2021-10-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Det där är nog en sanning med modifikation, det är möjligt att han har skuggkonton, men vi pratar här om en man som knappt kan få surfdosan att funka och skyller på FRA när han inte klarar att ladda upp på Youtube. Det är med andra ord tveksamt att han har kunskapen eller inte minst energin (latmasken) att hålla på så. Hade han haft det hade han lättare kunnat flytta kanalen till ny kanal när han fått uppladdningsförbud tidigare, men han verkar ju tro att YouTube-rättigheter är något man föds med. Det verkar vara tillräckligt många ändå som hejar på honom så fem mer eller mindre gör väl varken till eller från. Jag säger inte att det inte är så, har inte granskat kommentarerna för att hitta sådana mönster, men jag håller det för osannolikt.

Jag tycker mig se att det finns ett antal konton som skriver exakt som HB och ibland svarar dem även i jag form på frågor till Håkan.
Sen om han får hjälp eller hur han löser det vet jag inte?
På hans kommentarsfält på YT.
Verkar finnas på fler ställen på nätet.
Senast redigerad av Ritva2 2021-10-06 kl. 16:25.
Citera
2021-10-06, 16:24
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Jag tycker mig se att det finns ett antal konton som skriver exakt som HB och ibland svarar dem även i jag form på frågor till Håkan.
Sen om han får hjälp eller hur han löser det vet jag inte?

Den här diskussionen verkar ha rört sig mot gränslandet av reglerna på forumet så släpper den. Generellt tycker jag dock att flera i alternativsfären gärna lånar uttryck och oneliners från varandra (oftast i brist på eget innehåll och egen kreativitet). Kollar man på systerkanalerna som HB brukar köra live med är det samma tugg, säkert samma kommentarer också.
Citera
2021-10-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Den här diskussionen verkar ha rört sig mot gränslandet av reglerna på forumet så släpper den. Generellt tycker jag dock att flera i alternativsfären gärna lånar uttryck och oneliners från varandra (oftast i brist på eget innehåll och egen kreativitet). Kollar man på systerkanalerna som HB brukar köra live med är det samma tugg, säkert samma kommentarer också.

Ja om han får låna av andra eller hur han löser det.
Men känns som just hans YT kommentarer är väldigt lika och svarar ofta i jag form oftast när han själv är riktigt påverkad.
Nu menar jag bara YT.
Sen byter vi ämne.
Citera
2021-10-06, 16:47
Medlem
Pratade med några i området där dåren bergmark har fartyget och att bo där som pajasen gör, de bara skakar på huvudet, många har redan tagit upp upp sina båtar, nu 6 Oktober och är verkligen kallt och fuktigt att tillbringa 24H i en segelbåt, den värme som HB verka få av någon värmare, så går elmätaren på högvarv, och kan inte vara gratis, men hur HB ser ut i dagsläget, sliten, utmärglad, ena sidan av ansiktet uppsvullet av ögat, skitiga kläder, agerar som en uteliggare, luffare och högar av skulder som ska betalas. Samma period förra året satt HB i ett varmt rum som inneboende. Kanske hon som har rummet har tackat nej denna vinter? Dåren sitter nu ensam och säger hela tiden i YT-Kanylen, "hade inte tänkt göra detta klipp, men bara en kortis" men kortisarna löper av som på löpande band. Tragisk tillvaro.
Citera
2021-10-06, 21:18
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Pratade med några i området där dåren bergmark har fartyget och att bo där som pajasen gör, de bara skakar på huvudet, många har redan tagit upp upp sina båtar, nu 6 Oktober och är verkligen kallt och fuktigt att tillbringa 24H i en segelbåt, den värme som HB verka få av någon värmare, så går elmätaren på högvarv, och kan inte vara gratis, men hur HB ser ut i dagsläget, sliten, utmärglad, ena sidan av ansiktet uppsvullet av ögat, skitiga kläder, agerar som en uteliggare, luffare och högar av skulder som ska betalas. Samma period förra året satt HB i ett varmt rum som inneboende. Kanske hon som har rummet har tackat nej denna vinter? Dåren sitter nu ensam och säger hela tiden i YT-Kanylen, "hade inte tänkt göra detta klipp, men bara en kortis" men kortisarna löper av som på löpande band. Tragisk tillvaro.

Ja fy fan... Partyt är över nu. Hemlös, orkar inte jobba och dåliga intäkter på swisch. Jag är INTE avundsjuk bör tilläggas.

Vad gäller fläkten så drar den mer el än ett oljeburet element. Men han "bor" ju ändå gratis...
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-06 kl. 22:07.
Citera
2021-10-06, 21:34
Medlem
Goodinbeds avatar
Pratar om att han bara lyssnar på P1 i bilen. Dåren kör säkert bil på fyllan varje dag. Hoppas någon tipsar polisen om vad han har för bil och reg nr innan han kör ihjäl någon.

https://youtu.be/BNWPprR2eeg
Citera
2021-10-06, 21:54
Medlem
Goodinbeds avatar
Han har ju två gamla bilar. Åtminstone en av dom är körbar och den är aset ute och åker med på fyllan och ibland narkotikapåverkad. Om jag visste hur man får fram reg.nrså skulle jag anmäla honom till polisen. Han kan ju köra ihjäl någon.
Citera
2021-10-06, 22:05
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Han har ju två gamla bilar. Åtminstone en av dom är körbar och den är aset ute och åker med på fyllan och ibland narkotikapåverkad. Om jag visste hur man får fram reg.nrså skulle jag anmäla honom till polisen. Han kan ju köra ihjäl någon.

1 Ratsit
2 Klicka på hans bil
3 Där står registreringsnummret
Citera
2021-10-06, 22:08
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
1 Ratsit
2 Klicka på hans bil

Måste man betala ?
Citera
2021-10-06, 22:30
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
1 Ratsit
2 Klicka på hans bil

Betalversion... Men jag ringer farbror haffa i morgon. Eller tipsar via nätet. De hittar honom lätt både i registret och på vägen.
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-06 kl. 22:42.
Citera
2021-10-06, 22:47
Medlem
Henriksss avatar
Nä det är gratis.
Citera
2021-10-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed

Har tänkt på det är han ute o kör är det på riktigt kan ju döda nån.
Är inte många timmar han kan är drogfri numera om en någon?
Måste stoppas!.
Om du läser här Håkan ta bussen om du har något ansvar i kroppen.
Men det har inte rövhålet.
Senast redigerad av Ritva2 2021-10-06 kl. 23:04. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in