2021-10-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Ok njut av ditt white trash program, kunde inte bry mig mindre lol.

Ändå bemödar du dig inte bara att kolla på programmet utan söka upp en tråd om det att skriva i:-D
Citera
2021-10-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25181
Förstår inte vad tjejerna ser hos Sebastian. Det är uppenbart att han är efterbliven/svagbegåvad.

Är det bara jag som får bög-vibbar av Simon? Han både rör sig och pratar som en bög.

Nej Simon ger väldigt stora utslag på min gaydar likväl.
Citera
2021-10-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nej Simon ger väldigt stora utslag på min gaydar likväl.

Hade inte blivit förvånad. Försökte förstå hur dessa killar skulle ha svårt för att hitta tjej i verkliga livet. Med avsnitten insåg jag att Sebastian är ju en Cringe Lord, så jag fattade, men kunde inte lista ut Simon direkt (mer än att han behövde publicitet för sitt företag). Det hade inte varit första gången som detta hänt - Amerikanske bachelorn Colton Underwood (som var "oskuld") kom nyligen ut som gay.
Citera
2021-10-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BareReceptor
Tycker hon ser ut som en kvinnlig Leonardo Dicaprio

Hon ser verkligen ut som en dvärg i ansiktet. Exakt sådana drag. Ful som fan.
Citera
2021-10-05, 13:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Förstår inte vad tjejerna ser hos Sebastian. Det är uppenbart att han är efterbliven/svagbegåvad.

Jag tycker det är super-autistiskt med honom.
Han distansierar sig totalt med sitt uppläsnings-prat till folk.

Visserligen brukar bachelors och deltagare vara svag för plattityder i sitt språk,
men Sebastian är ju helt outhärdlig.

"Vad säger du om det? Nu kör vi?" inleder han varje dejt som att han vore en annan programledare.
Citera
2021-10-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BareReceptor
Hade inte blivit förvånad. Försökte förstå hur dessa killar skulle ha svårt för att hitta tjej i verkliga livet. Med avsnitten insåg jag att Sebastian är ju en Cringe Lord, så jag fattade, men kunde inte lista ut Simon direkt (mer än att han behövde publicitet för sitt företag). Det hade inte varit första gången som detta hänt - Amerikanske bachelorn Colton Underwood (som var "oskuld") kom nyligen ut som gay.

Simon måste vara bög. Ingen chans i världen att han är hetero. Det syns och hörs på långa vägar.
Citera
2021-10-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker det är super-autistiskt med honom.
Han distansierar sig totalt med sitt uppläsnings-prat till folk.

Visserligen brukar bachelors och deltagare vara svag för plattityder i sitt språk,
men Sebastian är ju helt outhärdlig.

"Vad säger du om det? Nu kör vi?" inleder han varje dejt som att han vore en annan programledare.

Jag håller verkligen med. Utöver att han framstår som rejält efterbliven så pratar han på ett extremt efterblivet sätt.

Hans tal är riktigt pinsamma. Det märks att det inte är hans egna ord. Han är för efterbliven för att man ska tro annat.
Citera
2021-10-05, 13:50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Hon är ful. Han har ingen överläpp och ser ut som en gammal gumma.

Hennes näsa är också ful. Det syns att den är opererad.

Människan ger psyko-vibbar.

Citat:
Är det bara jag som reagerar på Arminas och Shileras obefitliga överläppar? Det är något konstigt med deras munnar.

+ på att Arminas näsa är opererad 100%

Men överläppen? Låter som du är fillers-skadad. Skönt att inte alla ser ut som ankor med fyllda läppar som Matilda.
Citera
2021-10-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
+ på att Arminas näsa är opererad 100%

Men överläppen? Låter som du är fillers-skadad. Skönt att inte alla ser ut som ankor med fyllda läppar som Matilda.

Ja hennes näsa är med 100 % säkerhet opererad. Råder inga som helst tvivel om den saken. Det är inget snyggt näs-jobb ska tilläggas.

Nej jag är inte fillers-skadad. Jag tycker att det är fult med ankläppar. Armina och Shilera har ingen överläpp överhuvudtaget och det ser väldigt konstigt ut.I synnerhet när dom ler.

Vilket etniska ursprung har människan? Och den där Shilera?
Senast redigerad av 25181 2021-10-05 kl. 14:20.
Citera
2021-10-05, 17:57
Medlem
ziggarillens avatar
Båda karlarna pratar verkligen tillgjort. Som om dom läser ur ett manus. Tyvärr saknar dom lbåda äkthet och är ganska osexiga. Simon liknar en skyltdocka a la Ken och den andra verkar hjälplös och mer morsgris än en intressant man.
Det som stör mig mest i programmet är när brudarna grinar och beter sig för att nån åker ut. Det är väl det som är meningen om dom ska få sin drömprins. Dessutom åker dom minst attraktiva ut först och det kanske är därför dom blir nervösa och gråter? Själv skulle jag inte trivas ihop med någon av dom där bachelorerna på sikt. I den grå vardagen skulle det nog bli ren tristess med båda två.
Citera
2021-10-05, 18:00
Medlem
ziggarillens avatar
Man kan ju hoppas att alla med groteska läppar ser hur dom ser ut i TV. Emelie är Kajsa Anka själv och vissa av dom ser ut som dom har feta blygdläppar under näsan. Trodde det var ute med såna där förstoringar men icke sa nicke.
Citera
2021-10-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ja hennes näsa är med 100 % säkerhet opererad. Råder inga som helst tvivel om den saken. Det är inget snyggt näs-jobb ska tilläggas.

Nej jag är inte fillers-skadad. Jag tycker att det är fult med ankläppar. Armina och Shilera har ingen överläpp överhuvudtaget och det ser väldigt konstigt ut.I synnerhet när dom ler.

Vilket etniska ursprung har människan? Och den där Shilera?

Kul att folk i tråden kallat henne så naturlig. Opererad näsa och sillisar. 9 av 10 män kan bara se extrema förändringar, typ Elins läppar, och tror att det är standard vid operationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in