Citat:
Ursprungligen postat av
Lavande
Har inte riktigt din inställning till yngre killar. Tvärtom var många riktigt smarta och hade bra jobb trots sin ungdom. Uppförde sig väl osv
När det gäller äldre har jag inte så mycket att säga. Har bara träffat någon runt 35 men inbitna ungkarlar i den åldern är inget för mig. De letar mest lite sex när det passar dem.
Alltså inte träffat någon i min egen ålder. Tycker män 50+ ofta har lite läskig utstrålning och vibbar så inget för mig
Det finns så klart många yngre som är seriösa men majoriteten av yngre ser en prestige i att ligga med äldre kvinnor och har 50 årsåldern som en sexuell grej i stil med gruppsex och andra önskemål som kanske inte alls vi kvinnor uppskattar. Min uppfattning är att det är särskilt vanligt bland icke etniska svenska, unga män att ha äldre kvinnor som fetisch eller åtminstone något de gärna ligger med.
Jag föredrar yngre eftersom män efter 30 är upptagna om de är något att ha och riktigt risiga. Du har lättare att hitta en bra kille på 25 om du är seriös, än någon som är tio år äldre. Nu börjar jag åldras och vill absolut inte ha de där konstiga, yngre männen som inte kan få jämngamla. Uppskattade förra mycket trots att han inte var tillräckligt fräsch för mig men misstänker övergrepp på honom och hade överseende därför. Självklart kan man hitta en bättre man bland de yngre än de äldre eftersom de yngre ännu inte blivit över och dem som är äldre oftare är det för att de helt enkelt inte är bra.
Även om du är 50 kan du hitta ditt livs kärlek med någon som är hälften så gammal. Tiderna har ändrats men många av de yngre är luder. Det är en del som frågat om jag är
sugar mama eftersom det är mycket vanligt att yngre säljer sig till äldre kvinnor eller försöker. Tror mest män köper dem. Jag har dessutom en stor marknad och skulle aldrig köpa prostituerade eftersom jag anser att det är extremt förnedrande, hur mycket jag än spyr ur mig om män. Jag sätter inte ett pris på dem och tyckte jag att det var ok, hade jag själv inte varit så fattig som jag är. Då hade jag valt någon själv med tillgångar.
Jag säger det att många är med äldre kvinnor för att de vill ha pengar eller har sexuella fetischer. Sedan är många av dem också inte önskade av jämngamla kvinnor.