2021-10-03, 23:28
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
För två dagar sedan var där vajerräcke när jag körde där.
Tittar man på filmen från VG så ser man det också https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wOKpoM/kunstneren-lars-vilks-75-doede-i-ulykke

Wtf hur kan man ens komma över på fel sida på den där vägen
Citera
Medlem
FramAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Glöm vajern nu, i vägarbetet finns ingen vajer.
De mötande fordonen avskiljs endast med koner.

Var menar du att vägarbetet är vid den aktuella "olycks"platsen.
Och vad menar du att de gör där?
Vore oerhört intressant att höe av dig.
Citera
Avslutad
Regimen måste verkligen till med en riktg mega false flag nu för att avleda ifrån detta.
Citera
Medlem
En teori som troligen avfärdas som en konspirationsteori, är att polisen som agerade chaufför var pressad till det, att hot mot familjen låg till grund till det det tragiska beslutet.
Citera
Medlem
Poliser kör ofta som galningar utan någon egentlig anledning. Jag minns en gång när jag åkte med polisen, utanför utryckning, och det kändes som att sitta i en racer-simulator.

Antingen detta eller så har de blivit prejade av vägen av några kränkta muselmaner.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kommer lastbilschauffören hyllas i den muslimska världen och få belöningen på 100.000 dollar för mordet på Lars Vilks 🤷🏻‍♂️

Var det 100 000 USD som var priset på hans huvud?

I så fall så finns det ju en hel del folk med våldskapital som är villiga att ta jobbet.
Citera
Medlem
Fan vad sorgligt. Mannen med 10 liv som för mig framstod som odödlig. Wilks hade ju sagolik tur många gånger när hans liv stod på spel.
Så dör han på det här märkliga sättet. Verkligen tråkigt på alla sätt och vis.
Citera
2021-10-03, 23:29
Medlem
Reportern i SVTs sändning rättade sin "trafikolycka" till "trafikkrasch ska vi säga". Inte ens SVT är övertygade om att det var en olycka.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja speciellt som det är max 50km/h i vägarbetet.

Om det nu skedde i vägarbetet, men det är väl troligast då ingen vajer eller räcke finns där de arbetar.

Finns vajer vad jag kan se på videon från olycksplatsen. Se här https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wOKpoM/kunstneren-lars-vilks-75-doede-i-ulykke
Citera
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
För två dagar sedan var där vajerräcke när jag körde där.
Tittar man på filmen från VG så ser man det också https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wOKpoM/kunstneren-lars-vilks-75-doede-i-ulykke

Ok tack för klargörande.
Fick för mig att olyckan hänt inom området för vägarbetet.

Om det fanns vajer på plats så blir det märkligt hur olyckan kunde hända.
Citera
Medlem
För övrigt, om det var vägbygge så anpassar ju även polisen, om de inte är under utryckning, hastigheten. En söndagseftermiddag är det ju mycket trafik, då kan man inte bränna på i 120 km/h om alla andra kör 50 km/h. Och en olycka i 50 km/h är inte dödlig i en modern bil, inte ens om man krockar med en lastbil.
Citera
Medlem
irrblosss avatar
Det är ingen fejkad olycka då, för att Vilks ska få "frid" under annan identitet? Sådant kanske bara händer i Hollywoodfilmer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in