• 3
  • 4
2021-10-07, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyHumphrey
Det är iofs sant...

Men argumentet är inte helt ute och cyklar. I vissa åldersgrupper är det nu värre med C19 vaccin än självmord.
Va?, bland unga människor?? Vad har du för källa på det?
Citera
2021-10-07, 18:06
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83

Ja herregud det hade jag gärna velat ha en källa på . Men det här är Flashback så fakta är inte längre relevant
Citera
2021-10-07, 18:16
Medlem
HeyHumphreys avatar
Citat:
Skrev vissa åldersgrupper och räknar globalt. T.ex. (nu vet jag dock inte utan antar) att 75+ är inte särskilt representerade i självmordsstatistiken men en del dör nu kort efter vax. Gissningsvis flera till antalet. Likaså kommer vi se dödsfall i åldrarna 9-15 där det ännu är ovanligt med självmord.
Citera
2021-10-07, 18:56
Medlem
Citat:
Skrev vissa åldersgrupper och räknar globalt. T.ex. (nu vet jag dock inte utan antar) att 75+ är inte särskilt representerade i självmordsstatistiken men en del dör nu kort efter vax. Gissningsvis flera till antalet. Likaså kommer vi se dödsfall i åldrarna 9-15 där det ännu är ovanligt med självmord.
Men människa, du vet ju uppenbarligen inte alls vad du pratar om. För det första är 75 plus rätt frekvent förekommande i sjäkvmordsstatistiken, många äldre deprimerade män som tar livet av sig, och för det andra är det väldigt många ”antar” och ”gissningsvis” i det du skriver. Och att många äldre dör kort efter vacc är inte så konstigt, de flesta dör av just ålder.
Det som varit intresssnt är om du kunnat visa på att 35 åringar oftare dör pga vaccin än självmord, vilket jag(och andra här i tråden) håller för otroligt.
Citera
2021-10-07, 19:45
Medlem
HeyHumphreys avatar
Citat:
Men människa, du vet ju uppenbarligen inte alls vad du pratar om. För det första är 75 plus rätt frekvent förekommande i sjäkvmordsstatistiken, många äldre deprimerade män som tar livet av sig, och för det andra är det väldigt många ”antar” och ”gissningsvis” i det du skriver. Och att många äldre dör kort efter vacc är inte så konstigt, de flesta dör av just ålder.
Det som varit intresssnt är om du kunnat visa på att 35 åringar oftare dör pga vaccin än självmord, vilket jag(och andra här i tråden) håller för otroligt.
Nej självklart är självmord vanligare än just C19-vaccin. Men död genom felmedicinering och oavsiktlig övermedicinering är betydligt högre.

Sen hade jag gravt fel om självmord bland äldre. Kollade nu;

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...tik-om-suicid/

85+ den högsta (!) ... utifrån befolkning då.

70 kvinnor 30-44 / år.. Så ja, vanligare än C19-vaccin som väl är ett tiotal (?).
Citera
2021-10-07, 19:46
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:

Fortfarande inte ett enda belägg för dina påståenden.

Citat:

Tror inte något vi skriver kommer ändra en antivaxare.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in