2021-10-07, 09:28
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Kanske en bytesaffär, då bilarna ev. har samma värde?

Den gamla bilen utannonserades tydligen för 4000 kr i augusti, såldes till en privatperson.
https://biluppgifter.se
Senast redigerad av Max3x 2021-10-07 kl. 09:32.
Citera
2021-10-07, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Swisha en hundring till Bergmark så får du reg.nr.

Finns överallt utan att ge A lagaren stålar.
Allt är så lätt att kolla nu förtiden.😊
Citera
2021-10-07, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
I resten av klippet brinner han på SVT/SR, sparkar in öppna dörrar i syfte att säkra intäkt.

Recensioner av hans egna kanal brukar bemötas med typ "titta inte på Håkan om du inte gillar honom" från sekten. Nåväl, samma tips får gå till dig Håkan: lyssna inte på public service om du inte gillar det".

Någon borde tala om för honom att det finns andra kanaler att rätta in är P1 och P4 om han måste ta sig för pannan. Men naturligtvis handlar det inte om det, att gnälla på public service är den bästa garanten för approval/Swish. Alla politiska läger tycker i olika grad att public service är partiska...

Han lever kvar på 1970-90 talet i mångt o mycket.
Och fattar inte att de flesta inte ser på tablå tv längre?
Citera
2021-10-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Jag kan ha fel men jag tror inte den andra bilen var körbar.

Han tog 10 000 av allmosorna för att köpa bilen. Det får sekten ha på sitt samvete om något händer då han kör full och drogpåverkad

Salvan ja 😂

Den som köper plastbaljan av KFM måste totalsanera den. Fy fan så äckligt.

Måsta vara vidrigt i kajutan?
Var i någon film han visade sin studio och visade kajutan låg någon fd blå sits som var brun där han satt..
Huuu så vidrigt..😂😂😂
Citera
2021-10-07, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Swisha en hundring till Bergmark så får du reg.nr.

Du som känner Håkan bäst av alla!
Hur går det ska han flytta snart måste vara kallt i kajutan?.
Citera
2021-10-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Den gamla bilen utannonserades tydligen för 4000 kr i augusti, såldes till en privatperson.
https://biluppgifter.se

"Helt nya åretruntdäck (4000:-) och helt nytt batteri." Låter som en bra affär. För köparen.
Citera
2021-10-07, 12:53
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Han lever kvar på 1970-90 talet i mångt o mycket.
Och fattar inte att de flesta inte ser på tablå tv längre?

Haha ja som så många andra i kretsen.. det är väl samma inadekvata världsbild som gör att deras enkelspåriga analys av samhället är så skrämmande för dem. Det är lite tråkigt att han på sista tiden helt lagt fokus på att gnälla över nyheter, det var roligare när han satt och fantiserade om valframgångar för populisterna och att han och övriga "elitsoldater" med våld skulle ta makten 😂

Tänker att ju närmre botten han kommer desto mer fantasifull skulle han bli?
Citera
2021-10-07, 15:44
Medlem
Ovralls avatar
Han gnäller på belackare igen, intressant hur mycket utrymme han ger dem när de inte har något för det 😂

Jag tycker att det är bra att hans uppenbara ljug och tramsiga "nyhetskanal" ifrågasätts, dock är ju vissa kommentarer på Youtube på trollnivå vilket är totalt onödigt egentligen. Dels kan han aldrig bemötas framgångsrikt på sin låga nivå, dels klassificeras seriös kritik som "vänstertroll". Kommentarer rörande hans utseende och livssituation är totalt värdelösa, det är hans lögner och bedrägliga beteende som ska ifrågasättas. Hans ekonomiska situation passar att kommentera när han själv tar upp det, finns ingen anledning att trycka på det varje gång. Jag förstår frustrationen då han aldrig bemöter kritiken men vissa kommentarer både här och på tuben håller så låg nivå att de knappt förtjänar svar.

Det är hårfina gränser mellan kritik och hat...
Citera
2021-10-07, 17:29
Medlem
Citat:
Han gnäller på belackare igen, intressant hur mycket utrymme han ger dem när de inte har något för det 😂

Jag tycker att det är bra att hans uppenbara ljug och tramsiga "nyhetskanal" ifrågasätts, dock är ju vissa kommentarer på Youtube på trollnivå vilket är totalt onödigt egentligen. Dels kan han aldrig bemötas framgångsrikt på sin låga nivå, dels klassificeras seriös kritik som "vänstertroll". Kommentarer rörande hans utseende och livssituation är totalt värdelösa, det är hans lögner och bedrägliga beteende som ska ifrågasättas. Hans ekonomiska situation passar att kommentera när han själv tar upp det, finns ingen anledning att trycka på det varje gång. Jag förstår frustrationen då han aldrig bemöter kritiken men vissa kommentarer både här och på tuben håller så låg nivå att de knappt förtjänar svar.

Om det är hat att tycka att någon är en pajas som enligt sig själv är landets bästa militär o dykare.
Som pofiterar på en katastrof och pissar på allt o alla bland annat veteraner från FM som skadat sig i strid.
Han är inte så jävla mild själv heller.
Då får jag väl be dig o mysfarbrorn HB så mycket om ursäkt. 😊
Citera
2021-10-07, 17:34
Medlem
Citat:

Bara mer bensin på elden som vanligt ..
Skrattade lite åt klippet, som om pajasen bergmarks hot om kommande repressalier om kritiken inte slutar, ska dåren säga, som spyr ur sig galla i varje klipp till höger o vänster, vilken pajas
Citera
2021-10-07, 17:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ja, nu är det kallare tider - inte har han nämnt något om vinterbostad? Jag känner (med mina knän) på mig att det blir en "vargavinter", skulle inte förvåna mig om han fryser ihjäl alternativt brinner opp i vinter...
Citera
2021-10-07, 17:57
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Om det är hat att tycka att någon är en pajas som enligt sig själv är landets bästa militär o dykare.
Som pofiterar på en katastrof och pissar på allt o alla bland annat veteraner från FM som skadat sig i strid.
Han är inte så jävla mild själv heller.
Då får jag väl be dig o mysfarbrorn HB så mycket om ursäkt. 😊

Tro inte att jag tycker synd om karln haha! Föredrar bara saklig kritik, folk får kasta så mycket paj de vill men då tappar iallafall jag intresset 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in