2021-10-07, 19:13
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Vad är för brottsrubricering på detta? Är det brott överhuvudtaget?
Förbajselseväckande beteende.
Citera
2021-10-07, 19:13
Medlem
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Sånt här får vi leva med då dom stängde ner alla mentalsjukhus. Gilla läget!
Helt klart en idiot som innan psykiatri"reformen" skulle fått vård på dårhus.

Cyklar han omkring med en tunna skit och lite kläder eller hur går det till rent logistiskt? Förövaren avslöjar sig själv men det är nog ingen som vill ta i honom
Citera
2021-10-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Det kanske är något religiöst. En bajssekt?

Ja då blir det svårt att komma åt IOM att vi har religionsfrihet.

Det var väl någon sekt någonstans som drog linor med kokain som nattvard som Polisen i det landet inte kom åt på grund av den lagstadgade religionsfriheten.

Sen hade vi Hampa-Systrarna, ett kloster med nunnor som rökte braj för att dom tyckte att Jesus hade sagt att det var bra, varje gång det skrevs om dom fick dom nya anhängare i tusental som skyddades av samma religionsfrihet.
Citera
2021-10-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Modern konst?

Riktig skit-konst isåfall... Fast, ja, det var ju det du sa också.
Citera
2021-10-07, 21:25
Medlem
Låter som om det skulle kunna vara en comeback av Marie-Loise De Geer Bergenstråhle, numer medlem av svenska akademin. Hon smetade ju in sina studenter i bajs och ställde ut dem på Sergels Torg.
Citera
2021-10-07, 21:27
Medlem
Hur får man tillgång till så mycket avföring? Gärningspersonen måste samlat ett tag eller gjort inbrott i bajamajor.
Citera
2021-10-07, 21:38
Medlem
megacoolmans avatar
Jag tror det är Bajsmannen som har har det långtråkigt. Det har ju varit dåligt med festivaler att terrorisera den senaste tiden
Citera
2021-10-07, 21:41
Medlem
Urinterapeuts avatar
Jag tror att personen i fråga sitter hemma och krystar ut avföring rakt ut i underkläderna. Sedan gillar man att visa upp sin kreation för gemene man och smyckar träden med det. Lite som med klotter fast med avföring istället.

Tror GM bor i närområdet och nu när det har blivit rikskänt kommer det smuckas fler träd tills GM ertappad.
Citera
2021-10-07, 22:19
Medlem
Kanske nån internetkrigare som tappat det och tagit det ett steg längre än att sitta och enbart skriva att Sverige blivit ett shithole country?

Eller så är det bara en helt vanlig centerpartist.
Citera
2021-10-07, 22:46
Medlem
Smutzs avatar
Vilken hjälte. Jag undrar också över om alla fekalier producerats av GM själv eller om han lyckats raida bajamajor eller dylikt som någon föreslog. Jag tänker att det måste ta veckor av bajserier om ett flertal plagg ska bli "överfulla". GM kan såklart ha sparat på sitt bajs tills det fanns en tillräckligt respektabel mängd för denna utställning men det borde ju luktat helvete hemma i konstateljen. På ren magkänsla tippar jag att bajset har stulits, hoppas att forensikerna inte har massa gängmord och våldtäkter före i kön nu så de hinner reda ut om det är en eller flera rövar inblandade här.
Citera
2021-10-07, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Vilken hjälte. Jag undrar också över om alla fekalier producerats av GM själv eller om han lyckats raida bajamajor eller dylikt som någon föreslog. Jag tänker att det måste ta veckor av bajserier om ett flertal plagg ska bli "överfulla". GM kan såklart ha sparat på sitt bajs tills det fanns en tillräckligt respektabel mängd för denna utställning men det borde ju luktat helvete hemma i konstateljen. På ren magkänsla tippar jag att bajset har stulits, hoppas att forensikerna inte har massa gängmord och våldtäkter före i kön nu så de hinner reda ut om det är en eller flera rövar inblandade här.

Magkänsla? Är du säker på att du är helt kurant i tarmsystemet? Annars kan det ju bli ren skit av din analys.

Framgår någonstans konsistensen på lämningarna? Är kläderna upphängda i träd bör det efter ett tag vara ganska intorkat skulle jag tro. Frågar åt en kompis.

Har vederbörligen avlönade sophanteringsproffs tagit hand om sakerna vid det här laget? Skogsflanörer ska ju inte behöva riskera träffa på sådana här vanhelgande utsmyckningar. Men vad säger facket?
Senast redigerad av Takpapp 2021-10-07 kl. 23:10.
Citera
2021-10-07, 23:32
Medlem
Hajjade till ordentligt på artikeln då jag själv stött på en av dessa installationer. Då var det ett par blåjeans prydligt uppspända på två grenar i skogen intill en informationsficka vid McDonalds. Tydligen har det pågått i åratal och detta var iaf minst 7 år sedan, kanske mer.
Blev väldigt illa till mods då och bilden förföljer mig ännu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in