2021-10-06, 19:10
Medlem
Ja jag har ju haft en bättre vecka om jag säger så.

Har precis kommit ur ett långt förhållande och mår så bra och är så trygg med mig själv och vet vad jag vill och ser bra ut. Ärligt alltså. Absolut ingen 10-poängare. Skulle säga en stark 7:a i alla fall.

Hade kontakt nu i flera veckor med en kille och han sa flera gånger att han verkligen tyckte att jag var superhärlig. Pratade på telefon 3 gånger i TIMMAR men efter sista samtalet tog det slut. Han hörde aldrig av sig igen. Tråkigt men jaja det var väl något som skrämde bort honom.

Har kontakt med en till och vi klickade till en början. Skrev hur långa meddelanden som helst och han var så glad över att jag var en sån klipsk och skärpt tjej och pratade om att ses nu i helgen. Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Han har sett många bilder på mig på sociala medier. Men så ville han ha fler. Så vi skickade några till varandra. Och när jag hade skickat mina skrev han: Jag ska tänka efter , lagar mat nu. Typ så.
Sen skickade han att han ville ses ännu snabbare nu. Men det är något som inte stämmer tänkte jag. Varför skriver man först att man ska tänka efter när någon skickar bilder? Haha är inte det hur konstigt som helst?

/Karin
Citera
2021-10-06, 19:13
Medlem
Du leker fin killar pallar inte med sånt.
Citera
2021-10-06, 19:14
Bannlyst
Det brukar vara så om man får 9 poängare. Man tappar suget för 8or med.

Utseendet är avgörande då det är i princip kvinnors enda egenskap. Så kvinnor som är 9 or kan vara tillsammans med 7 or män. Om de har andra bra egenskaper.

Dessutom orkar killar inte med tjejer som leker fina. Det är riktigt avtändande, speciellt när de leker svåra till på det.
Citera
2021-10-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MommasCooking
Du leker fin killar pallar inte med sånt.

Vad menar du mer exakt?
Citera
2021-10-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Det brukar vara så om man får 9 poängare. Man tappar suget för 8or med.

Utseendet är avgörande då det är i princip kvinnors enda egenskap. Så kvinnor som är 9 or kan vara tillsammans med 7 or män. Om de har andra bra egenskaper.

Dessutom orkar killar inte med tjejer som leker fina. Det är riktigt avtändande, speciellt när de leker svåra till på det.

Men jag är ju inte en 9:a eller 8:a? Eller vad menar du? Hur leker man fin? Jag har bara skickat bilder på mig vanliga bilder alltså.
Citera
2021-10-06, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ka86
Men jag är ju inte en 9:a eller 8:a? Eller vad menar du? Hur leker man fin? Jag har bara skickat bilder på mig vanliga bilder alltså.

Det jag menar, att som 7 har du svårare än män då utseendet är kvinnors ända egenskap
Citera
2021-10-06, 19:21
Medlem
Citat:
Vad menar du mer exakt?
om man är en stark 7 men leker att man är 10.
Citera
2021-10-06, 19:21
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Har precis kommit ur ett långt förhållande och mår så bra och är så trygg med mig själv och vet vad jag vill och ser bra ut. Ärligt alltså. Absolut ingen 10-poängare. Skulle säga en stark 7:a i alla fall.

Hade kontakt nu i flera veckor med en kille och han sa flera gånger att han verkligen tyckte att jag var superhärlig. Pratade på telefon 3 gånger i TIMMAR men efter sista samtalet tog det slut. Han hörde aldrig av sig igen. Tråkigt men jaja det var väl något som skrämde bort honom.

Har kontakt med en till och vi klickade till en början. Skrev hur långa meddelanden som helst och han var så glad över att jag var en sån klipsk och skärpt tjej och pratade om att ses nu i helgen. Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Han har sett många bilder på mig på sociala medier. Men så ville han ha fler. Så vi skickade några till varandra. Och när jag hade skickat mina skrev han: Jag ska tänka efter , lagar mat nu. Typ så.
Sen skickade han att han ville ses ännu snabbare nu. Men det är något som inte stämmer tänkte jag. Varför skriver man först att man ska tänka efter när någon skickar bilder? Haha är inte det hur konstigt som helst?

/Karin

Är ditt nick represantivt för din ålder? 1986? Om du är 35 så har jag en nyhet till dig Karin, ditt bäst före datum är passerat, du skulle inte lämnat den senaste mannen.

Ingen seriös (läs: bra) man kommer vilja ha dig till något annat än ett booty call.
Citera
2021-10-06, 19:24
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:

/Karin
I rubriken står det att du blev dumpad för din personlighet respektive ditt utseenden, men ingenstans framgår det i texten att killarna du dejtade bröt kontakten p.g.a. just det. Inte heller går det att avgöra vad det var som fick dem att tröttna. Kanske var de inte intresserade från första början utan hade hoppades på något kortsiktigt, eller så fanns det initialt en nyfikenhet som dog ut av olika skäl, vilket igen jag enbart kan spekulera över.
Citera
2021-10-06, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Är ditt nick represantivt för din ålder? 1986? Om du är 35 så har jag en nyhet till dig Karin, ditt bäst före datum är passerat, du skulle inte lämnat den senaste mannen.

Ingen seriös (läs: bra) man kommer vilja ha dig till något annat än ett booty call.

Riktigt snygga kvinnor har sina peak på 27-28 max därefter rasar allt.
Citera
2021-10-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Det jag menar, att som 7 har du svårare än män då utseendet är kvinnors ända egenskap

Så om man är en 7:a har man svårare att få en man?
Citera
2021-10-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MommasCooking
om man är en stark 7 men leker att man är 10.

Fast jag leker inte att jag är en 10:a, jag skickade vanliga bilder på mig. Förstår verkligen inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in