2021-02-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Om han är tatuerad i ansiktet, så ska det vara han.

Ja men Matteus är inte Terese kusin...

Matteus är tatuerad i ansiktet ja, men han är ju Rosannas man. Och Terese och Rosanna är kusiner
Citera
2021-02-24, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Ja vi får vänta på FUP, men att Rosanna ens på nåt sätt skulle försöka skydda Matteus i detta tror jag absolut inte. Något har ju iaf gått jävligt fel. Jag fattar att det kan spåra ur fullständigt när man tagit droger och alkohol men det måste ha varit Matteus som dödat Terese, jag kan inte i min vildaste fantasi tro att Rosanna mördat Terese. Aldrig!

Jag tror du har rätt här, och innan vi vet mer har du iaf definitivt överväldigande stöd för att MG är primär gärningsman i brottsstatistiken.
Citera
2021-02-24, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han måste ju vara "utvecklo", eller iaf "svag": https://www.youtube.com/watch?v=M3_caRgqrcM
Detta är så sjukt dåligt att jag får rysningar av obehag, vad pysslar han med? Herregud ursh!
Citera
2021-02-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumouno
Frugan hade också en youtube kanal:
https://www.youtube.com/channel/UC9zmSdUYm3uPJIgA4K3VRsQ

En musikalisk familj
Men för i helvete nu kommer jag drömma mardrömmar om dessa två troll.
Blääää!!
Citera
2021-02-24, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Detta är så sjukt dåligt att jag får rysningar av obehag, vad pysslar han med? Herregud ursh!
Är han tandlös eller läspar han så hemskt?
Helt otroligt men jag hade några gemensamma vänner med fler av de inblandade på fejjan!
Och jag är fanimig inget WT eller tatare.
Detta måste jag ju bara följa haha.
Synd om tjejen som fick sätta livet till
Fördelarna med att de 2 som är häktade är ju att vi slipper ju försörja dem via Soc...Gäller väl samtliga inblandade också.
Fast nu kommer de ju kosta oss ännu mer skattepengar tyvärr när/om de åker in.
Och nu kan de ju inte trycka i sig massa substanser när de sitter där så lite fördelar iallafall.
Citera
2021-02-24, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Är han tandlös eller läspar han så hemskt?
Helt otroligt men jag hade några gemensamma vänner med fler av de inblandade på fejjan!
Och jag är fanimig inget WT eller tatare.
Detta måste jag ju bara följa haha.
Synd om tjejen som fick sätta livet till
Fördelarna med att de 2 som är häktade är ju att vi slipper ju försörja dem via Soc...Gäller väl samtliga inblandade också.
Fast nu kommer de ju kosta oss ännu mer skattepengar tyvärr när/om de åker in.
Och nu kan de ju inte trycka i sig massa substanser när de sitter där så lite fördelar iallafall.

Glömde tillägga:Varför i helvete måste de lägga sig till med låtsasbrytning när de framträder???
Låter ju fan hemskt och speciellt för denna läspande skinheaden blir det ju bara så fel!
Skrattade vansinnigt när jag lyssnade på hans "rap".
Tror att många inblandade i denna soppan är tatare eller liknande.
Senast redigerad av Andsved 2021-02-24 kl. 08:16. Anledning: Felstavning
Citera
2021-02-24, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Snubben har tydligen försökt tatuera HEROIN på halsen men det blev HERIN istället. Bara det säger ju det mesta om klientellet ifråga 🤦‍♂️

Var detta sant? Fanns det någon bild på spektaklet?

Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Fan jag drog hela tidningsartikeln inatt 😬 Tog as lång tid att skriva av, så bröt jag visst mot en regel 😒 Puckat av mig!

Wait what? Visst vet du att du kan markera texten du vill kopiera och högerklicka och trycka kopiera bara?

