Citat:
Om det nu visar sig att Esbjörn verkligen skevat iväg så det knollrat sig rejält för honom - kan det då inte också komma att ställas nya frågor om huruvida väl genomförd den senaste undersökningen om hans hälsa var? Dessa undersökningar har enligt vad jag tycker mig ha sett redan varit nog så ifrågasatta och det från båda håll. Kan ju vara så att JB då får ett betydligt större gehör för sin linje om att Esbjörn inte förstod fullt ut vad Ebba tog sig för med honom och att han helt enkelt blev bortkollrad eller gud förbjude t.o.m. lät sig kollras bort.
Nej ifrågasatta är dom inte varken från Esbjörns psykolog eller Ebbas professor i demenssjukdomar.
Det är väl genomförda tester så även dom tidigare, svarsformulären är standardiserade och intervjuer av Esbjörn själv har gjorts exemplariskt helt efter riktlinjerna.
Resultatet av den standardiserade psykolog utredningen blev diagnosen lindrig kognitiv nedsättning som helt utesluter demens, Esbjörn har lite svårt att minnas var han lagt nycklarna ibland men rättsförmögen har full rättshandlingsförmåga och inga svårigheter med förståelsen även i komplexa situationer.
Även Ebbas professor i demenssjukdomar håller med psykologen Barry i hans diagnos, lindrig kognitiv nedsättning som helt utesluter demens, patienter har bevisats ha full rättshandlingsförmåga.
Dom är eniga över Barrys diagnos och vad resultatet visat på i utredningen.
(Majkgårds svar som ”närmast” och senare ändring/försämring av sina svar, är däremot starkt ifrågasatt)
Vad med dina egna bevis. T.ex. att jag skulle presentera den ena lögnen efter den andra. Visa nu det att det är sant. Kalla inte den bagatellartade missen om bokat eller inloggat möte för lögn bara men om det känns bättre för dig så var så god nr 1 dig till godo

Var Det bådas önskan om treskodom har för mig om att det var Binninges?