2021-10-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av token
Har ni också reagerat över alla araber som använder ”Haha”-reaktionen i sociala medier och Facebook kring Lars olycka/död? Det är så på varenda artikel.

Dom kan inte mer svenska än så.
Citera
2021-10-04, 13:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Förutom att han hade en fatwa på sig, vad är det som lutar åt ett terrordåd?
Egentligen inget. Det ligger också i sakens natur att terrorister tar på sig dådet, eftersom syftet är att få uppmärksamhet för sin sak, vilket inte har skett.
Citera
2021-10-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
https://www.friatider.se/muslimskt-jubel-over-vilks-dod

Skärmdumpar på ovan kommentarer och fler kan ses i Samnytts artikel: https://samnytt.se/muslimer-i-sverige-jublar-over-lars-vilks-dod-brandes-som-en-rullande-gris/

Det är ju jättebra att motsättningarna mellan muslimer och kristna européer ökar eftersom det ger oss chansen att kasta ut alla muslimer ur Europa. De har ju inget här att göra, de hatar oss och vi hatar dom och jag fattar inte ens vad dessa bidragsparasiter gör i våra länder. Det är ju det som gör det hela så patetiskt. De är så jävla stolta över sina sandöknar och avskyr västvärlden, ändå bor dom här ha ha. Vilka losers.
Citera
2021-10-04, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Det är ju jättebra att motsättningarna mellan muslimer och kristna européer ökar eftersom det ger oss chansen att kasta ut alla muslimer ur Europa. De har ju inget här att göra, de hatar oss och vi hatar dom och jag fattar inte ens vad dessa bidragsparasiter gör i våra länder. Det är ju det som gör det hela så patetiskt. De är så jävla stolta över sina sandöknar och avskyr västvärlden, ändå bor dom här ha ha. Vilka losers.
De får sin försörjning utan att arbeta. Det är fint i vissa länder, ex. Somalia.
Citera
2021-10-04, 13:33
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag pratar inte om hets mot folkgrupp, vad yrar du om. Jag anser också att man får göra lite som man själv vill så länge avsikten är god.

Men att rättfärdiga hat och islamofobi genom att kalla det "konst" är bara patetiskt. Inte modigt på nåt sätt.

Som sagt, varför gjorde han inte karikatyr på judars religiösa objekt, personer eller liknande? Hade inte der varit det ultimata modigheten i dagens tid där du inte ens får uttala ordet jude i samhället utan att typ förlora ditt jobb, vänner och i värsta fall frihet?

Komigen, bättre än så kan du.

Jag läser ditt svar och inser att du inte förstår vad det hela handlar om. Ingen muslim får säga åt mig eller andra att inte måla Mohammed. Om du känner dig sårad så lär dig leva med det eller flytta till ett land där dylik konst resulterar i hängning i en kran för allmän beskådan. I väst måste vi leva med att vårt heligaste ifrågasätts och bespottas.
Citera
2021-10-04, 13:35
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Förutom att han hade en fatwa på sig, vad är det som lutar åt ett terrordåd?

Ja man kan ju fråga sig hur en fatwa genomförs genom att preja honom av vägen.
Aldrig hört nått så dumt.

När man läser alla galningar och konspirationsteorier börjar man på allvar förstå hur många
dårar landet har.
Citera
2021-10-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Däckexplosion?
Bilen har skottsäkra ich punkterings säkra däck med ett virrvarr av ståltrådsarmering i.däcket är även fyllt med en massa så att det inte sjunker ihop vid punktering.
Så livakterna har inte tränat på om det skulle hända nåt med ett däck på en bred fin motorväg.
På pressträffen sa dom att dom har utbildning på bilen och olika förlopp.
Men tydligen inte på ett pafft däck då?
Vilka dårar.

Varför köra så fort med en sån tung bil
Citera
2021-10-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Rent logiskt bör man nu sätta två poliser på att övervaka varje människa som ger sig ut i trafiken.
Fast det verkar ju snarare öka risken va?
Citera
2021-10-04, 13:44
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag tycker inte det.

Modig? Hur svårt är det att vara modig genom att förtrycka folk som redan är förtrycka i hela världen?

Ungefär som att som tysk skapa en karikatyr på judar under nazityskland. Oj va modigt.

Next please..
Haha, du har kommit fel lillen. Offerkoftorna hänger där borta till vänster.
Citera
2021-10-04, 13:45
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Fakta är väl den som har varit på plats.

Var du?

Presumtion är sämsta typen av "fakta".

Jag säger inte att det var vattenplaning men är öppen för att det kunde vara ett alternativ där du verkar ha bestämt dig.

frågan är varför jag skulle lita mindre på statliga meterologiska data + bilder från olycksplatsen än på en ren dåre på flashback?
Citera
2021-10-04, 13:45
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Fakta är väl den som har varit på plats.

Var du?

Presumtion är sämsta typen av "fakta".

Jag säger inte att det var vattenplaning men är öppen för att det kunde vara ett alternativ där du verkar ha bestämt dig.

frågan är varför jag skulle lita mindre på statliga meterologiska data + bilder från olycksplatsen än på en ren dåres fria fantasier på flashback?
Citera
2021-10-04, 13:49
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Hur dog han?
Det står ju för fan i klartext i trådstarten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in