2021-10-07, 00:00
Medlem
nikolaifraitures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25181
Stora läppar?? Hennes överläpp är OBEFINTLIG och hon rör munnen på ett konstigt sätt. Du har uppenbarligen fel på synen. Du fattar väl att bilder kan retusheras hur lätt som helst?

Att hon är aggressiv, besatt och osympatisk i sitt sätt gör henne bara ännu fulare.

Tycker ibland att det ser ut som Shilera snusar och därför läpparna ser konstiga ut?
Citera
2021-10-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaifraiture
Tycker ibland att det ser ut som Shilera snusar och därför läpparna ser konstiga ut?

Håller med, så himla ful hon är
Citera
2021-10-07, 02:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Sulhav låter som kurd?

Gissar på kurd ursprung Irak och ja hon är såå snygg!

Både jag och min flickvän tycker att hon är rätt ful för att inte tala om hennes svartsjuka och kontrollbehov.

Hon borde åka ut fortast möjligt innan hon flippar ur igen.
Citera
2021-10-07, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaifraiture

Extremt oattraktivt med kvinnor som snusar. Fattar inte hur så många snubbar kan vara fine med det
Citera
2021-10-07, 09:55
Medlem
Vad tråkigt att denna tråd gått över till att enbart bestå av inlägg om hur fula de olika tjejerna och deras läppar är.

Jag funderar mer på hur stel och kall fotbollsplansdejten i stormen såg ut? Åt dom ens av maten? Sen kom hon (Armina) hem och förklarade det som det drömmigaste hon upplevt..
Citera
2021-10-07, 10:55
Medlem
Hoppas de efter säsongen gör klipp liknande de gjort tidigare säsonger där killarna upprepar ord. Du växer,magkänsla, väcker något i mig,
Citera
2021-10-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Både jag och min flickvän tycker att hon är rätt ful för att inte tala om hennes svartsjuka och kontrollbehov.

Hon borde åka ut fortast möjligt innan hon flippar ur igen.

Jag håller med. Hon ser ut som en ful svartmuskig häst!
Citera
2021-10-07, 15:14
Medlem
Giggsys avatar
Någon annan som tycker Nora ser bäst ut? Hejar på henne, verkar väldigt sympatisk också.
Citera
2021-10-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Någon annan som tycker Nora ser bäst ut? Hejar på henne, verkar väldigt sympatisk också.
Är beredd att hålla med. Känns trygg och lugn, inte så competetive. Gillar hur hon tog hand om de nya. Det är attraktivt.
Citera
2021-10-07, 15:55
Medlem
Bandida.locas avatar
Vem menar ni har "dvärgutseende"?

Att Arminas läppar ser små ut är mycket för att majoriteten har fillers vissa anknäbbmycket... trist att se 2021.

Fyra nya tjejer in... efter så många "veckor"?!?!

Varför tittar jag ens, skamligt!
Citera
2021-10-07, 16:46
Medlem
massuppfittarens avatar
Ida låter riktigt efterbliven när hon skrattar men hon verkar nog ändå vettigast och är snyggast. Vill veta mer om hennes trekant.. Tänk om hon tog båda satserna i munnen liksom?! Toppentjej om så var fallet måste jag säga.
Citera
2021-10-07, 18:07
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Ida låter riktigt efterbliven när hon skrattar men hon verkar nog ändå vettigast och är snyggast. Vill veta mer om hennes trekant.. Tänk om hon tog båda satserna i munnen liksom?! Toppentjej om så var fallet måste jag säga.

Tycker hennes röst låter krassligt hahaa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in