2018-09-21, 23:32
Medlem
Som plus 50 kvinna så dras jag till yngre män.

De flesta på dejtingsiter vill ändå bara ligga så bättre att träffa en snygg ung kille än någon i min egen ålder.....
Citera
2018-09-21, 23:45
Medlem
Vanstertrollets avatar
Så är det. Matchar rätt ofta med 35-40 åringar på Tinder t.ex. Vi unga orkar ju i regel lite mer än gubbarna och det är ju inget negativt ur kvinnornas synvinkel direkt
Citera
2018-09-22, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Så är det. Matchar rätt ofta med 35-40 åringar på Tinder t.ex. Vi unga orkar ju i regel lite mer än gubbarna och det är ju inget negativt ur kvinnornas synvinkel direkt
Ändå är det svårt att få ligga.
Citera
2018-09-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderskap
Det stammer. Jag var 16 ar nar jag satte pa en 58-arig karring. Hade ocksa sex med en kompis morsa nar jag var 19. Nufortiden foljer jag ofta med hem 40-60 ariga fran krogen. Fordelen med aldre kvinnor ar att dom blir helt vilda och varma mellan benen nar dom far yngre kuk, dom kan rida en sa att sangen gar sonder. Sen ligger dom dar och viskar "du skulle kunna vara min son" och sa vill dom ha en omgang till

Usch! Önskar jag inte hade läst ditt inlägg. Mår illa!
Citera
2018-09-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderskap
Det stammer. Jag var 16 ar nar jag satte pa en 58-arig karring. Hade ocksa sex med en kompis morsa nar jag var 19. Nufortiden foljer jag ofta med hem 40-60 ariga fran krogen. Fordelen med aldre kvinnor ar att dom blir helt vilda och varma mellan benen nar dom far yngre kuk, dom kan rida en sa att sangen gar sonder. Sen ligger dom dar och viskar "du skulle kunna vara min son" och sa vill dom ha en omgang till
Haha du säger samma mening som förra snubben som jag träffade. Så sjukt äcklad jag blev av att tänka mig honom så desperat att han ligger med kvinnor ur klimakteriet 😂 och sedan kallade han mig snuskig (har absolut inte gjort något konstigt utan har ett normalt sexliv) när han själv är äcklig. Schysst att projicera sitt eget på mig. Särskilt när man tror att det är normalt att ragga efter kvinnor som är i sin mammas ålder och som har jämngamla barn. Nasty

Det är nog för att alla som inte får kvinnor går på äldre och äldre kvinnor vet hur billiga och villiga unga män är. Jag sänkte min ålder efter förra för att se om man kanske får intresse för någon hetare kille men som nyss fastnade jag lite på utseendet av någon som just antagligen har sämre utbud. Vi äldre är inte längre lika kräsna och har större överseende med mäns utseende och yngre ser fräschare ut samtidigt som de är desperata. Själv skriver jag dock inte till yngre män och är tveksam gällande dem 20-25 eftersom jag tycker att de ser mindre attraktiva ut många gånger och det är mer ensamhet när jag träffar någon än attraktion.
Senast redigerad av makullerad 2018-09-22 kl. 23:46.
Citera
2018-09-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande

De flesta på dejtingsiter vill ändå bara ligga så bättre att träffa en snygg ung kille än någon i min egen ålder.....
Ja jag tycker absolut att du ska inrikta dig på de yngre och skita i dem som passerat en viss ålder. Håller med även om jag ännu inte träffat någon direkt snygg så väljer jag hellre att slösa tid på någon som är ung och dum än gammal och blåst. Unga killar idag saknar karaktär och det är bara att dumpa när du tröttnat. Männen fattar inte att de gör marknaden till kvinnornas. Att det är dem som med mycket snabb takt sätter bäst före datum på det egna könet. Det kan de gott ha sig, de små ludren
Citera
2018-09-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Ja jag tycker absolut att du ska inrikta dig på de yngre och skita i dem som passerat en viss ålder. Håller med även om jag ännu inte träffat någon direkt snygg så väljer jag hellre att slösa tid på någon som är ung och dum än gammal och blåst. Unga killar idag saknar karaktär och det är bara att dumpa när du tröttnat. Männen fattar inte att de gör marknaden till kvinnornas. Att det är dem som med mycket snabb takt sätter bäst före datum på det egna könet. Det kan de gott ha sig, de små ludren

Har inte riktigt din inställning till yngre killar. Tvärtom var många riktigt smarta och hade bra jobb trots sin ungdom. Uppförde sig väl osv

När det gäller äldre har jag inte så mycket att säga. Har bara träffat någon runt 35 men inbitna ungkarlar i den åldern är inget för mig. De letar mest lite sex när det passar dem.

