2021-10-05, 17:52
Medlem
kalle1967s avatar
Jag har nog alltid haft komplex för min lilla bland män i omklädningsrum och bastu men aldrig med en partner. Har alltid haft riktigt bra sex och ingen kvinna har någonsin antytt att hon är besviken eller saknat något. Tvärtom har de flesta verkligen älskat sexet. Tror inte ni unga killar ska oroa sig så mycket. Attityd och självkänsla kan kompensera för mycket. Är man däremot för ynklig mentalt hjälper tyvärr inte ens en bamsekuk ;-)
Citera
2021-10-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej.

Kollar man statistik så föredrar de flesta 16cm.
Förmodligen för att 16 är stor och bra, och dom brukar inte få för sig saker som de med xstor. Sen är det dessutom många som inte ens gillar xstor.

16 måste nog vara bästa storleken.
Haha, du har skrivit om stora kukar nu i hundra inlägg och hur viktigt det är. Och sen skriver du att 16 cm är bra?? 16 cm är ju en vanlig std kuk om det inte är omkretsen du menar. Jag har ju själv 18-19x15 och få tjejer som tycker det är något märkvärdigt. Skön, perfekt har man ju hört men inte så vanligt att någon säger att den är stor även om den är över medel.
Kan du gradera in vimka mått du anser bara liten, medel, stor och bamse. Skriv även vad du skulle föredra i storlek om du fick välja.
Citera
2021-10-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Haha, du har skrivit om stora kukar nu i hundra inlägg och hur viktigt det är. Och sen skriver du att 16 cm är bra?? 16 cm är ju en vanlig std kuk om det inte är omkretsen du menar. Jag har ju själv 18-19x15 och få tjejer som tycker det är något märkvärdigt. Skön, perfekt har man ju hört men inte så vanligt att någon säger att den är stor även om den är över medel.
Kan du gradera in vimka mått du anser bara liten, medel, stor och bamse. Skriv även vad du skulle föredra i storlek om du fick välja.

Hahaha jag regerade också på det först va 18+ nästan ett krav och desto större desto bättre, nu va helt plötsligt 16cm som ligger nånstans runt det vanligaste bra 😂
Citera
2021-10-06, 15:21
Medlem
Citat:

8,5-14: Liten
15: Medel
16-17: Stor
18+ xstor

Egentligen vill jag ha 18-19 men eftersom snurre berättade att dom med xstor är oseriös så tänker jag mig att 16 som är den ’perfekta storleken’ skulle kunna funka.
Det är inte så konstigt det är vad de flesta föredrar, för liten tycker dom inte känns tillräckligt, och xstor tycker dom blir för krångligt, så 16 är stor och perfekt och känns riktigt bra.
Citera
2021-10-06, 15:30
Medlem
Citat:
18+ xstor

Egentligen vill jag ha 18-19 men eftersom snurre berättade att dom med xstor är oseriös så tänker jag mig att 16 som är den ’perfekta storleken’ skulle kunna funka.
Det är inte så konstigt det är vad de flesta föredrar, för liten tycker dom inte känns tillräckligt, och xstor tycker dom blir för krångligt, så 16 är stor och perfekt och känns riktigt bra.
Tack för ditt svar. Men jag hävdar att 16-17 är att betrakta som en medelkuk då många har den längden.
Som ett exempel kan jag ta min egen flickvän. Hon har legat med ca 15 killar (hävdar hon iallafall) och sa att min var std eller något större och grövre men att hon haft några med lite större. Och då är min som sagt större än 16-17. Sen har jag av egen erfarenhet genom med många sexpartners inte uppfattat min som speciellt stor. Visst har man fått kommentarer men inget speciellt. Sen tror jag att stor kuk = oseriös inte alls har med varandra att göra. Däremot håller jag med dig om att de flesta kvinnor vill ha en kuk över medel på både längd och grovlek. Speciellt grovlek. Så just 17-20×15-16 är önskvärt.
Citera
2021-10-06, 16:53
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar. Men jag hävdar att 16-17 är att betrakta som en medelkuk då många har den längden.
Som ett exempel kan jag ta min egen flickvän. Hon har legat med ca 15 killar (hävdar hon iallafall) och sa att min var std eller något större och grövre men att hon haft några med lite större. Och då är min som sagt större än 16-17. Sen har jag av egen erfarenhet genom med många sexpartners inte uppfattat min som speciellt stor. Visst har man fått kommentarer men inget speciellt. Sen tror jag att stor kuk = oseriös inte alls har med varandra att göra. Däremot håller jag med dig om att de flesta kvinnor vill ha en kuk över medel på både längd och grovlek. Speciellt grovlek. Så just 17-20×15-16 är önskvärt.

Högst individuellt förstås...men hur kan man vilja ha em omkrets på 15-16 cm?
Jag tycker omkrets på 12 är grovt...
Citera
2021-10-06, 18:11
Medlem
Måste bara säga en sak att kuken är topp 3 det bästa som finns!! Kuken är fantastisk och så skön! Inte så mycket att ha när den är mjuk men när den är hård då är den som den ska va 😁
Citera
2021-10-06, 18:30
Bannlyst
Citat:
18+ xstor

Varför flyttar du inte till equador? Medelstorlek är 17 cm där. Större chans att du hittar stora
Citera
2021-10-06, 21:31
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Högst individuellt förstås...men hur kan man vilja ha em omkrets på 15-16 cm?
Jag tycker omkrets på 12 är grovt...

Du är förmodligen mindre än dina medsystrar i tråden..
Citera
2021-10-06, 21:40
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Vill man hitta dig så är det bara att leta i någon kuktråd. Gaaaay
Citera
2021-10-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Vet inte? Har fött barn men det var ju ett bra tag sen, och har gjort dom övningar som man uppmuntras till sen dess.
Jag upplevde att det var en man som påstod att en omkrets på 15-16 cm var uppskattat, men kan ha fattat fel?
Oavsett, så är det inte min kopp te med grovlek som en falukorv.
Men huvudsaken att var och en är nöjd, så får det vara som det vill med det
Citera
2021-10-06, 22:27
Medlem
Citat:

Nja, 15 är medel, och jag anser att allt över det är stor.

15-16 i omkrets är väldigt mycket, och enligt statistik föredrar de flesta 13, det är stort, och lite mer än medel. Så det stämmer att de flesta föredrar stor både på längd och omkrets, däremot är 15-16 xstor i omkrets och det vill de flesta inte ha.
Jag vet själv inte vilken omkrets jag föredrar.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-06 kl. 22:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in