2021-10-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Tro inte att jag tycker synd om karln haha! Föredrar bara saklig kritik, folk får kasta så mycket paj de vill men då tappar iallafall jag intresset 😅

Nu skriver inte jag på hans YT har sakligt ställt frågor när han han kört live.
Sen kan väl nivån här sjunka ibland det kan jag ge dig. 😂
Citera
2021-10-07, 18:18
Medlem
Är lite roligt när han säger att han ska ta bort vageln i ögat själv med en skalpell.
Och har gjort det förr.
😂😂😂
Citera
2021-10-07, 18:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Är lite roligt när han säger att han ska ta bort vageln i ögat själv med en skalpell.
Och har gjort det förr.
😂😂😂
Kanske myttar han, men jag har själv gjort det med en nål - man kan liksom dra den ut genom tårkanalen.
Citera
2021-10-07, 19:11
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Han gnäller på belackare igen, intressant hur mycket utrymme han ger dem när de inte har något för det 😂

Jag tycker att det är bra att hans uppenbara ljug och tramsiga "nyhetskanal" ifrågasätts, dock är ju vissa kommentarer på Youtube på trollnivå vilket är totalt onödigt egentligen. Dels kan han aldrig bemötas framgångsrikt på sin låga nivå, dels klassificeras seriös kritik som "vänstertroll". Kommentarer rörande hans utseende och livssituation är totalt värdelösa, det är hans lögner och bedrägliga beteende som ska ifrågasättas. Hans ekonomiska situation passar att kommentera när han själv tar upp det, finns ingen anledning att trycka på det varje gång. Jag förstår frustrationen då han aldrig bemöter kritiken men vissa kommentarer både här och på tuben håller så låg nivå att de knappt förtjänar svar.

Det är hårfina gränser mellan kritik och hat...

Dåren... Har du anmält att han har bil och kör full och påtänd ? Full konstant nu. Dygnet runt.
Citera
2021-10-07, 19:47
Medlem
Henriksss avatar
Jag har fått en känsla av att hans följare eller de som hyllar honom i kommentarerna på Youtube är bittra fattigpensionärer.
Citera
2021-10-07, 20:26
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Jag har fått en känsla av att hans följare eller de som hyllar honom i kommentarerna på Youtube är bittra fattigpensionärer.

Jag med. Och missbrukare med synfel.
Citera
2021-10-07, 20:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Han får har och hot påstår dåren igen i senaste videon. Sedan hotar han själv med att dom som håller på med det kommer att råka illa ut 😂

Det ska anmälas och dom ska blickas. Känns det igen ? Tänkte väl det.

Jag har inte sett ett enda hit. Har ni det ?
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-07 kl. 20:44.
Citera
2021-10-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske myttar han, men jag har själv gjort det med en nål - man kan liksom dra den ut genom tårkanalen.

Det kan jag tänka mig.
Känns bara lite grövre med en skalpell..?
Citera
2021-10-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Han får har och hot påstår dåren igen i senaste videon. Sedan hotar han själv med att dom som håller på med det kommer att råka illa ut 😂

Det ska anmälas och dom ska blickas. Känns det igen ? Tänkte väl det.

Jag har inte sett ett enda hit. Har ni det ?

Har alldrig sett några hot.
Det drar han alltid fram när han vill öka kassaflödet vi närmar oss pensions utbetalningarna.
Citera
2021-10-07, 22:11
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Har alldrig sett några hot.
Det drar han alltid fram när han vill öka kassaflödet vi närmar oss pensions utbetalningarna.

Exakt 😂 Däremot är det ett par st som hotar SwedishYoutuber med både anmälningar och att söka upp och ge sig på denne fysiskt. Smack Smack har inte hunnit lajka än men det kommer säkert 😁
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-07 kl. 22:42.
Citera
2021-10-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Exakt 😂 Däremot är det ett par st som hotar SwedishYoutuber med både anmälningar och att söka upp och ge sig på denne fysiskt. Smack Smack har inte hunnit lajka än men det kommer säkert 😁

Det är ju OK bara man inte hatar Håkan han är ju en sån fin kille😉😂
Citera
2021-10-07, 22:46
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Det är ju OK bara man inte hatar Håkan han är ju en sån fin kille😉😂

Exakt. Lite känslig också. Snart har han gråten i halsen igen 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera