2021-10-05, 23:05
Medlem
Nästa gång vill jag att det ska vara en Bachelor som är gay. Jäklar vad roligt det hade varit med 20-30 homosar där 😁
Citera
2021-10-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Han snodde sitt tal från Wikipedia. Kolla ”tjejerna avslöjar allt”.
Sjuk grabb.
Åh herregud, detta hade jag helt missat.
Mys deluxe att se hur bluffen (den sämst maskerade bluffen i mannaminne) så kapitalt avslöjas. ”Tjejerna avslöjar allt” är ju transparent och kompromisslöst på riktigt!

Hoppas Ida skäms lite på ett hörn också.

Heja Simon!
Citera
2021-10-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Kan nästan svära på att Armina Moradi är iranier (eller möjligtvis armenier). Shileras efternamn Sulhav gör henne lite svårplacerad. Turk? Utseendemässigt iranier, tänkte jag direkt när jag såg henne. Hon är skitsnygg!
Sulhav låter som kurd?

Gissar på kurd ursprung Irak och ja hon är såå snygg!
Senast redigerad av Kiya123 2021-10-06 kl. 01:02.
Citera
2021-10-06, 00:56
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25181
Ja hennes näsa är med 100 % säkerhet opererad. Råder inga som helst tvivel om den saken. Det är inget snyggt näs-jobb ska tilläggas.

Nej jag är inte fillers-skadad. Jag tycker att det är fult med ankläppar. Armina och Shilera har ingen överläpp överhuvudtaget och det ser väldigt konstigt ut.I synnerhet när dom ler.

Vilket etniska ursprung har människan? Och den där Shilera?

Håller med om näs-jobbet. Tycker att den i samband med resten av ansiktet gör henne väldigt lik det där by-folket i Grinchen filmen.

Arminas ursprung osäker.
Shilera skulle jag gissa kurdiskt ursprung, då namnet är kurdiskt.
Citera
2021-10-06, 01:01
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Den nya tjejen, Camilla eller något liknande skit.
Hennes ögonfransar.
Stör mig.
Mer.
Än.
Allt annat.
Ja ni ser ju, jag blir störd.

Dom går ju upp till ögonbrynen. Och snart är dom väl upp och närmar sig första åldersrynkan för att slutligen växa ända upp till hårfästet.
Ser hon inte själv att dessa galna ögonfransar ger henne den där galna "crazy eyes" blicken som många kaninkokerskor besitter..
Citera
2021-10-06, 01:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Man kan ju hoppas att alla med groteska läppar ser hur dom ser ut i TV. Emelie är Kajsa Anka själv och vissa av dom ser ut som dom har feta blygdläppar under näsan. Trodde det var ute med såna där förstoringar men icke sa nicke.

Det värsta är när dom kommit hem från tv-rutan, då dom ska bli influäääncääärs och får något skit-spons på närmaste filler-klinik.
Det brukar gå ut för snabbare än Lasse påväg mot ett bajen-derby, som man brukar säga.
Citera
2021-10-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Sulhav låter som kurd?

Gissar på kurd ursprung Irak och ja hon är såå snygg!

Där har vi det! Bra gissning.
Citera
2021-10-06, 01:51
Avslutad
Är det bara jag som tycker att Shilera verkar sjukt osympatisk? Exempelvis i senaste ”Tjejerna avslöjar” där hon mer visar tecken på vuxen mobbning än något annat. Tycker också hon visar sjukt psykopatiska och elaka drag när tjejer knappt får prata med Sebastian då hon menar att Sebastian redan är ”hennes”.

Sedan att hon skulle vara snygg som så många menar förstår jag inte heller. Är nog dock en smaksak. Dras mer till blonda kvinnor.
Citera
2021-10-06, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är det bara jag som tycker att Shilera verkar sjukt osympatisk? Exempelvis i senaste ”Tjejerna avslöjar” där hon mer visar tecken på vuxen mobbning än något annat. Tycker också hon visar sjukt psykopatiska och elaka drag när tjejer knappt får prata med Sebastian då hon menar att Sebastian redan är ”hennes”.

Sedan att hon skulle vara snygg som så många menar förstår jag inte heller. Är nog dock en smaksak. Dras mer till blonda kvinnor.

Ja hon är osympatisk och stel med konstigt utseende.
Senast redigerad av 55271 2021-10-06 kl. 02:15.
Citera
2021-10-06, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25181
Är det bara jag som reagerar på Arminas och Shileras obefitliga överläppar? Det är något konstigt med deras munnar.

Men sluta, kolla random bild på Shilera så ser du att hon faktiskt har stora läppar!
Citera
2021-10-06, 09:31
Medlem
Lite reflektioner kring killarna och några av tjejerna.

Simon är supersnygg och ganska så avslappnad i detta konceptet. Speciellt avslappnad är han i jämförelse med Sebastian som verkar bajsnödig vid varenda dejt och rosceremoni. Simon gay? Inte omöjligt faktiskt.

Armina är den snyggaste tjejen, är helt förälskad i hennes ögon.

Shilera är också snygg men verkar lite aggresiv och osympatisk.

Elvira är sprallig och omogen, dock söt.

Elin är väldigt snygg men hon verkar må fruktansvärt dåligt mentalt, hon har någon form av problematik.

Jolin är uppenbart fd eller har ett pågående narkotikamissbruk. Tippar på amfetamin.

Ida är väl den mest normala tjejen bortsett från Emma som fått lämna. Båda superfina utseendemässigt.
Citera
2021-10-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Men sluta, kolla random bild på Shilera så ser du att hon faktiskt har stora läppar!

Stora läppar?? Hennes överläpp är OBEFINTLIG och hon rör munnen på ett konstigt sätt. Du har uppenbarligen fel på synen. Du fattar väl att bilder kan retusheras hur lätt som helst?

Att hon är aggressiv, besatt och osympatisk i sitt sätt gör henne bara ännu fulare.
Senast redigerad av 25181 2021-10-06 kl. 10:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in