2021-10-08, 19:00
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Vilken idiot att inte ha vaccinerat sig.

Det enda korrekta uttalandet om händelsen. Han hade all tid i världen på sig att vaccinera sig och kunde utan problem ha sjukskrivit sig om han blev dålig av vaccinet, som alla andra, men nä nä-
Citera
2021-10-08, 19:01
Medlem
Får hoppas han blir en ödmjuk herre efter detta och att nazistränderna går ur, nu när han inser att livet inte alltid är en dans på rosor. Att han skulle vilja ge andra en spruta före sig själv, är naturligtvis kvalificerat skitsnack.
Citera
2021-10-08, 19:02
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag lider med Mattias, jag har inte heller hunnit att vaccinera mig än och lämnar såklart plats åt dom mer behövande skorstensrökande fettona därute. Så jag väntar istället tills ni andra får 5:e sprutan eller något. Hade jag tagit vaccinet tidigt hade jag fått den dära moderna som dom stoppade för min åldersgrupp pga sjuka biverkningar på hjärtat så. Handhjärta till er vaccinerade <3
Citera
2021-10-08, 19:06
Medlem
Vilket jävla media-jippo.
Mattias Karlsson är en idiot och allt detta är bara en del av vaccinationskampanjen.
Syrgas?

Herregud.
Ja det visar bara ännu en gång vilka judestyrda nwo/Illuminati-puppets Mattias, Jimmie och SD är.

Med SD i regering skulle vi varit i lockdown och inlåsta i våra hem för länge sedan.
Ha det i åtanke alla ni SD-vurmare på Flashback.
Citera
2021-10-08, 19:19
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har för mig att han skrev på sin blogg tidigare att han var dubbelvaccinerad. Tråkigt hur som helst och hoppas att han repar sig.

Citat ur artikel i aftonbladet:

"I ett inlägg på Facebook skriver Karlsson att han inte hunnit vaccinera sig och uppmanar alla att göra det.

”Då jag uppfattat mig som frisk och stark utan underliggande sjukdomar har jag bara velat säkerställa att alla som kunde tänkas ha starkare behov av vaccinet skulle få det före mig”."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qWkGGm/sds-mattias-karlsson-svart-sjuk-i-covid-19
Citera
2021-10-08, 19:24
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Citat ur artikel i aftonbladet:

"I ett inlägg på Facebook skriver Karlsson att han inte hunnit vaccinera sig och uppmanar alla att göra det.

”Då jag uppfattat mig som frisk och stark utan underliggande sjukdomar har jag bara velat säkerställa att alla som kunde tänkas ha starkare behov av vaccinet skulle få det före mig”."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qWkGGm/sds-mattias-karlsson-svart-sjuk-i-covid-19
Så det är så. Men det understryker väl bara vilken humanitär person Mattias Karlsson är, som låter andra gå före i vaccinkön.
Han är ett föredöme på alla sätt och det är väl bara otur och att dra på sig en höstinfluensa, även om det kallas covid i dessa tider.
Senast redigerad av Rimbert 2021-10-08 kl. 19:29.
Citera
Avslutad
får väl hoppas på att han slipper drabbas av långtidscovid

https://www.svd.se/detta-avgor-om-du-drabbas-av-langtidscovid
Citera
Avslutad
Det är väl slutet till SD vi ser?

En gång skulle de rädda Sverige. Nu ligger de och gråter av en förkylning. Patetiskt
Citera
2021-10-08, 19:26
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Så det är så. Men det understryker väl bara vilken humanitär person Mattias Karlsson är, som låter andra gå före i vaccinkön.

mmm så oehört vänligt av honom.....
Citera
2021-10-08, 19:31
Medlem
Lögnare, SD tappade just en röst till AFS. Snart åker väl Jimmy på ett Bilderbergmöte också. Säg som det är, du tror också att vaccinet är skadligt för dig, men ändå har du mage att upprepade gånger säga att alla ska spruta in det där giftet i kroppen. Nädu Mattias, you made the shit list.

Do as I say, and not as I do. Miljöpartist in disguise?
Citera
2021-10-08, 19:31
Medlem
Detta måste ju vara den ultimata bekräftelsen på att alla som misstror myndigheter, forskning, vetenskap o s v har helt jävla fel. T o m sektledaren erkänner att vaccin är bra!
Citera
2021-10-08, 19:35
Medlem
Deckard-Cains avatar
Så går det om man är ovaccinerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in