2021-10-05, 03:27
Medlem
twoeggss avatar
De vill väl känna sig unga och tror de kan vinna på lotto. Sen blir de arga och bittra när det blir dumpade.
Citera
2021-10-05, 03:31
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Det stämmer absolut. Jag känner massor med kvinnor runt 40 som har "gett upp" att hitta en seriös partner och istället raggar upp 25-30åringar på Tinder för ligg. Många av dem tycker livet är rätt bra; umgås med vänner etc. Och när kåtheten smyger sig på så fiskar de upp ett snabbt ligg.

Bra för 20-30åriga män. Inte så bra för andra män.

Inte så bra för kvinnorna heller. Har själv legat med äldre kvinnor oftast kärar de ned sig och vill något seriöst i slutändan. Kanske inte alla, men många.
Citera
2021-10-05, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Jag föredrar unga män i 15-18 års åldern och det har jag alltid gjort.

Gamla män och gubbar är inget för mig.

Tycker du en 19 åring är för gammal? Hur gammal är du själv?
Citera
2021-10-05, 11:10
Medlem
Vill inte ha barn själv, vilket är en faktor heltklart.
Träffat en själsfrände, hustru, äldre kvinna som gör mig lite mognare och jag gör henne lite yngre kulturellt, men generation färg-tv haha, vi har så mycket gemensamt; åsikter och hur man vill leva livet, vardagen, lojalitet, kärlek m.m. men hon är då ingen som "blivit gammal vid 28" som vissa tjejer och killar blir.

FY

Once a babe, always babe.
Citera
2021-10-05, 11:12
Bannlyst
bara bra ! , då kan jag som äldre man välja och vraka bland de yngre kvinnorna
passar mej perfekt
Citera
2021-10-05, 12:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravfrid
bara bra ! , då kan jag som äldre man välja och vraka bland de yngre kvinnorna
passar mej perfekt

Att äldre kvinnor har något att erbjuda yngre män och vice versa råder det väl inget tvivel om men jag blir lite nyfiken på din kommentar så jag måste fråga, vad har du att erbjuda yngre kvinnor så att de särar upp då?
Senast redigerad av halaltarzan 2021-10-05 kl. 12:48.
Citera
2021-10-05, 13:10
Avstängd
TantRossins avatar
Angående frågan; nej, har aldrig varit intresserad av pojkar. Både fysiskt och mentalt. Svårt som ung kille och komma ikapp med en dame som levt och rest, gjort olika erfarenheter. Vad ska man prata om? Äldre män är samma problem, men tvärtom, de ska lexa upp en och tala om sina bedrifter. Jätte tråkigt.
Citera
2021-10-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Inte så bra för kvinnorna heller. Har själv legat med äldre kvinnor oftast kärar de ned sig och vill något seriöst i slutändan. Kanske inte alla, men många.

En f.d. kollega till min fru kastade bort sitt liv på att knulla unga praktikanter och krogragg eller vara hemlig älskarinna. Hon ville ha familj och barn men sen var hon plötsligt 40+ och det var för sent.
Citera
2021-10-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Orgasmer är njutning. Och det är det bra sex handlar om.

Lägre testosteron och sexlust är att åldras som mjölk. Och utseendet ska vi inte ens tala om.
Slappa hål? Är tightare än när jag var ung. Bättre lycka nästa gång med gissandet.
Är inte intresserad av en livspartner. Killar ger nämligen bort sexet utan förhållande.

Män åldras bättre än kvinnor. Så är det bara. Särskilt om han har ett välfyllt bankkonto.

Unga män respekterar inte äldre kåta kärringar. När vi var drygt 20 år tyckte vi att kvinnor runt 30 såg gamla och slitna ut.

Nu är jag visserligen 40+ och ser ingen skillnad på en 20-åring och en 30-åring. Men nu är det där inte alls viktigt för mig. Är gift och så var det med den saken. Kan väl tycka att en kvinna är vacker och så men vem f-n orkar med att fucka upp sitt liv för kukens skull?
Citera
2021-10-05, 15:20
Medlem
Hon är ett riktigt troll bry dig inte om henne. Hon tänker inte skaffa barn heller för alla män är predatorer som vill sticka in kuken i hennes barn. Så skriver hon så här pedo-aktigt för att provocera.

Nej men tjejer är finast 18-28 kanske. Sedan blir det förfall. Skrynkliga apor. Visst får tanterna alltid ung kuk. Det är väl bara bra de mest desperata unghannarna har ett hål att tömma sig i? Jag förstår inte vad som skall vara så provocerande med det? You go boys

Kvinnor blir så bittra efter 28 någon gång. Mycket problem fyfan. Mycket funderingar. Lägg till skönheten som förfaller och det är ett stort problem. "Men jag kan ju få ung kuk fortfarande varför hittar jag inte drömprinsen som behandlar mig som den prinsessan jag är" etc osv
Citera
2021-10-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
En f.d. kollega till min fru kastade bort sitt liv på att knulla unga praktikanter och krogragg eller vara hemlig älskarinna. Hon ville ha familj och barn men sen var hon plötsligt 40+ och det var för sent.
Just därför håller jag mig till kv. 45+ som är klar med barn och gubbe, och vill börja leva livet. Vill ha sex och mys ibland bara för njutning. Och dom vill känna ett rejält järn mellan benen, inte nåt jäckla halvslakt gubbtjafs
Citera
2021-10-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Män åldras bättre än kvinnor. Så är det bara. Särskilt om han har ett välfyllt bankkonto.

Unga män respekterar inte äldre kåta kärringar. När vi var drygt 20 år tyckte vi att kvinnor runt 30 såg gamla och slitna ut.

Nu är jag visserligen 40+ och ser ingen skillnad på en 20-åring och en 30-åring. Men nu är det där inte alls viktigt för mig. Är gift och så var det med den saken. Kan väl tycka att en kvinna är vacker och så men vem f-n orkar med att fucka upp sitt liv för kukens skull?

Lägre testosteron och sexlust är inte att åldras bra. Att få golddiggers är inget positivt. Det är som att säga att Gambia-tanterna åldras bra.

Vem bryr sig? Vi får ligga. Och trots denna bristande respekt så har jag träffat på flertal killar som vill bjuda ut mig och/eller inleda ett seriöst förhållande med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in