Nä jag sa inte han vart jagad...men svarade på frågan "har detta hänt tidigare " ...och jag svarade nu har det hänt.... bara för det inte har hänt tidigare så betyder det väl f*n inte att det kan ske längre fram eller hur??..det är det jag menade med concorden...någon gång måste det vara den första.
Jag åkte den vägen några dagar innan de och det var svin halt och jag vittnade en olycka samma dag med en bil sladdade och krockade på väg kanten (status okänd)
Kanske var det torrt då de körde men att utesluta helt det bör man vänta med då kallare nu.
Men en sak vet vi...poliser även de kan hävda "brådskande" ärende så kör de fort för de gillar det och kan, för svårare att sätta ditt en polis i tjänst då de kan alltid hävda just brådskande ärende även om de ska endast till donken.
Såg ett ex utanför Arboga att en polisbil drog fort som f*n i Arboga bron för sen träffa på samma polis bil i gamla stan som bara fikade när jag kom ditt 4 min senare.
Ja samma reg nummer
Citat:
Ursprungligen postat av
Egnatankar
Jämförelsen med prinsessan Dianas dödskrasch är relevant. Flygkraschen med Concorden är det inte.
Men Dianas bil jagades väl av paparazzi, och föraren gasade på så mycket han kunde för att komma undan dem.
Menar du att Lars Vilks bil också blev jagad? Av vem då?