Citat:
Ursprungligen postat av
AntiFlag
Men vad fan är problemet??
Har Karlsson tillbringat de 5 senaste månaderna på månen??? Vad är det du inte kan får ihop?? Är han ovaxxad så är det stor jävla skandal. Han tär på vården helt jävla i onödan...
"Har inte funnits tid"...Skjut, Missa för i helvete inte ..
Ser du inte vad fan som är bekymret människa? Är du Svensk? Har du möjligen missat vad som har hänt med Sverige sedan cirka 1970? Ser Sverige svenskt ut längre? Har elen blivit billigare? Hur ser det ut med dieseln du tankar? Hur var det nu med svininfluensavaccinet var det nyttigt månntro? Och har vi långtidsdata på mRna vaccinen?
Jag förstår att du har svårt att se vart allt detta leder men svaret är dig själv. Du är lat , du är oinspirerande, du tänker inte gärna själv utan klankar helst ned på andra som tänker.
Varför är du ens på flashback - för att tala om att alla andra är - "antivaxxers" , "foliehattar" , "rasister" , "nazister" , "svagbegåvade" utan aldrig någonsin ha bidragit med något eget tänkande.
Är det en meningsfull tillvaro för dig så tycker jag synd om dig.
Jag föredrar en värld där folk får tänka utan mediadrev och utan att några få familjer på världstoppen styr diskussionen kring vad som får sägas och inte till skillnad från dig.
För att jag tänker själv så blir jag kallad av dig, en obildad drönare, något otrevligt epitet. Nej du hade jag fått tag på en sådan som dig så hade jag för mina barns skull gjort tillvaron riktigt jvla otrevlig för dig. För det är sådana som du som gör att Svenska folket går åt helvette.
All heder åt Mattias Karlsson för att han valt att tänka själv!