2021-10-03, 16:27
Medlem
regafras avatar
Ytterligare, en från Kanada som skriver om Zersetzung.
Djävulska attacker med tex ändrade foton och videor som kan spridas i dennes omgivning med " vi ska ta han så håll tyst så vi vet om det är så"

Zersetzung of a Canadian Law Student
av Human Rights Activist (författare)

"Kära läsare,

jag är en juriststudent i Kanada som är offer för Zersetzung som är en repressiv teknik som ursprungligen utformades av den östtyska Stasi, men som nu har valts för användning i icke-kommunistiska länder. Zersetzung innebär mycket olaglig och omänsklig taktik avsedd att skada offrets rykte och personliga relationer. Detta är anledningen till att Zersetzung måste utföras med största tystnad eftersom kunskap om dess fulla omfattning skulle chockera allmänheten.

Jag har inget kriminalregister och har varit en patriotisk och laglydig medborgare hela mitt liv. När individer väl har placerats på Zersetzung -listan kommer de att finnas på den resten av livet även om de av misstag placerades på listan.

I ett demokratiskt land är detta ett stort problem. Det finns ingen övervakning av processen när det gäller vem som placeras på Zersetzung -listan. Dessutom kan ett offer för Zersetzung inte be att få se hans akt och bestrida eventuella anklagelser mot honom. Som ett resultat måste det göras reformer på detta område.

Zersetzung är ett otäckt program som förstör oskyldiga människors liv. Detta är anledningen till att tillsyn är så välbehövlig. Detta är särskilt viktigt i ett land som är stolt över sin demokrati.

För att lära dig mer om Zersetzung är det bästa stället att börja med Zersetzung -posten på Wikipedia. Om du besöker posten Zersetzung på Wikipedia hittar du ett stort antal trovärdiga referenser listade längst ner i posten från akademiska forskare till välrenommerade tidningar.

En särskild aspekt av Zersetzung som jag skulle vilja lyfta fram här är användningen av ändrade foton och videor för att förtala offret för att förstöra personliga relationer som målet ligger i. Detta är en beprövad taktik som Zersetzung -medarbetarna använder. Denna taktik diskuteras i flera delar av Zersetzung -posten på Wikipedia.

När det gäller den taktik som diskuterats ovan ordnar Zersetzung -medarbetarna rutinmässigt att få skuggiga karaktärer att gå ur deras sätt att stå bredvid mig. Ofta kommer det att finnas två eller flera aktörer som utför kompromissåtgärder som verkar alltför ivriga att få mig med i ramen. Instruktioner vidarebefordras till sina smartphones och surfplattor via textmeddelanden och ljud via praktiskt taget osynliga hörlurar. De resulterande foton och videor används sedan som de är eller ändras för att förtala mig.

Du kanske frågar dig själv, "Varför ska jag bry mig om Zersetzung och dess brist på tillsyn?"
Zersetzung kan hända vem som helst. Det kan hända dig, din älskade eller en nära vän. Det är i grunden ett livstidsstraff utan överklagandeprocess. Detta är särskilt tragiskt när individen på Zersetzung -listan är oskyldig och inte borde ha placerats på den i första hand.

Zersetzung pågår helt klart i Kanada. Jag kan personligen bekräfta att det sker med många paralleller till Zersetzung -programmet som ursprungligen utvecklades av den östtyska Stasi.

Tills det finns en lagstiftningsreform kommer detta program att fortsätta att förstöra oskyldiga liv. Förhoppningsvis kommer oskyldiga offer för Zersetzung inte att behöva vänta länge.

Vänligen köp inte den här boken. Innehållet i den här boken kan bli föremål för hackning. Det höga priset är avsett att hindra folk från att köpa det. Den bästa källan där ute är posten om Zersetzung på Wikipedia. Var dock medveten om att Zersetzung -medarbetare kan vandalisera Wikipedia -posten. Om du läser något som verkar vara för besynnerligt klickar du på knappen "Visa historik" och går sedan till en tidigare post.

En annan sak att inse är att det finns många Zersetzung -webbplatser som har dykt upp nyligen. De flesta av dessa är desinformationswebbplatser. Bry dig inte om dem. Håll dig till Wikipedia.

