2021-10-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Träna dina slidmuskler så behöver du inte fråga om längd o omkrets på varje snubbe du finner tilltalande..

Tänkvärt citat, eller hur:
She told me I have a small organ, I told her I've never played in a cathedral before
Citera
2021-10-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Träna dina slidmuskler så behöver du inte fråga om längd o omkrets på varje snubbe du finner tilltalande..

Jag håller med dig till viss del. Men samtidigt är det en del kvinnor som kan vara fullt nöjda med grovlek motsvarande en blyertspenna, men ibland vill ha något som fyller ut sådär extra om jag förstått det rätt. Inte alla som gillar fisting har ett behov av något stort i övrigt, så det visar mera på hur flexibla vi kan vara.
Så, bara för att en kvinna vill ha en stor, behöver det inte betyda att hon behöver göra knipövningar, men det skulle kunna bero på det i vissa fall.

Och en kvinna som inte fött barn, kan vara större anatomiskt än den som fött barn, och även man gör knipövningar så är vi lite olika konstruerade helt enkelt.
Så kaka söker maka tänker jag, antingen beroende på hur man är skapt, eller för vad man tycker är den bästa upplevelsen.
Men jag gissar att porr bidragit till den storlekshets som tycks råda lite varstans...
Citera
2021-10-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag tyckte jag läste det nånstans, men jag kanske minns fel.
Jag kommer inte heller riktigt ihåg från egen erfarenhet vilken omkrets som är perfekt. Så jag utgick från den.

Det var faktiskt en som sa att de flesta vill att omkretsen ska vara minst 14+, så det kanske stämmer.

Enligt din erfarenhet tyckte de flesta att 19×15 inte har varit något märkvärdigt?

Jag har inte tagit reda på omkretsen tidigare, men det ska jag börja göra nu, för det är kanske lika viktigt.
Jag får intrycket av att du är oerfaren, hur många har du legat med?
Citera
2021-10-08, 19:56
Medlem
Stoppa den i röven om dom klagar på storleken
Citera
2021-10-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag får intrycket av att du är oerfaren, hur många har du legat med?

Jag sa ju att jag inte haft någon bra koll på omkretsen. Har inte tagit reda på det, så vet inte riktigt vilken jag gillar eller tycker är bäst.

Kollade statistik och utgick från den som ett kanske.

Det var därför som jag sa att jag ska börja ta reda på det nu. För har tidigare bara tänkt på längden, och typ nästan glömt bort omkretsen

Det var en som sa han hade 8,5×8 så han hade både liten längd och omkrets, så vet inte om det är vanligt att det hör ihop.
Citera
2021-10-08, 21:57
Medlem
Citat:
Jag sa ju att jag inte haft någon bra koll på omkretsen. Har inte tagit reda på det, så vet inte riktigt vilken jag gillar eller tycker är bäst.

Det var därför som jag sa att jag ska börja ta reda på det nu. För har tidigare bara tänkt på längden, och typ nästan glömt bort omkretsen

Det var en som sa han hade 8,5×8 så han hade både liten längd och omkrets, så vet inte om det är vanligt att det hör ihop.
Men du svarade inte på frågan.
Citera
2021-10-08, 22:13
Medlem
Citat:
Men du svarade inte på frågan.

Jag vet inte riktigt vad det har att göra med vad man föredrar för storlek?
Citera
2021-10-08, 22:35
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:

Du är utan tvekan Flashbacks största troll. Dina inlägg är roligast på hela forumet.

Tack för underhållningen!! Starta gärna lite egna trådar om ämnet också.
Citera
2021-10-08, 23:32
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt vad det har att göra med vad man föredrar för storlek?
Du pratar väldigt mycket om storlek och att du föredrar stora kukar o.s.v men samtidigt så har jag fått känslan att du är oerfaren. Så för mig är det iallafall intressant att veta hur många du legat med då det har en viss betydelse för om man ska ta dina starka åsikter på allvar.
Senast redigerad av MannenP 2021-10-08 kl. 23:34.
Citera
2021-10-08, 23:49
Medlem
Citat:
Du pratar väldigt mycket om storlek och att du föredrar stora kukar o.s.v men samtidigt så har jag fått känslan att du är oerfaren. Så för mig är det iallafall intressant att veta hur många du legat med då det har en viss betydelse för om man ska ta dina starka åsikter på allvar.

Kan hålla med dig lite där.
Har man så starka åsikter så är det rimligt att man får veta vad dom grundar sig på, för att lättare kunna ta dom åsikterna på allvar.
Inte för att man är skyldig att bevisa något, men man tas i regel på större allvar om man kan visa att man vet vad man pratar om och inte bara gissar från något man hört eller läst...
Citera
2021-10-09, 00:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan hålla med dig lite där.
Har man så starka åsikter så är det rimligt att man får veta vad dom grundar sig på, för att lättare kunna ta dom åsikterna på allvar.
Inte för att man är skyldig att bevisa något, men man tas i regel på större allvar om man kan visa att man vet vad man pratar om och inte bara gissar från något man hört eller läst...

Jag har en åsikt om att jag gillar stor, och det är tydligen en väldigt stark åsikt? och nu måste man ha bevis för det också.

Jag vet vad jag pratar om, och har även skrivit när jag varit osäker. Så jag tycker inte att det har något med saken att göra. Så länge jag vet vad jag gillar så förstår jag inte vad det skulle spela för roll.

Vad exakt tycker ni gäller för att man ska få ha en åsikt om saken?
Citera
2021-10-09, 00:44
Medlem
Citat:
Jag har en åsikt om att jag gillar stor, och det är tydligen en väldigt stark åsikt? och nu måste man ha bevis för det också.

Jag vet vad jag pratar om, och har även skrivit när jag varit osäker. Så jag tycker inte att det har något med saken att göra. Så länge jag vet vad jag gillar så förstår jag inte vad det skulle spela för roll.

Vad exakt tycker ni gäller för att man ska få ha en åsikt om saken?

Vem har sagt något om bevis?

Då du mest hela tiden låter så tvärsäker på att det är en stor du vill ha, men inte kan precisera vad det är med en stor som är så bra, så låter det lite tunt i mina öron.

Jag personligen skulle uppleva dig som mera trovärdig ifall du backar upp dina åsikter med lite "kött på benen", så att det låter som att du vet vad du pratar om, och inte bara har läst att en viss storlek ska vara bra.

Då detta med storleken är en smaksak, så får du givetvis tycka och föredra precis vad du vill. Men det låter mera trovärdigt om det "hörs" att du vet vad du pratar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in