2021-10-05, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajfp
bara jag som tycker att Ida känns så vanlig? alltså inget unikt i utseendet, vanlig blond med basic stil. inget spännande med henne. samma med Elvira. varför är det alltid sånna tjejer killar vill ha

Elvira och Ida ser i mina ögon bäst ut av alla tjejer i programmet. Vem är det som ser så spännande ut i dina ögon? Killar gillar så klart klassiska skönheter. Precis som tjejer.
Citera
2021-10-05, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Håller faktiskt med. Om vi bara ska snacka utseende så är Armina överlägset snyggast och sötast.
Sebastian verkar ha blivit ganska betuttad i henne nu också vilket är bra mycket bättre än Orm-Elin

99% av alla killar hade inte hållt med dig
Citera
2021-10-05, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
70-80, varför har de med sådana "storknullare", är det för att det garanterar mycket action i programmet? Sunkigt. Iofs hade många av dem passat in i valfri såpa som paradise hotel så inte direkt förvånande..

80 pers för en person på 30 bast är ju inte jättemycket dock. Låt oss säga att han varit singel hela livet och blev av med oskulden vid 16 så har han legat med ca 5-6 per år.
Citera
2021-10-05, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av betedigvafan
80 pers för en person på 30 bast är ju inte jättemycket dock. Låt oss säga att han varit singel hela livet och blev av med oskulden vid 16 så har han legat med ca 5-6 per år.

80 pers ”inte jättemycket”. Aight
Citera
2021-10-05, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betedigvafan

Hur många normala människor är singlar mellan 16-30? Kan ju inte vara mer än 10-15%. Dessutom berättade ju Sebastian att han haft flera förhållanden. Jag känner också ett flertal som legat med eller över 100 personer. Men det är fan inte vanligt.
Citera
2021-10-05, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Hur många normala människor är singlar mellan 16-30? Kan ju inte vara mer än 10-15%. Dessutom berättade ju Sebastian att han haft flera förhållanden. Jag känner också ett flertal som legat med eller över 100 personer. Men det är fan inte vanligt.

Exakt. Skulle säga att den genomsnittlige svenskan legat/kommer ligga med ca 10 st. Att påstå att närmare 100st till antalet är normalt är helt absurt. Det är dock FB vi är på...
Citera
2021-10-05, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Helvete vilken tråkigt program. Satt och slötittade på skiten för att syrran ville se. Helvete vilket hjärndött samhälle vi lever i. Tjejerna beter sig som en flock sektmedlemmar. Urk.

Amen snälla.. säger du och sen kommenterar om ett program du tycker är så tråkigt -.-
Till clichén om att leka man inte gillar reality TV säger jag bara: Snooze.
Citera
2021-10-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BareReceptor
Amen snälla.. säger du och sen kommenterar om ett program du tycker är så tråkigt -.-
Till clichén om att leka man inte gillar reality TV säger jag bara: Snooze.

Ok njut av ditt white trash program, kunde inte bry mig mindre lol.
Citera
2021-10-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Armina är riktigt vacker, klart snyggast. Men inte har väl Sebastian funnit så stort intresse för henne? Känns som hon är mer intresserad av Ida nu.

Hon är ful. Han har ingen överläpp och ser ut som en gammal gumma.

Hennes näsa är också ful. Det syns att den är opererad.

Människan ger psyko-vibbar.
Citera
2021-10-05, 12:37
Medlem
Är det bara jag som reagerar på Arminas och Shileras obefitliga överläppar? Det är något konstigt med deras munnar.
Citera
2021-10-05, 12:40
Medlem
Förstår inte vad tjejerna ser hos Sebastian. Det är uppenbart att han är efterbliven/svagbegåvad.

Är det bara jag som får bög-vibbar av Simon? Han både rör sig och pratar som en bög.
Citera
2021-10-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25181
Emma wallenberg ser ut som en dvärg i ansiktet.

Tycker hon ser ut som en kvinnlig Leonardo Dicaprio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in