Tack för att du läser så här långt.

Var försiktig,"

Stasis smutsningskampanjer https://www.newspapers.com/image/?clipping_id=70073178&fcfToken=eyJhbGciOiJIUzI1NiI sInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJmcmVlLXZpZXctaWQiOjQyNTAyMDUx NSwiaWF0IjoxNjMzMjc0NT k4LCJleHAiOjE2MzMzNjA5OTh9.8p6ULJBhus4ylzlFnxHeh8E sh7Bw2eqr-SPR6eWvvek
Senast redigerad av regafra 2021-10-03 kl. 17:25.
Citera
2021-10-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Vänligen köp inte den här boken. Innehållet i den här boken kan bli föremål för hackning. Det höga priset är avsett att hindra folk från att köpa det. Den bästa källan där ute är posten om Zersetzung på Wikipedia. Var dock medveten om att Zersetzung -medarbetare kan vandalisera Wikipedia -posten. Om du läser något som verkar vara för besynnerligt klickar du på knappen "Visa historik" och går sedan till en tidigare post.

Det där låter i mina öron som en riktigt scam-artist... han spelar säkert på alla TI:s maniska besatthet av begreppet "Zersetzung" för att dom skall köpa hans högt prissatta bok.
Citera
2021-10-03, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad vet du om frimurare & deras påstådda involvering i det här? Deras motto är: "Make good men better" & "As one to be one" - kanske även "Order out of Chaos".

Tror SÄK använder frimurarnas nätverk och frimurarnas program precis som de använder alla andra för tillfället passande grupper/individer. Då jag inte vet något säkert är det dock inte något annat än en kvalificerad gissning.
Citera
2021-10-04, 00:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Tror SÄK använder frimurarnas nätverk och frimurarnas program precis som de använder alla andra för tillfället passande grupper/individer. Då jag inte vet något säkert är det dock inte något annat än en kvalificerad gissning.

Dessvärre verkar det som att polisen används som verktyg i mitt fall. Även om SÄPO & relaterade aktörer skulle ha ett speciellt intresse att utföra skit mot mig så är det mindre sannolikt eftersom de ha hållit på i mer än 15 år.

Jag blir relativt ledsen att de har kostat mig så mycket & fortsätter i deras operation för att samhället & sociala kretsen. ALLA vet vad de gör - vad fan är meningen då att fortsätta? VAD tror de ska hända?

Det ser alltmer ut som att de experimenterar med mitt liv för att se vad jag gör & vem jag blir. DE är ju galna som inte inser att jag aktivt kommer att motarbeta dem - sådana många trauma som de orsakat mig förändrar ens livsstil, ens perspektiv, ens hälsa etc.

Jag ser dem som onormala som fortsätter med agendan istället för att avslöja skitet & erkänna sina medverkan. Det här är ju en form av förföljelse även om ens familj är med på det; dock mycket större än en liten kult som Scientologikyrkan - det handlar om en djupt nätverkat grupp inom samhället som använder samhället som ett vapen för deras agenda.

Varför ska de "följa mig" sedan tonåren? Vad är det de tror att jag ska bli till följd av deras psykologiska operationer????
Citera
2021-10-04, 00:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Djävulska attacker med tex ändrade foton och videor som kan spridas i dennes omgivning med " vi ska ta han så håll tyst så vi vet om det är så"

Zersetzung of a Canadian Law Student
av Human Rights Activist (författare)

"Kära läsare,

jag är en juriststudent i Kanada som är offer för Zersetzung som är en repressiv teknik som ursprungligen utformades av den östtyska Stasi, men som nu har valts för användning i icke-kommunistiska länder. Zersetzung innebär mycket olaglig och omänsklig taktik avsedd att skada offrets rykte och personliga relationer. Detta är anledningen till att Zersetzung måste utföras med största tystnad eftersom kunskap om dess fulla omfattning skulle chockera allmänheten.

Jag har inget kriminalregister och har varit en patriotisk och laglydig medborgare hela mitt liv. När individer väl har placerats på Zersetzung -listan kommer de att finnas på den resten av livet även om de av misstag placerades på listan.