Alltså inte träffat någon i min egen ålder. Tycker män 50+ ofta har lite läskig utstrålning och vibbar så inget för mig
Citera
2018-09-23, 15:53
Medlem
Citat:
Har inte riktigt din inställning till yngre killar. Tvärtom var många riktigt smarta och hade bra jobb trots sin ungdom. Uppförde sig väl osv

När det gäller äldre har jag inte så mycket att säga. Har bara träffat någon runt 35 men inbitna ungkarlar i den åldern är inget för mig. De letar mest lite sex när det passar dem.

Alltså inte träffat någon i min egen ålder. Tycker män 50+ ofta har lite läskig utstrålning och vibbar så inget för mig
Det finns så klart många yngre som är seriösa men majoriteten av yngre ser en prestige i att ligga med äldre kvinnor och har 50 årsåldern som en sexuell grej i stil med gruppsex och andra önskemål som kanske inte alls vi kvinnor uppskattar. Min uppfattning är att det är särskilt vanligt bland icke etniska svenska, unga män att ha äldre kvinnor som fetisch eller åtminstone något de gärna ligger med.

Jag föredrar yngre eftersom män efter 30 är upptagna om de är något att ha och riktigt risiga. Du har lättare att hitta en bra kille på 25 om du är seriös, än någon som är tio år äldre. Nu börjar jag åldras och vill absolut inte ha de där konstiga, yngre männen som inte kan få jämngamla. Uppskattade förra mycket trots att han inte var tillräckligt fräsch för mig men misstänker övergrepp på honom och hade överseende därför. Självklart kan man hitta en bättre man bland de yngre än de äldre eftersom de yngre ännu inte blivit över och dem som är äldre oftare är det för att de helt enkelt inte är bra.

Även om du är 50 kan du hitta ditt livs kärlek med någon som är hälften så gammal. Tiderna har ändrats men många av de yngre är luder. Det är en del som frågat om jag är sugar mama eftersom det är mycket vanligt att yngre säljer sig till äldre kvinnor eller försöker. Tror mest män köper dem. Jag har dessutom en stor marknad och skulle aldrig köpa prostituerade eftersom jag anser att det är extremt förnedrande, hur mycket jag än spyr ur mig om män. Jag sätter inte ett pris på dem och tyckte jag att det var ok, hade jag själv inte varit så fattig som jag är. Då hade jag valt någon själv med tillgångar.

Jag säger det att många är med äldre kvinnor för att de vill ha pengar eller har sexuella fetischer. Sedan är många av dem också inte önskade av jämngamla kvinnor.
Citera
2018-09-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det finns så klart många yngre som är seriösa men majoriteten av yngre ser en prestige i att ligga med äldre kvinnor och har 50 årsåldern som en sexuell grej i stil med gruppsex och andra önskemål som kanske inte alls vi kvinnor uppskattar. Min uppfattning är att det är särskilt vanligt bland icke etniska svenska, unga män att ha äldre kvinnor som fetisch eller åtminstone något de gärna ligger med.

Jag föredrar yngre eftersom män efter 30 är upptagna om de är något att ha och riktigt risiga. Du har lättare att hitta en bra kille på 25 om du är seriös, än någon som är tio år äldre. Nu börjar jag åldras och vill absolut inte ha de där konstiga, yngre männen som inte kan få jämngamla. Uppskattade förra mycket trots att han inte var tillräckligt fräsch för mig men misstänker övergrepp på honom och hade överseende därför. Självklart kan man hitta en bättre man bland de yngre än de äldre eftersom de yngre ännu inte blivit över och dem som är äldre oftare är det för att de helt enkelt inte är bra.

Även om du är 50 kan du hitta ditt livs kärlek med någon som är hälften så gammal. Tiderna har ändrats men många av de yngre är luder.

Jag säger det att många är med äldre kvinnor för att de vill ha pengar eller har sexuella fetischer. Sedan är många av dem också inte önskade av jämngamla kvinnor.

Jag har pratat med många när jag var aktiv online. Fanns en del som hade fetisch för äldre ja. De som jag gillade och fortfarande har kontakt med hade inte varit med äldre utan bara jämnåriga.

