2021-10-09, 08:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Haha just ja, visst "lajvar" du vältränad här på Flashback va?

Att kalla Mattias Karlsson för "kraftigt överviktig" skulle vara som att kalla dig "mentalt frisk". Aja, bra att du får utlopp här, så du inte knullar på ett barn eller knivar ner pensionärer eller så. Med reservation för om du är MULTITALENTED.

Jag har svårt att förstå dessa påståenden om att Mattias Karlsson skulle vara så himla fet-- då har man inte sett många tjockisar..
Citera
2021-10-09, 08:05
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Han är långt ifrån normalviktig. Kan du inte se det är du blind.

Här har du en typisk iva-patient. https://www.vardfokus.se/nyheter/man...-pa-covid-iva/

Nej jag kan inte se att han är så förbannat fet som det hävdas. Så hur mycket väger han då? Du som vet allt...
Citera
2021-10-09, 08:06
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Haha just ja, visst "lajvar" du vältränad här på Flashback va?

Att kalla Mattias Karlsson för "kraftigt överviktig" skulle vara som att kalla dig "mentalt frisk". Aja, bra att du får utlopp här, så du inte knullar på ett barn eller knivar ner pensionärer eller så. Med reservation för om du är MULTITALENTED.

Jag kommenterade Mattias Karlssons hälsa .
Och yes han ser faktiskt ganska så överviktig ut. Gissar på ett BMI över 30 och det är en absolut riskfaktor att bli allvarligt sjuk i covid om du inte fattat det.
Citera
2021-10-09, 08:06
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Deras väljare är ju inte jätteglada i vaccinet. Många antivaxxare på Flashback röstar på SD. Mattias Karlsson har nog stött på en och annan antivaxxare som aktiv inom SD.
SD-väljare mest skeptiska till vaccin mot covid-19

https://www.gp.se/nyheter/sverige/sd...-19-1.40651313

Ok tack ska du ha för källa.
Citera
2021-10-09, 08:07
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag har svårt att förstå dessa påståenden om att Mattias Karlsson skulle vara så himla fet-- då har man inte sett många tjockisar..
Jag tror det är projicering vi har att göra med.
Citera
2021-10-09, 08:08
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Nej jag kan inte se att han är så förbannat fet som det hävdas. Så hur mycket väger han då? du som vet allt...

Det är för att du tror att det är normalt att se ut som Mattias Karlsson men det är det inte. Tvärtom har det visat sig vara mycket farligt.

Han är så långt ifrån normalviktig man kan komma och det är en riskfaktor för att bli allvarligt sjuk i covid.
Citera
2021-10-09, 08:08
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Jag kommenterade Mattias Karlssons hälsa .
Och yes han ser faktiskt ganska så överviktig ut. Gissar på ett BMI över 30 och det är en absolut riskfaktor att bli allvarligt sjuk i covid om du inte fattat det.

Men det finns också en massa andra riskfaktorer. Hur vet du att Mattias Karlsson har generellt haft dålig hälsa?
Citera
2021-10-09, 08:10
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Det är för att du tror att det är normalt att se ut som Mattias Karlsson men det är det inte. Tvärtom har det visat sig vara mycket farligt.

Han är så långt ifrån normalviktig man kan komma och det är en riskfaktor för att bli allvarligt sjuk i covid.

"så långt ifrån normalviktig man kan komma" men sluta överdriva för att boosta din tramsiga agenda, han är vanlig småpluffsig 40-plussare, inget obese fettberg på 160 kilo.
Citera
2021-10-09, 08:11
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Är han så långt ifrån normalviktig man kan komma, eeeeh? Jag söker nu bilder på honom på Google, kan inte se att ser utmärkande fet ut, kanske något han blivit på senare tid då?
Citera
2021-10-09, 08:12
Medlem
magpests avatar
Citat:
Han är ju inte ett amerikafetto på 350 kilo. Nej. Mattias Karlsson är fet (överviktig) men inte en fetmakoloss. Karlsson skulle nog må bättre om han gick ner 15 - 20 kilo. Det är väl så mycket övervikt han bär på. Karlsson är småplufsig
Citera
2021-10-09, 08:12
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Men vad fan är problemet??
Har Karlsson tillbringat de 5 senaste månaderna på månen??? Vad är det du inte kan får ihop?? Är han ovaxxad så är det stor jävla skandal. Han tär på vården helt jävla i onödan...
"Har inte funnits tid"...Skjut, Missa för i helvete inte ..

Ser du inte vad fan som är bekymret människa? Är du Svensk? Har du möjligen missat vad som har hänt med Sverige sedan cirka 1970? Ser Sverige svenskt ut längre? Har elen blivit billigare? Hur ser det ut med dieseln du tankar? Hur var det nu med svininfluensavaccinet var det nyttigt månntro? Och har vi långtidsdata på mRna vaccinen?

Jag förstår att du har svårt att se vart allt detta leder men svaret är dig själv. Du är lat , du är oinspirerande, du tänker inte gärna själv utan klankar helst ned på andra som tänker.

Varför är du ens på flashback - för att tala om att alla andra är - "antivaxxers" , "foliehattar" , "rasister" , "nazister" , "svagbegåvade" utan aldrig någonsin ha bidragit med något eget tänkande.

Är det en meningsfull tillvaro för dig så tycker jag synd om dig.

Jag föredrar en värld där folk får tänka utan mediadrev och utan att några få familjer på världstoppen styr diskussionen kring vad som får sägas och inte till skillnad från dig.

För att jag tänker själv så blir jag kallad av dig, en obildad drönare, något otrevligt epitet. Nej du hade jag fått tag på en sådan som dig så hade jag för mina barns skull gjort tillvaron riktigt jvla otrevlig för dig. För det är sådana som du som gör att Svenska folket går åt helvette.

All heder åt Mattias Karlsson för att han valt att tänka själv!
Senast redigerad av bjornhagberg 2021-10-09 kl. 08:23.
Citera
2021-10-09, 08:13
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Sååå, hur mycket väger han då? Du borde ju kunna ge en siffra, du som vet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in