I ett demokratiskt land är detta ett stort problem. Det finns ingen övervakning av processen när det gäller vem som placeras på Zersetzung -listan. Dessutom kan ett offer för Zersetzung inte be att få se hans akt och bestrida eventuella anklagelser mot honom. Som ett resultat måste det göras reformer på detta område.

Zersetzung är ett otäckt program som förstör oskyldiga människors liv. Detta är anledningen till att tillsyn är så välbehövlig. Detta är särskilt viktigt i ett land som är stolt över sin demokrati.

För att lära dig mer om Zersetzung är det bästa stället att börja med Zersetzung -posten på Wikipedia. Om du besöker posten Zersetzung på Wikipedia hittar du ett stort antal trovärdiga referenser listade längst ner i posten från akademiska forskare till välrenommerade tidningar.

En särskild aspekt av Zersetzung som jag skulle vilja lyfta fram här är användningen av ändrade foton och videor för att förtala offret för att förstöra personliga relationer som målet ligger i. Detta är en beprövad taktik som Zersetzung -medarbetarna använder. Denna taktik diskuteras i flera delar av Zersetzung -posten på Wikipedia.

När det gäller den taktik som diskuterats ovan ordnar Zersetzung -medarbetarna rutinmässigt att få skuggiga karaktärer att gå ur deras sätt att stå bredvid mig. Ofta kommer det att finnas två eller flera aktörer som utför kompromissåtgärder som verkar alltför ivriga att få mig med i ramen. Instruktioner vidarebefordras till sina smartphones och surfplattor via textmeddelanden och ljud via praktiskt taget osynliga hörlurar. De resulterande foton och videor används sedan som de är eller ändras för att förtala mig.

Du kanske frågar dig själv, "Varför ska jag bry mig om Zersetzung och dess brist på tillsyn?"
Zersetzung kan hända vem som helst. Det kan hända dig, din älskade eller en nära vän. Det är i grunden ett livstidsstraff utan överklagandeprocess. Detta är särskilt tragiskt när individen på Zersetzung -listan är oskyldig och inte borde ha placerats på den i första hand.

Zersetzung pågår helt klart i Kanada. Jag kan personligen bekräfta att det sker med många paralleller till Zersetzung -programmet som ursprungligen utvecklades av den östtyska Stasi.

Tills det finns en lagstiftningsreform kommer detta program att fortsätta att förstöra oskyldiga liv. Förhoppningsvis kommer oskyldiga offer för Zersetzung inte att behöva vänta länge.

En annan sak att inse är att det finns många Zersetzung -webbplatser som har dykt upp nyligen. De flesta av dessa är desinformationswebbplatser. Bry dig inte om dem. Håll dig till Wikipedia.

Tack för att du läser så här långt.

Var försiktig,"

Stasis smutsningskampanjer https://www.newspapers.com/image/?clipping_id=70073178&fcfToken=eyJhbGciOiJIUzI1NiI sInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJmcmVlLXZpZXctaWQiOjQyNTAyMDUx NSwiaWF0IjoxNjMzMjc0NT k4LCJleHAiOjE2MzMzNjA5OTh9.8p6ULJBhus4ylzlFnxHeh8E sh7Bw2eqr-SPR6eWvvek

De använder Zersetzung-metoder utan tvekan men vi bör inte fokusera på det begreppet men mer på metoderna & varför ens familj & vänner går mer på det i 5-10-15 år samt att samhället skyddar identiteten om de ansvariga. Hur kommer det sig att de kontaktar alla jag kontaktar online & offline? Nyligen i min onlinedating börjar kvinnor uppvisa samma udda beteende som typiska GS:are såsom att de speglar en på alla vis (inte för att flörta) så som många GS:are jag erfarit gör mot mig på gott & ont - vissa som varit mina kollegor & goda vänner som jag vet är goda människor.
Citera
2021-10-04, 01:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Det här måste ju avslöjas öppet - varför tiger exakt alla om deras identitet?? Bara en sådan sak gör en apatisk & tappa hoppet om ett normalt liv vilket är faktiskt en av deras troligaste utfall. De vill få oss att tro en eller bägge av två saker:
  • Att det är demoner/Satan/kult som styr GS:are (de försöker emulera Satans eller vara i dennes tjänst)
  • Att det är staten/hemlig statlig grupp som styr GS:are (i princip Satan enligt kristna extremister & fundamentalister)