Undviker helst de som "letar äldre". Men fanns ju en del som var fixerade. Pratade med många för att förstå fenomenet.

Angående sugar moms var det ett par stycken som ville ha pengar. Den ena ett par tusen per ligg och den andra ville ha betalt för resa och hotellrum med mig. Tackade nej då jag inte ville "köpa en osedd hingst.."

Kärlek är svårt oavsett ålder. Kanske lättare som yngre att hitta någon? Har inte haft någon seriös relation sen 1999. Så känns trögt. Blir sällan intresserad heller.

Många äldre män är ju också ute efter tillfälliga ligg konstant. Förstår inte de kvinnor som nappar på detta.
Citera
2018-09-23, 17:28
Bannlyst
Citat:

Härligt att läsa Jag var 20 den kvällen jag förstod hur het en viss kvinna var, som var 38 år äldre än mig själv. Jag gjorde inte ett smack men hade gärna blivit fullständigt förförd.

Sådana tuttar, vilket hår! En sådan kvinnlig klädsel, sådana former. Ja och inte minst ett attraktivt sätt, en fin personlighet.

Den franske presidenten Macron må vara ett globalist-as men jag förstår exakt (!) vad han såg i sin 23 år äldre lärarinna.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-09-23 kl. 17:33.
Citera
2018-09-23, 17:51
Medlem
Citat:
Jag har pratat med många när jag var aktiv online. Fanns en del som hade fetisch för äldre ja. De som jag gillade och fortfarande har kontakt med hade inte varit med äldre utan bara jämnåriga.

Undviker helst de som "letar äldre". Men fanns ju en del som var fixerade. Pratade med många för att förstå fenomenet.

Angående sugar moms var det ett par stycken som ville ha pengar. Den ena ett par tusen per ligg och den andra ville ha betalt för resa och hotellrum med mig. Tackade nej då jag inte ville "köpa en osedd hingst.."

Kärlek är svårt oavsett ålder. Kanske lättare som yngre att hitta någon? Har inte haft någon seriös relation sen 1999. Så känns trögt. Blir sällan intresserad heller.

Många äldre män är ju också ute efter tillfälliga ligg konstant. Förstår inte de kvinnor som nappar på detta.
Jag vet inte. Det är en sorts typ jag aldrig skulle sänka mig till om jag haft ett aktivt liv eftersom jag det inte är attraktiva män. Jag gillar fina, seriösare och blir avtänd att de här konstiga typerna. Självklart kan man finna seriösa killar som är yngre och givetvis med personligheter som gör det möjligt att få djupare band och känslor.

Det kommer nog ur porren, jag konsumerar inte sådan och har ju knappt sexlust så har inte kollat upp det. Men idag tror män att alla kvinnor uppskattar uttryck som milf. Porrsamhället. Dessutom är många av dem ute efter pengar och tror att de kommer kunna få någon som desperat kommer tråna efter dem utan att ha alternativ. Jag spyr i min mun när 18-åringar skriver och kallar dem själva lammkött. För mig är språket otroligt viktigt och jag vill absolut inte ha någon som precis blivit myndig.

Hahaha! Ingen har någonsin varit så fräck att han vågat lägga fram ett pris till mig Nej men de är ju vana vid att inte få kontakt och antagligen så tror de att vi som svarar är intresserade (desperata) och därför vågar lägga fram att de fnaskar. Något jag inte tror att de säger till 18-åriga tjejer de skriver med. Men jag har aldrig fått kostnadsförslag enbart frågor inklätt typ sugar mama? Du ska absolut inte betala, dels är det olagligt och förnedrande även om de själva vill sälja sig till dig, sedan så är det inte värt att slösa pengar på en missbrukare eller psykiskt sjuk människa som knappast kommer bli bra utan sämre av att någon ger dem pengar. Jag är totalt emot prostitution. Även männen mår dåligt efteråt.

Jag har inte haft någon pojkvän sedan 2004-5 men det var så stökigt att jag inte orkade relationer sedan och hade någon dåre jag tog paus däromkring ifrån. Kärlek är svårt och därför jag ratar äldre och småskriver främst med yngre. Självklart någon då och då som är kring 30 och över. Jag förväntar mig inte att hitta någon i första taget.
Citera
2018-09-23, 18:31
Medlem
Ja om man ser bra ut kanske man kan vara föremål för en tillfällig förbindelse hos en del åldrande hondjur, men dina observationer är nog inte giltliga för de allra flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in