Citat:
Ursprungligen postat av
Justee93
https://tiingelinn.se/2021/04/23/tankar-om-karlek/
Ja kraven var ju iaf inte låga 🙊 jesus christ. Ska ta hennes barn som hennes egna men får abs inte ha egna barn etc. Jajja.
Men vad vet jag 🤷🏼♀️ Kanske han är den rätta! Hoppas för deras skull. Men lite mysko är detta allt. Och tycker det är tråkigt för barnen med nya killar stup i kvarten. Men men not my life
Citat från det inlägget:
"För att komma till nästa punkt , vilja skaffa fler barn ihop. Då är det viktigt att det inte görs skillnad på mina fina tjejer. Funkar inte att han bara skulle ” Hjälpa till med sitt barn”. Är man en familj är man en familj oavsett blodsband och man kan aldrig ge ett barn för mycket kärlek."
"Jag vill helst träffa en kille utan barn för jag vill ha massor med egna, haha. Just för att om han har barn så blir det kanske mycket då jag själv gärna vill vara gravid och föda två barn till, så är bara av den anledningen. Annars älskar jag ju barn. Men känns ibland som en kille utan barn inte kommer förstå hur det är att leva i en familj."
Känns som att hon säger emot sig själv. Det ska inte göras någon skillnad på hennes barn, för att man är en familj oavsett blodsband eller ej, MEN han ska helst INTE ha några egna barn. Vad spelar det för roll om han har ett barn sedan tidigare, och hon ändå skaffar två till?
Även den sista meningen med att det ibland känns som att en kille utan barn inte förstår hur det är att leva i en familj. Då känns det som att hon kanske borde välja en kille med barn, för att han då ev kan ha större förståelse.
Blir inte klok på denna människa.