De kontaktar verkligen alla en har kontakt med online & offline - det är väldigt uppenbart. De har team av flera som förföljer & övervakar en person 24/7 som har dygnet-runt kontakt med ens sociala nätverk & de som gått med att hjälpa dem att utverka psykologiska operationer mot en såsom:
  • Byta profilbild vid en viss punkt till en specifik sak
  • Skriva meddelanden (ta kontakt) vid viss punkt om vissa specifika saker
  • Få personer att bli en del av ens liv (social engineering)
  • ... mycket mer likt underrättelseoperation & påverkansoperation

Det de gömmer sig bakom är att påstår att det handlar om Gud eller religion/spiritualitet därmed kan de enkelt få med enkla personer som har relation till kristendomen som min egna familj. Det är så de kommer undan med det hela genom att anspela på trossystem vilket är central i all psykologisk operation.

Min familj är med på det här utan tvekan. De lever som vanligt de flesta dagar men någon gång var tredje dag så blir de tillsagda att säga en sak vid en viss tidpunkt som är uppgjort som extrem precision i social engineering vilket är fundamentalt trakasseri & stalking; inte minst inskränkning i ens privatliv. Vad ska jag göra även om jag hittar bevis att åtala dem? Det är lönlöst att bli än mer isolerad.

Allt är ju hopplöst & apatiskt - de ser mig mer som ett projekt än en person som ska hanteras & påverkans med gruppens olagliga hjälp där gruppen driver på det med familjens hjälp. De försöker utföra "Perception Management" på en; gaslighting m.a.o. om en går emot deras psykologiska operation. Så antagligen blir du viljelös & går med på det eller så blir du utsatt för psykologisk tortyr för att du ställer emot dig mot olagliga, omoraliska & oetiska operationer för att samhället har ett trossystem som heter "kristendomen" som manipuleras av de ansvariga!
Citera
2021-10-04, 05:40
Medlem
regafras avatar
Hota att göra offrets omgivning illa är väl den S styrda metoden här i Sverige, underbyggt med personer som kan misstänkas ha terrorist/vålds anknytningar, sedan lura de runt omkring att offret måste räddas men att de inte ska säga något till offret ( lätt att kontrollera med buggar och speciellt nu med alla mobiltelefoner där man själv har potentiell bugg med sig )är väl det man menar med klippet nedan:

" Familjer användes ofta som hävstång mot aktivister i detta skede - antingen som en metod för utpressning (familjemedlemmar utsattes ibland för förtryck som ett sätt att sätta indirekt press på aktivisten) eller övertalning ("din dotter kommer att hamna i stora problem om hon förblir engagerad i den gruppen, kan du inte få henne att se vettig? Det är hennes karriär som står på spel ... ”). Fysiska trakasserier innefattade ofta upprepade arresteringar, fysiska attacker på gatan (t.ex. av vanliga kläder) eller övergrepp och övergrepp kan uppmuntras av rykten som hade spridits (t.ex. mobbning på jobbet, undvikande av grannar)." https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

De kan tex säga att "någon kan plantera något i din dator om du inte hjälper till att hjälpa nu". Det nya offret är ju lika mycket offer som offer nr 1 men kan samtidigt hamna i moment 22 då denne tvekar om denne bör säga /fråga offret nr 1 för att sedan drabbas av skuldkänslor.

