Citat:
Hej. Tack för ditt svar och tack för att du verkar bry dig och vilja hjälpa, utan hån och märka ord. Det värmer mitt hjärta.
När jag tagit arimidex så har jag delat 1mg pillren. Så dosen varit 0.5mg per dag. En burk har då räckt i 60 dagar, gånger 2 burkar. Så på dessa 35 veckor har jag tagit 0.5mg arimidex i 120 dagar.
Körde ca 1000mg testo I veckan men fick tipset att sänka dosen, så nu ligger jag väl typ på 700mg i veckan.
Men om det är för högt det oxå vad ska jag ligga på ungefär? Jag är mellan 40år-50år med kronisk smärta och ett dåligt psykiskt mående. Testot har hjälpt mig mycket när det gäller måendet och energin i kroppen. Känner mig som jag är närmare 25år inte 45år. Alla mina drifter och lustar ökar. Aptit, sex och livslust osv. Annars har jag inte många biverkningar. Lite i brösten och fet hud i ansiktet. Men inga finnar eller humörsvängningar eller annat. Är en väldigt aggressiv person så va lite rädd att jag skulle flippa, så har varit noga med att hålla koll på mitt humör. Men skulle säga att humöret blivit bättre och mer harmonisk. En gång under dom 35 veckorna har jag kört en burk dboll oxå.
När jag tagit arimidex så har jag delat 1mg pillren. Så dosen varit 0.5mg per dag. En burk har då räckt i 60 dagar, gånger 2 burkar. Så på dessa 35 veckor har jag tagit 0.5mg arimidex i 120 dagar.
Körde ca 1000mg testo I veckan men fick tipset att sänka dosen, så nu ligger jag väl typ på 700mg i veckan.
Men om det är för högt det oxå vad ska jag ligga på ungefär? Jag är mellan 40år-50år med kronisk smärta och ett dåligt psykiskt mående. Testot har hjälpt mig mycket när det gäller måendet och energin i kroppen. Känner mig som jag är närmare 25år inte 45år. Alla mina drifter och lustar ökar. Aptit, sex och livslust osv. Annars har jag inte många biverkningar. Lite i brösten och fet hud i ansiktet. Men inga finnar eller humörsvängningar eller annat. Är en väldigt aggressiv person så va lite rädd att jag skulle flippa, så har varit noga med att hålla koll på mitt humör. Men skulle säga att humöret blivit bättre och mer harmonisk. En gång under dom 35 veckorna har jag kört en burk dboll oxå.
Citat:
Ingen fara.Glömde säkert svara på flera frågor. Men känner inga direkta knölar. Men svullen bakom bröstvårtorna och öm.
Är jätte nyfiken på både mina testo och östrogen nivåer i kroppen. Men har inte vågat fråga om tester då myndigheter är på mig hela tiden och vill inte ge dom tro på att jag går på testo. Så fort jag går ut blir jag stannad av polisen och dom ska jävlas på alla möjliga sätt. Är stämplad som en så kallad "organiserad brottslighet".
Är jätte nyfiken på både mina testo och östrogen nivåer i kroppen. Men har inte vågat fråga om tester då myndigheter är på mig hela tiden och vill inte ge dom tro på att jag går på testo. Så fort jag går ut blir jag stannad av polisen och dom ska jävlas på alla möjliga sätt. Är stämplad som en så kallad "organiserad brottslighet".
Det låter ändå som det du gjort dessa åtta månader är ganska lyckat. Att du mår bättre. Vi vet dock inte hur dina värden är (som du får reda på av blodprov).
0.5 mg arimidex varje dag är mycket. Dock inte onormalt mycket när du låg på 1000 mg test EW och även dbol (dbol aromatiserar också).
Tycker du behöver plugga på vad trt är. Testosterone replacement theory. Intrycket jag får är att det du ville åstadkomma från första början. För du tror/vet du hade låga testosteronvärden när var naturlig. 750-1000 mg testo per vecka är på tok för högt för kallas trt. Det vore väldigt intressant att se dina värden, åtta månader på denna dos.
Jag har som sagt inte superkoll på blast & cruise och trt. Det jag gissar på vore bäst för dig, vore att kanske kliva av helt och köra en pct med hcg+nolvadex. Avvänjning. Vila kroppen. Sedan eventuellt gå på en trt-dos, lägre än vad du är på nu. Då kanske du inte behöver äta AI (arimidex/letro/aromasin) heller, slipper du biverkningarna och stressen på kroppen av de tabletterna.
Eller om målet är bli stor och stark, köra en ny kur ("blast") när du vilat kroppen tillräckligt (återhämta kroppen från/efter pct'n). Efter en tid av allt (finns risk du kommer må bedrövligt här).
Jag har ingen aning hur din kropp reagerar, om du helt plötsligt, nu, sänker testoveckodosen till typ 150-200 mg per veckan (vanlig trt-dos?). Känns som du kan fallera, krascha totalt då. Gör du detta är jag rätt säker på du kunnat skippat äta arimidex.
Du får ta mina tips med en nypa salt. Jag har återigen dålig koll på trt och blast & cruise. Men(!) att fortsätta med 750 mg+ testo per vecka, som du varit på i åtta månader, sen addera letrozole (starka grejor) på det, låter inte som en höjdare för din kropp. Ligga på grammet testo per vecka i ett år och knapra högdos letrozole låter rentav farligt för hälsan?
Förövrigt tror jag en annan testosteron-ester vore bättre i din sits.