Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Först nu har jag tagit mig igenom rosannas alla förhör, jag hoppade dem efter de 4 första.
Men det blir ju bara mer och mer uppenbart ju mer hon pratar och försöker förklara bort.
Jag tror fan till och med hon använt yxan. Vilket jag nog inte trodde i början.
Hon anstränger sig alldeles för mkt för att rikta ALLA misstankar mot M. Han har ju ens inte vart hotfull emot henne som hon försökt få det till vid knivhuggen. Hela hennes historia spricker på alla plan nu, ett efter ett.
Hon verkar dock inte inse det själv.
Det borde vara M dom satt "medhjälp" på som alternativ.
Hon försäger sig till och med i ena förhöret: "först ville han inte göra nånting mot henne, eeh jag menar Jag ville inte" 🤦♀️
Ja de är mkt å läsa i hennes förhör, så man har inte riktigt orkat läsa allt, detta har jag missat, vilket förhör är det? Så jag vet vilket jag ska in å läsa ännu en gång 🙈
Jag har en känsla att M inte kommer dömmas för mord, och eftersom han inte är åtalad för något annat så blir han la friad isf? För dom kan la inte dömma han för medhjälp om han inte står åtalad för det?
Angående att R står åtalad för mord och medhjälp har jag en känsla att de e för att hon säkert ska kunna bli dömd för något av det, för att dom antagligen har så mkt bevis att hon verkligen e en av dom som gjort det mesta.. Så kan dom inte fälla henne för mord så kan dom iaf fälla henne för medhjälp.. Så hon verkligen bmir dömd för det.. Men aah vet ej 🤷♂️