Citat:
Ursprungligen postat av
trainrider
Nej köpte svart, skulle aldrig någonsin få nån form av benso eller annan narkotikaklassad medicin då jag står som missbrukare i journalen.
I samma sits.. ...jävligt underlig policy... jag menar, man (jag, antagligen du) har ju "självmedicinerat" hela livet (i mitt fall) med alkohol.
Pga av detox på St Göran med tokdoser dia kunde jag - trots absig pga ikton - kapa fr en till två, alltså 4 till 2 mg. Funkat i en månad - men se i iktotråden vad som hände när jag av misstag tog 1 mg... skulle "bli av med halvor" som låg och skräpade. Hade ett helvete.
On topic; stess tror jag du TS likt de flesta efter 2-3 månader utvecklar tolerans på, som andra bens, men fan inte ikto! Har också övervägt att "käka denna lågdos" livet ut. Inga panikattacker längre. Sover bra, at last! (iofs m blygsamt Z-tillskott). Viktigast: kan hålla mig från alkoholen, hade en "social pryl" med jobbet i veckan som gick utmärkt, tog min dagliga "kvällstab" innan, kände inte ett dugg sug. Men att utsätta kroppen för 1 mg -hua.... fy, fan, kommer jag trappa ner kör jag via 1,75 isf. Kollektivt OT-sorry här!