Citat:
Ursprungligen postat av
Ovrall
Han gnäller på belackare igen, intressant hur mycket utrymme han ger dem när de inte har något för det 😂
Jag tycker att det är bra att hans uppenbara ljug och tramsiga "nyhetskanal" ifrågasätts, dock är ju vissa kommentarer på Youtube på trollnivå vilket är totalt onödigt egentligen. Dels kan han aldrig bemötas framgångsrikt på sin låga nivå, dels klassificeras seriös kritik som "vänstertroll". Kommentarer rörande hans utseende och livssituation är totalt värdelösa, det är hans lögner och bedrägliga beteende som ska ifrågasättas. Hans ekonomiska situation passar att kommentera när han själv tar upp det, finns ingen anledning att trycka på det varje gång. Jag förstår frustrationen då han aldrig bemöter kritiken men vissa kommentarer både här och på tuben håller så låg nivå att de knappt förtjänar svar.
Det är hårfina gränser mellan kritik och hat...
Om det är hat att tycka att någon är en pajas som enligt sig själv är landets bästa militär o dykare.
Som pofiterar på en katastrof och pissar på allt o alla bland annat veteraner från FM som skadat sig i strid.
Han är inte så jävla mild själv heller.
Då får jag väl be dig o mysfarbrorn HB så mycket om ursäkt. 😊