lätt när man får inlägg med svar från folk som är fullständigt omogna och fulla av avsky? Avund? Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni säga att jag försvarar henne? Ni läser ju detta forum som fan själv läser bibeln.
Jag vet inte om ni är väldigt omogna? Eller om det är avund?
Men skärp er för fasiken annars kan ni sitta här och ösa galla över varann istället som tycker precis som ni gör. Jä-la ankdamm!
EmmeLee skriver bla hur fan kunde hon ta emot bilar m.m från honom? Vilken normal människa gör så skriver du. Men hur vet du att han GETT henne det? Var är dina bevis eller fungerar det så i din värld att du bara kastar ur dig saker? Att han står som ägare på bilar, motorcyklar m.m är en sak, men vi vet inte ett enda skit om vad de två planerat. Du påminner om en som är avundsjuk, ville du också ha bil o MC eller vad är ditt problem då du öser galla ur dig hela tiden?
Ni anser heller inte det är viktigt eller relevant att han har skjutit ett djur, dvs ägt/äger ett vapen? Eller var kommer annars vapnet ifrån? Är det inte viktigt i ett mordfall? Vad lever ni då i för en värld??
Ni tycker att det är trams att diskutera att han behöll bilden på dom två, absolut inget trams, det säger mycket. Eller har ni bilder på er och era ex som profil? Nej, just det, så förringa ej en fråga.
Vad gjorde E och L den 21 maj t.o.m den 24 maj, alltså den helgen ? Någon som vet? Kanske bröt L med honom den helgen, finns den tanken hos någon?
Ni snackar hela tiden om vilket troll jag är, vilket avskum L är, men aldrig ett enda ord om vem var E? Den bild ni målat upp om honom, som världens snällaste kille, är inte den bild jag kanske hört. Dock försvarar jag aldrig ett mord, aldrig i livet, det är fasansfullt, men jag har hört annat.