2021-10-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Ett problem bara. Dom du snackar om var livvakter till honom för ett år sedan..

Hur vet vi att någon av dom här, inte ligger hemma med covid, o någon ny blatte blivit inkvoterad?

Makes no sense. Du snackar om ett år, o något tillfälle vid 2016. Och så kallar du andra för rövhattar när dom sitter och frågar vilka som arbetade för honom idag.
I alla fall jublar muslimblattarna på sociala medier. Kallar honom gris som skall ligga i urin mm. Svenska muslimer i Sverige hatar svenskarna som ger dem bröd och husrum. Svenskarna är verkligen riktiga idioter.
Citera
2021-10-04, 14:11
Medlem
HEDP502s avatar
Citat:
Ett problem bara. Dom du snackar om var livvakter till honom för ett år sedan..

Hur vet vi att någon av dom här, inte ligger hemma med covid, o någon ny blatte blivit inkvoterad?

Makes no sense. Du snackar om ett år, o något tillfälle vid 2016. Och så kallar du andra för rövhattar när dom sitter och frågar vilka som arbetade för honom idag.

Du vill att det ska vara inkvoterade blattar, inte sant? Det vore väl mumma... Vi tar det. En. Gång. Till:

”Många tror att Säpo sköter skyddet av Lars Vilks. I själva verket är det en livvaktsstyrka inom den öppna polisen. Ett antal poliser arbetar i princip heltid med att skydda konstnären.”

Det är en grupp om 15-20 poliser som svarat för personskyddet. Inkvoterade blattar? Herregud.
Vilks kände sina livvakter. Det är inte folk som flyttas runt som lärarvikarier.

Niklas Orrenius:
”Han har blivit så van att leva med sina beväpnade livvakter att han halvt på skämt, halvt på allvar refererar till dem som ”min familj” eller ”grabbarna”. Det händer att livvakterna tipsar Vilks, som tidvis haft det ganska knapert, om när mataffärer har extrapris på fläskfilé och annat.”

Två av hans skyddsvakter dog i olyckan. De omkom. De ville att han skulle leva mer än du.
Citera
2021-10-04, 14:11
Medlem
Tragiskt!
Hoppas verkligen det var en tragisk olycka!
4,5 ton tung personbil måste vara svår att manövrera. Undrar varför dom körde så fort!? Om det var ett akut ärende borde inte polisen central varit informerad? Eller var det ren buskörning?
Ja, många frågor! Svaren kommer förhoppningsvis inom kort.

RIP alla 3 😢
Citera
2021-10-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiefadern
"Sport" står inte så stort. Texten är väldigt stor och dessutom inte i tryckta emblem. Ser ut som klistermärken.

https://imgur.com/a/UJlIofO

Försöker hitta vilken bil det är med hjälp av kurvningen i vad som ser ut att vara bakre kofångaren, men hittar inget som matchar varken hos bmw, audi, volvo eller range rover.

Kan ju möjligen vara denna bil gissar jag.. https://biluppgifter.se/fordon/ZAZ486
Totalvikt
4430 kg
EDIT: Sorry såg nu att den redan var nämd i en annan tråd..
Senast redigerad av Tjonk 2021-10-04 kl. 14:29.
Citera
2021-10-04, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEDP502
[indent]Du vill att det ska vara inkvoterade blattar, inte sant? Det vore väl mumma... Vi tar det. En. Gång. Till:

Oj, verkar väldigt viktigt för dig att påpeka att det INTE skulle kunna vara blattar. Så till den grad att du kallar andra för rövhatt utan att själv sitta på några direkta belägg.

Visa istället att det inte var någon som tog tillfället i akt att få igenom sin jihad.

Tänk såhär istället. Har du tillräckligt med hjärnceller för att kunna ordna det. Så är ju blattarnas ryggar faktiskt helt fria från det här.
Lyckas du med det, så kan dom festa bäst dom vill, o vi kan börja se oss om ifall det skulle kunna handla om något annat.
Senast redigerad av Santoku 2021-10-04 kl. 14:17.
Citera
2021-10-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Vadå parets bil? Vilket par?

Jag refererade till en olycka som hände 2019(På E6:an), där lyckades bilen pressas under vajerräcket och frontalkrocka med en lasbil som kom i motsatt körriktning, det finns ju en teoretiskt möjlighet att samma sak inträffade vid denna olycka också?
Citera
2021-10-04, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
Kan ju möjligen vara denna bil gissar jag.. https://biluppgifter.se/fordon/ZAZ486
Totalvikt
4430 kg

Nuvarande ägare fr.o.m. 2019-07-01
Ägare och brukare
POLISMYNDIGHETEN

Adress
REGIONAL FORDONSSAMORDNING

Postnummer
20590

Postort
MALMÖ

Organisationsnummer
6990006626

Föregående ägare fr.o.m. 2017-12-21
Ägare och brukare
POLISMYNDIGHETEN

Adress
LK/LINDA OLSSON

Postnummer
20590

Postort
MALMÖ

Organisationsnummer
6990010933
Vad är vikten..4.5 ton ?
Citera
2021-10-04, 14:19
Medlem
HEDP502s avatar
Citat:
Oj, verkar väldigt viktigt för dig att påpeka att det INTE skulle kunna vara blattar. Så till den grad att du kallar andra för rövhatt utan att själv sitta på några direkta belägg.

Visa istället att det inte var någon som tog tillfället i akt att få igenom sin jihad.

Lille vän, jag skiter i deras etnicitet. De hade som jobb att skydda honom. Ställa sig i vägen för fanatiskt motiverade knäppgökar med kniv eller skjutvapen.

Ska du vara skyddsvakt till en kontroversiell person, så är det en fördel om du har åtminstone en neutral inställning till hans person. Ergo; om jag tycker att Kent Ekeroth är ett as, så kan jag med fog anses vara olämplig att svara för hans personskydd.

Och: Det är du som yrat om inkvoterade blattar. Bevisbördan ligger därmed på dig.
Citera
2021-10-04, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEDP502
Lille vän, jag skiter i deras etnicitet. ]

Det gör inte jag, för om det är en invandrare som satt där i framsätet så skulle det kunna handla om dennes personliga jihad.

Och om så är fallet, så är fallet löst redan.

Din lilla nörd.
Citera
Medlem
Xedomes avatar
Vilks själv som betalat livvaktsskydd 24/7 i 15 år bestående av 40 olika poliser? Eller Sveriges övriga medborgare, som föredrar att jobba istället för att leka plockepinn ute i 70-årsåldern?

Notan för detta?
Senast redigerad av Xedome 2021-10-04 kl. 14:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Vad är vikten..4.5 ton ?

Jo ungefär: 4430 KG
Citera
2021-10-04, 14:22
Medlem
Får inte liv vaktschaufförer träna på att hantera en simpel punktering.
Här har dom snurrat av vägen sladdat och voltat som vilken 18 åring sim helst.
Otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in