2021-10-04, 03:30
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Mellan vilka??

Muslimska fundamentalister mot svenskar som har fått nog och tar saken i ena händer (dessa svenskar skulle kunna organisera sig och skapa "terroristiska dolda nätverk")
och planera motattacker och sen är skiten i gång....medans medelsvensson stoppar huvudet i sanden och media likaså.
Citera
2021-10-04, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
En liten fet råtta och att ens kalla han råtta är förnedring för råttor ni som kallar han modig konstnär etc seriöst är ni helt efterblivna. Yttrandefrihet va, så nu vet ni vad jag tycker
Pedofilprofeten vill ha tillbaka sin get nu, det var hans favorit, jalla jalla smutslimbralla!

Ontopic: Nyheten "Lars Vilks mördad av islamister" skulle aldrig gå ut i media oavsett om det var sant eller inte. Fattar ju vem som helst.
I dagens Sverige liksom, tillåt mig
Citera
2021-10-04, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Vila i frid Lars.
Jag kan tänka mig att folk kanske får en mer förlåtande inställning till hans kontroverser. Det har varit så mycket tjafs om politik i fan decennier nu. Tror att folk kommer minnas honom för hans konstgärningar i stort och inte bara rondellhundarna och allt det där. Tänkte senast idag på nimis. Äe, jag blir fan lite ledsen nu. Brukar inte bry mig när kändisar dör annars.
Man kommer kanske sakna honom längre fram. Om det finns riktiga människor kvar då.
Citera
2021-10-04, 03:46
Medlem
Mailmanss avatar
Hur fan kunde polisbilen var på fel sida av vägen när det var vajer emellan körriktningarna..

Det krävs endel för att hamna på fel sida .. och att lyckas tajma med en lastbil...
Citera
2021-10-04, 03:58
Medlem
Merwinnas avatar
Alltså, någon stor, begåvad konstnär var han ju inte. Han levde på att provocera. Egentligen gillar jag inte sådant alls - osköna skapelser och dåligt hantverk utan egentligt konstnärligt värde, som ska "betyda något", "förmedla ett budskap". MEN i just detta fallet blev det viktigt, eftersom Vilks vågade sätta sig upp emot muslimerna, och stå upp för principen om yttrandefrihet i Europa. Detta är ju OERHÖRT viktigt. Det är även positivt att han har fått så mycket skydd som han har fått - även om något uppenbarligen gick snett igår. För ingen tror väl på, att professionella polis-livvakter slirar över på fel sida av vägen på det där sättet, av en händelse..?
Citera
2021-10-04, 04:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Ska du säga din gris som flytt från ditt smutsiga skitland. Ni muslimer är alla fega kräk. Vad gör du ens här. Det här är de kristnas land. Respektera din profet och åk hem då. Nej precis, att lyfta bidrag i Sverige är viktigare va 😂

Och du är ju själv en sionistisk provokatör som bara vill trigga muslimerna till att skapa mer kaos och elände i samhället ur denna händelse. Precis som regimen vill trigga de kontrajihadistiska tempelriddarlajvarna att ge igen för Vilks.

Abrahamitisk psykos. Kabbalistisk illvilja.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Alltså, någon stor, begåvad konstnär var han ju inte. Han levde på att provocera. Egentligen gillar jag inte sådant alls - osköna skapelser och dåligt hantverk utan egentligt konstnärligt värde, som ska "betyda något", "förmedla ett budskap". MEN i just detta fallet blev det viktigt, eftersom Vilks vågade sätta sig upp emot muslimerna, och stå upp för principen om yttrandefrihet i Europa. Detta är ju OERHÖRT viktigt. Det är även positivt att han har fått så mycket skydd som han har fått - även om något uppenbarligen gick snett igår. För ingen tror väl på, att professionella polis-livvakter slirar över på fel sida av vägen på det där sättet, av en händelse..?

Glöm inte att han även trampade på den heliga oantastliga judens tår heller. De är ännu mer långsinta än muslimerna fast desto falskare, subtilare, diskreta och passiv aggressivare i sina metoder. Muslimerna tjurrusar bara. De ser bara rött och bryr sig inte om taktik. Juden mördar dig med att först låtsas begrava yxan och genom ett charmigt leende sträcka fram handen i lönndom.
Senast redigerad av torstenferdinand 2021-10-04 kl. 04:13.
Citera
2021-10-04, 04:06
Medlem
BaraBiffens avatar
Hur skedde olyckan egentligen?

Var det vanliga poliser eller säpo som dog?
Citera
2021-10-04, 04:07
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Begåvad? Besök nimis och återkom din jävel
Citera
2021-10-04, 04:10
Medlem
Citat:

Han var väl professor i konstvetenskap eller liknande innan han publicerade sin teckning.

Att ett serietidningsformat kan få islamister att reagera visar på hur idiotiska primitiva religioner i verkligheten är.
Citera
2021-10-04, 04:11
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
En liten fet råtta och att ens kalla han råtta är förnedring för råttor ni som kallar han modig konstnär etc seriöst är ni helt efterblivna. Yttrandefrihet va, så nu vet ni vad jag tycker

En fet liten råtta som lyckades med mer än du någonsin kommer göra. Även fast hans konst sög. Säger en del om dig
Citera
2021-10-04, 04:12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Han var väl professor i konstvetenskap eller liknande innan han publicerade sin teckning.

Att ett serietidningsformat kan få islamister att reagera visar på hur idiotiska primitiva religioner i verkligheten är.

Det behöver inte betyda att han var en begåvad konstnär. Snarare ett indicium på motsatsen, skulle jag säga. Någon som kan måla som de holländska mästarna, skulle inte komma någonstans i en akademisk karriär i dag.

Jo, det är ju så barnsligt förutom allt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Begåvad? Besök nimis och återkom din jävel

Det ser ju ut som ett skatbo? Värre - som något som skator som varit höga på någon drog hade kunnat tota ihop.
Senast redigerad av Merwinna 2021-10-04 kl. 04:14.
Citera
2021-10-04, 04:24
Medlem
pelle.baumgarths avatar
En nationens hjälte är död
Länge leve Lars Wilks.

Skulle jag få bestämma -
så påbjuder jag 10 dagar landsorg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto