2021-10-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
What?
Hur vet du?
De måste ju gå att kolla upp ?

https://mrkoll.se/person/sven-simon-brannvall-volontargatan-26-lulea/kyqRaQuerAulaTcYfrdYQacYfrkyqRaQcYfrkyqRaQkyqRaQbT AQmuerA?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_4PVDqbyqKiMEG16t UL0H7clZhaib6f9Iq5hB4veTu68-1633629251-0-gqNtZGzNA6WjcnBszQgR
Citera
2021-10-07, 21:23
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
https://mrkoll.se/person/sven-simon-brannvall-volontargatan-26-lulea/kyqRaQuerAulaTcYfrdYQacYfrkyqRaQcYfrkyqRaQkyqRaQbT AQmuerA?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_4PVDqbyqKiMEG16t UL0H7clZhaib6f9Iq5hB4veTu68-1633629251-0-gqNtZGzNA6WjcnBszQgR

Han har inte adressändrat. Han flyttade ju ihop med Linn?
Citera
2021-10-07, 22:15
Medlem
Domen föll nu i Augusti och gäller ett inkassoärende från 2019. Inga stora summor.
Citera
2021-10-08, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klara97
Domen föll nu i Augusti och gäller ett inkassoärende från 2019. Inga stora summor.

Men ändå! ….. denna Simon känns ju väldigt långt borta Linns stil på kille … i hennes perfekta värld passar det dig ju knappast med högljudda rapar, snus i sängen , strumpor i badtofflor och ärenden hos kronolle…!…. Way from helylle Marcus!

Säger det igen , inget fan av LINN, MEN … denna Simon är inte vad hon förtjänar !

Han är rent motbjudande !
Citera
2021-10-08, 08:21
Medlem
Han har inte syns till på hennes Instagram på dom sista dagarna 🤔
Citera
2021-10-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Men ändå! ….. denna Simon känns ju väldigt långt borta Linns stil på kille … i hennes perfekta värld passar det dig ju knappast med högljudda rapar, snus i sängen , strumpor i badtofflor och ärenden hos kronolle…!…. Way from helylle Marcus!

Säger det igen , inget fan av LINN, MEN … denna Simon är inte vad hon förtjänar !

Han är rent motbjudande !
Exakt! Gabbe kändes också mycket fräschare och stiligare klädd. Den här slashasen.... Vette sjutton. Hon lär ju vara så blind av "kärleken" just nu.
Har hon sagt något om vilka egenskaper han har som hon sökte? Hon ville ju ha en äldre män, då tänker jag en mogen person med livserfarenhet och arbete.
Citera
2021-10-08, 09:36
Medlem
Kollar stories nu. Fint att man antingen har så trång parkering att man inte kan stoppa in ungarna utan att drömma upp bildörren i väggen, eller att man inte kan parkera.. Hennes NYA bil.
Citera
2021-10-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Exakt! Gabbe kändes också mycket fräschare och stiligare klädd. Den här slashasen.... Vette sjutton. Hon lär ju vara så blind av "kärleken" just nu.
Har hon sagt något om vilka egenskaper han har som hon sökte? Hon ville ju ha en äldre män, då tänker jag en mogen person med livserfarenhet och arbete.

https://tiingelinn.se/2021/04/23/tankar-om-karlek/

Ja kraven var ju iaf inte låga 🙊 jesus christ. Ska ta hennes barn som hennes egna men får abs inte ha egna barn etc. Jajja.

Men vad vet jag 🤷🏼‍♀️ Kanske han är den rätta! Hoppas för deras skull. Men lite mysko är detta allt. Och tycker det är tråkigt för barnen med nya killar stup i kvarten. Men men not my life
Citera
2021-10-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
https://tiingelinn.se/2021/04/23/tankar-om-karlek/

Ja kraven var ju iaf inte låga 🙊 jesus christ. Ska ta hennes barn som hennes egna men får abs inte ha egna barn etc. Jajja.

Men vad vet jag 🤷🏼‍♀️ Kanske han är den rätta! Hoppas för deras skull. Men lite mysko är detta allt. Och tycker det är tråkigt för barnen med nya killar stup i kvarten. Men men not my life

Citat från det inlägget:
"För att komma till nästa punkt , vilja skaffa fler barn ihop. Då är det viktigt att det inte görs skillnad på mina fina tjejer. Funkar inte att han bara skulle ” Hjälpa till med sitt barn”. Är man en familj är man en familj oavsett blodsband och man kan aldrig ge ett barn för mycket kärlek."

"Jag vill helst träffa en kille utan barn för jag vill ha massor med egna, haha. Just för att om han har barn så blir det kanske mycket då jag själv gärna vill vara gravid och föda två barn till, så är bara av den anledningen. Annars älskar jag ju barn. Men känns ibland som en kille utan barn inte kommer förstå hur det är att leva i en familj."

Känns som att hon säger emot sig själv. Det ska inte göras någon skillnad på hennes barn, för att man är en familj oavsett blodsband eller ej, MEN han ska helst INTE ha några egna barn. Vad spelar det för roll om han har ett barn sedan tidigare, och hon ändå skaffar två till?
Även den sista meningen med att det ibland känns som att en kille utan barn inte förstår hur det är att leva i en familj. Då känns det som att hon kanske borde välja en kille med barn, för att han då ev kan ha större förståelse.

Blir inte klok på denna människa.
Citera
2021-10-08, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekopp2040
Är också medlem i gruppen och kan intyga att Linn är det. Vet inte heller hur man bifogar in en bild här 😅

Det är inga problem att bli insläppt i gruppen (BF april 2022) och då ser man att Linn är medlem sen sista september... Hon hade dock inte gjort några inlägg när jag kikade in.. Kanske bara ett önsketänkande att vänta bebis..?
Citera
2021-10-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Det är inga problem att bli insläppt i gruppen (BF april 2022) och då ser man att Linn är medlem sen sista september... Hon hade dock inte gjort några inlägg när jag kikade in.. Kanske bara ett önsketänkande att vänta bebis..?

Nu har hon dock gått ur gruppen. Det har hon gjort förut och sen blivit medlem igen, kanske kan vara så att hon läser denna tråden.. 😂
Citera
2021-10-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekopp2040
Nu har hon dock gått ur gruppen. Det har hon gjort förut och sen blivit medlem igen, kanske kan vara så att hon läser denna tråden.. 😂

Jaså!? Jag var helt säker på att hon skulle outa sin graviditet när jag såg bilden i senaste inlägget.. Men förstår varför hon drar sig för att berätta offentligt om det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in