EDIT: eller skrev du av papperstidning kanske? :P
Senast redigerad av FotParmesan 2021-02-24 kl. 09:47.
Citera
2021-02-24, 09:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag tror det är R som är gärningsman, kanske nån slags triangeldrama - båda vill ha den läspande prinsen med det säregna utseendet och de nedsatta mentala förmågorna?
Citera
2021-02-24, 10:09
Medlem
Dessa människor är inte friska. Än så länge vet ingen här vad som egentligen skett, förutom de som närvarat på festen. RG och MG är väldigt destruktiva personer tillsammans. De har försökt börja om och ta tag i sig själva, men livet är inte enkelt och vanor är svåra att bryta.

Det finns många möjliga scenarion av det som hänt, men i början av året så beklagade Rosanna själv att hon var tvungen att hålla sig borta från sin kusin pga sin man, jag har för mig att hon syftade på drogerna, inte på något bråk, eftersom MG hade fallit tillbaka i drogträsket pga den återupprättade kontakten med bland annat folk från Hova. MG har på sistone åkt in och ut på akuten ett antal gånger. Han sattes på behandlingshem i ett par veckor, i väntan på dom ( han hade ställt sig i Lidköping och hotat polis med softairgun).

Jag har personligen varit i kontakt med RG och försökt stötta fram tills i slutet av januari med villkoret att hon skulle söka jobb och hjälp för att börja om, men blev väldigt besviken när jag såg att de( RG o MG) hängde ihop igen på FB och har sedan dess inte velat prata med henne.

Jag fattar inte att han fick gå på fri fot efter allt som hänt. De borde aldrig ha släppt ut honom efter första händelsen, då han hotade polisen och än mindre när han tog ÖD ett antal gånger och fick återupplivas. Ett fel i systemet, skulle jag vilja kalla det.
Citera
2021-02-24, 10:24
Medlem
Vill tillägga att dessa människor kom i kontakt med mig via en stugutyrningssida på FB, så det är ingen jag känner sedan tidigare. Jag tyckte synd om dem, ville tro att det var människor som startade om och därför även ge dem en chans för ett bättre samhälles skull. Tanken var att någon måste ge dem en chans för att de skulle kunna se framåt, börja lita på samhället igen. De hade kristnats,
avtjänat de brott de begått och skulle starta om i skogen bort från drogerna och kriminalitet. De pratade om sina barn, som om de hade vårdnaden om dem och som om det var deras gemensamma barn...

Dessvärre blev jag väldigt besviken. Jag var naiv som hade hopp om dem, har aldrig umgåtts eller träffat liknande förut, bara läst notiser i tidningar. Levt väldigt skyddad från sånt.
Citera
2021-02-24, 10:32
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Var detta sant? Fanns det någon bild på spektaklet

Den går att skönja på några bilder på hans fejjan. Den är så jävla dåligt gjord bara så den synd dåligt. Plus att det ser ut som det är en 3åring som skrivit.
Citera
2021-02-24, 11:29
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duine77
Vill tillägga att dessa människor kom i kontakt med mig via en stugutyrningssida på FB, så det är ingen jag känner sedan tidigare. Jag tyckte synd om dem, ville tro att det var människor som startade om och därför även ge dem en chans för ett bättre samhälles skull. Tanken var att någon måste ge dem en chans för att de skulle kunna se framåt, börja lita på samhället igen. De hade kristnats,
avtjänat de brott de begått och skulle starta om i skogen bort från drogerna och kriminalitet. De pratade om sina barn, som om de hade vårdnaden om dem och som om det var deras gemensamma barn...

Dessvärre blev jag väldigt besviken. Jag var naiv som hade hopp om dem, har aldrig umgåtts eller träffat liknande förut, bara läst notiser i tidningar. Levt väldigt skyddad från sånt.
De hade ju en gnutta hopp inom sig så du gjorde ju inget fel som litade på dem.

Man kan se tydligt hur tomma dom är i deras blickar.. Riktigt slitna och trasiga människor.
De hade en viss typ av ljus inom sig men mörkret tog över totalt.

Tråkigt att se att deras Facbook-sidor är helt blanka också. När jag har någon närstående som gått bort flödar det av hundratals kommentarer på alla bilder och profilbilder.. I detta fallet är det totalt dött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in