2021-09-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Detsamma gäller Shelly Duvall (se mitt inlägg ovanför), även hon åt bl.a kortison vilket gör att man sväller upp likt en ballong.
Fruktansvärt då det inte finns något man kan göra åt det utan bara gilla läget..

Även Kathleen Turner, som var en riktig pingla i sin dag.

Rheumatic arthritis.
Citera
2021-09-15, 21:29
Medlem
Bronco68s avatar
Nick Nolte
Citera
2021-09-15, 22:57
Medlem
Kanske inte katastrofalt med tanke på ålder men.. Joe Pesci. Åldrandet är nog ändå värst för kvinnor, särskilt för dem vars utseende varit en stor del av karriären. Celine Dion var kanske aldrig någon skönhet men de senaste åren har inte varit snälla mot henne. Svenskar som börjar se slitna ut; Robert Gustavsson, Magnus Uggla,
Citera
2021-10-06, 10:37
Medlem
Arne Bajses avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-over-atlanten

Markoolio, inte fyllda 50 med fårat ansikte och grått skägg. Ser minst 10 år äldre ut.
Citera
2021-10-06, 13:56
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-over-atlanten

Markoolio, inte fyllda 50 med fårat ansikte och grått skägg. Ser minst 10 år äldre ut.

Ser jäkligt bra ut för att vara närmare 50 år.
Skägget är en humoristisk sak som symboliserar att han är på sjön
Citera
2021-10-06, 14:01
Medlem
Val Kilmer men antar det namnet redan har kommit upp..
Citera
2021-10-06, 14:03
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Hugh grant. Googla så förstår ni vad jag menar.
Citera
2021-10-06, 14:09
Medlem
Charlemanges avatar
Johnny Depp så fruktansvärt nedgången.
Vi talar Rapace, Flinck, Rourke, samt Nolte.
Men Depp är etta på looser listan.
Vidrig liten typ.
Trasig och ful.
Trodde sig vara en modern Alain Delon, ha
ha ha.
Tappade Vanessa så klart.
Helt värdelös som skådis med.
Citera
2021-10-06, 15:04
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Vi talar Rapace

Jag tycker Ola har åldrats med värdighet trots att han har levt som han gjort. Borta är steroidmissbruket och den allt för sena ungdomsrevolten. Det måste nog ha varit det mest skämmiga jag skådat.

Nu är han "tillbaks på jorden" igen och ser ut att må bättre än någonsin. Han verkar vara en trevlig och djup människa när han är sig själv.
Citera
2021-10-06, 15:11
Medlem
Thunderaces avatar
Prinsessan Stephanie av Monacco - ser ut sim en knarkare...
Citera
2021-10-06, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Detsamma gäller Shelly Duvall (se mitt inlägg ovanför), även hon åt bl.a kortison vilket gör att man sväller upp likt en ballong.
Fruktansvärt då det inte finns något man kan göra åt det utan bara gilla läget..

Utan att veta alla de specifika kändisarnas sjukhistoria så är jag rätt tveksam till att denna standardförklaring om "kortisonmedicinering" är korrekt i de flesta fall.

Det finnns idag ett otala olika läkemedel för att behandla sådana så det är sällan patienter behöver stå på stora doser kortison under längre tid idag.

Ofta är det nog en borförklaring när plufsigheten beror på sprit, fetma och allmänt ohälsosamt leverne.

Det blir lite som "bipolär". Den diagnosen har var och varannan kändis idag fast problemet för det mesta nog är för mycket sprit och tabletter.
Citera
2021-10-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Utan att veta alla de specifika kändisarnas sjukhistoria så är jag rätt tveksam till att denna standardförklaring om "kortisonmedicinering" är korrekt i de flesta fall.

Det finnns idag ett otala olika läkemedel för att behandla sådana så det är sällan patienter behöver stå på stora doser kortison under längre tid idag.

Ofta är det nog en borförklaring när plufsigheten beror på sprit, fetma och allmänt ohälsosamt leverne.

Det blir lite som "bipolär". Den diagnosen har var och varannan kändis idag fast problemet för det mesta nog är för mycket sprit och tabletter.

Kortison används än idag för behandling och lindring vid olika sjukdomar. Min granne har tagit kortisonpiller regelbundet i flera år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in