2021-10-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Klart att man hade det. Man får ju gå på det som sagts, det som har hänt m.m. Och jag kan tycka detsamma om Anna Lindhs mördare, han fick heller inte någon ordentlig vård.
Man undrar ju också över vad som har hänt . För allt var bra och L tog hand om både sina barn och E barn, med mammornas goda samtycke, men helt plötsligt ändrades detta, vad hände? Man kan även tycka att L utnyttjade E, men man kan även säga tvärtom. Jag tänker, L hade ingenstans att ta vägen, det visste E. Han kunde säga gör det, eller dra, gör det eller dra. Han hade ju ett övertag där också.
När då båda är sjuka och har sina demoner...
Nä, dom skulle haft vård båda två!

Ska dock även bli intressant vad som kommer fram ur deras telefoner, i form av samtal och sms under kvällen framför allt.
2021-10-08, 20:08
Medlem
Citat:
Klart att man hade det. Man får ju gå på det som sagts, det som har hänt m.m. Och jag kan tycka detsamma om Anna Lindhs mördare, han fick heller inte någon ordentlig vård.
Man undrar ju också över vad som har hänt . För allt var bra och L tog hand om både sina barn och E barn, med mammornas goda samtycke, men helt plötsligt ändrades detta, vad hände? Man kan även tycka att L utnyttjade E, men man kan även säga tvärtom. Jag tänker, L hade ingenstans att ta vägen, det visste E. Han kunde säga gör det, eller dra, gör det eller dra. Han hade ju ett övertag där också.

Men L s problem har ju funnits VÄLDIGT länge. Hon är fantastiskt söt och har därför kunnat manipulera och utnyttjat män sen en lång tid tillbaka. Långt innan hon träffade E.
Jag tänker bara på Lasseliten... Han har ju gått på allt som hon sagt😂
2021-10-08, 20:11
Medlem
Citat:
I FUP:en framkom det att hon knappt har haft sina barn under hela tiden de umgicks.
Har du umgåtts med dem så att du vet att allt var bra?
Hennes ex-man säger också att problemen har funnits länge. Likaså journalanteckningarna.
Och återigen kvarstår att hon stod, helt ohotad, laddade vapnet, siktade och sköt.
Varför åkte hon inte till sin ex-man, där barnen befann sig istället?
2021-10-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men L s problem har ju funnits VÄLDIGT länge. Hon är fantastiskt söt och har därför kunnat manipulera och utnyttjat män sen en lång tid tillbaka. Långt innan hon träffade E.

Som sagt, båda var sjuka, båda skulle ha haft vård som de inte fick.
Förödande, ja det kan man verkligen säga.
2021-10-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
I FUP:en framkom det att hon knappt har haft sina barn under hela tiden de umgicks.
Har du umgåtts med dem så att du vet att allt var bra?
Hennes ex-man säger också att problemen har funnits länge. Likaså journalanteckningarna.
Och återigen kvarstår att hon stod, helt ohotad, laddade vapnet, siktade och sköt.
Varför åkte hon inte till sin ex-man, där barnen befann sig istället?

Ja hon hade knappt barnen sedan mitten av april som jag läst det. Innan dess var hennes barn med henne hos honom på helgerna m.m.
Nä jag känner dem inte, så jag har inte umgåtts med dem.
Ja som sagt, båda var sjuka och behövde vård som dessvärre inte fick här.
2021-10-08, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Både L och E har en egen icke oproblematisk förhistoria där t.ex. Es fd fru tycks varit aktiv även i aktuell tid. FUP fokuserar dock bara på själva brottsfallet dvs mordet på E. Vilket är Topic för tråden.
Varför drar du då in Es ex?
2021-10-08, 21:07
Medlem
Citat:
Nä jag känner dem inte, så jag har inte umgåtts med dem.
Så du spekulerar i en död mans ärbarhet för att försvara en kvinna du aldrig har träffat? Intressant.
2021-10-08, 21:08
Avslutad
Citat:
Detta vet du med säkerhet? Skulle vara intressant att höra mammornas röst..
Hon kunde inte ta att bli bortvald.
2021-10-08, 21:09
Avslutad
Citat:
Ska dock även bli intressant vad som kommer fram ur deras telefoner, i form av samtal och sms under kvällen framför allt.
Det har väl inte framkommit mer än fupen, som var tunn
2021-10-08, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tack, det är synnerligen intressant att så många tycks tro att söta blonda tjejer kan vara onda?
2021-10-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför drar du då in Es ex?

Ursäkta? Försvarar man bara för att man undrar över något? Det var en nyhet för mig varje fall. :-)
2021-10-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Detta vet du med säkerhet? Skulle vara intressant att höra mammornas röst..
Hon kunde inte ta att bli bortvald.

Nej, jag går bara efter vad som står i förhöret. Men än så länge får man ju gå på det, tills rättegången kommer menar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in