Zersetzung är en förmultningens taktik som många ryggradslösa kan ta till av varierande orsaker.
Senast redigerad av regafra 2021-10-04 kl. 05:48.
Citera
2021-10-04, 11:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Hota att göra offrets omgivning illa är väl den S styrda metoden här i Sverige, underbyggt med personer som kan misstänkas ha terrorist/vålds anknytningar, sedan lura de runt omkring att offret måste räddas men att de inte ska säga något till offret ( lätt att kontrollera med buggar och speciellt nu med alla mobiltelefoner där man själv har potentiell bugg med sig )är väl det man menar med klippet nedan:

" Familjer användes ofta som hävstång mot aktivister i detta skede - antingen som en metod för utpressning (familjemedlemmar utsattes ibland för förtryck som ett sätt att sätta indirekt press på aktivisten) eller övertalning ("din dotter kommer att hamna i stora problem om hon förblir engagerad i den gruppen, kan du inte få henne att se vettig? Det är hennes karriär som står på spel ... ”). Fysiska trakasserier innefattade ofta upprepade arresteringar, fysiska attacker på gatan (t.ex. av vanliga kläder) eller övergrepp och övergrepp kan uppmuntras av rykten som hade spridits (t.ex. mobbning på jobbet, undvikande av grannar)." https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

De kan tex säga att "någon kan plantera något i din dator om du inte hjälper till att hjälpa nu". Det nya offret är ju lika mycket offer som offer nr 1 men kan samtidigt hamna i moment 22 då denne tvekar om denne bör säga /fråga offret nr 1 för att sedan drabbas av skuldkänslor.

Zersetzung är en förmultningens taktik som många ryggradslösa kan ta till av varierande orsaker.

Vi vet att de använder Zersetzung-metodik att bryta ner ens liv i delar genom ens sociala nätverk & egna resurser. Det jag är intresserad av är om det är ett experiment i stort eller en verklig operation med uppsatta mål?

Det mesta beror på hur en själv reagerar på att utsattas för deras påverkanskampanj vilket tyder på en mer experimentiell operation än ett mål för förstörelse; de kan förstöra oss när som helst i realitet om den teorin stämmer.

Jag lutar mer åt ett experimentellt syfte genom Zersetzung-metodik vilket de flesta inte alls ser som spionnätverk när det egentligen ÄR ett spion- & påverkansnätverk med personer som villigt ställer upp med tid & resurs för att de tror på underliggande agenda eller syfte. Det finns få vettiga förklaringar till varför ens familj & vänner går med på det i 10+ år & tiger fast otal brott har begått mot mig.
Citera
2021-10-04, 13:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag börjar alltmer luta mot att det här i mitt fall är ett hemligt experiment rörande flum som medvetande vilket samhället VILL stötta då det ligger i allas intresse att få resultat; det måste vara något som alla håller med om på ytan som motstår all kritik mot skitet. Familj tror att det ska gagna dem; (o-)vänner tycker att det är kul att delta i något esoteriskt eller dylikt. Jag å andra sidan får inte min RÖST hörd för att alla tror att de äger mitt liv & därmed får utsätta mig för påverkansoperation utan mitt samtycke & mot mot vilja samt kränker mitt privatliv på extremt sätt samt orsakar extrem emotionell smärta över många år samt psykologisk skada (allt med UPPSÅT) - de är onåbara i lagens namn eftersom de kan enkelt hävda psykiska problem med vittnesmål av familjen & därmed kan de begå många grova brott öppet!!

Det är i verklighet omöjligt för en person att slåss själv mot hela systemet vilket varför att infiltrera & vända familjen & vänner mot en är DERAS STARKASTE MEDEL - INTE teknologi eller staten; Satan eller demoner.

Om jag bara kunde få identiteten på dessa skithögar kan jag fokusera all min energi på att åtala dem - varför skyddar alla deras identitet?? Det här är uppenbarligen skadligt för mig över flera år - sedan 2013 vilket jag har gott om bevis på personlig permanent skada men kan inte få tillfälle att presentera bevisen då ingen tar skitet seriöst men familj som samarbetar med de ansvariga.

Hur ni än vänder på det så skapar de ansvariga PROBLEMET & LÖSNINGEN! Propaganda försöker tala om vilka som är ansvariga & undviker att gå närmare in på varför familj & vänner går med på det. Förvisso försöker propaganda förklara det att dessa är utsatta för sci-fi statlig Mind Control eller besatta av demoner som bägge betyder att de saknar fria viljan. I stort likställer propaganda staten med satan (satan = staten) vilket får mig att tro att de medvetet anspelar på folks trossystem & avsky mot statlig maktmissbruk (radikalisering).

Det som inte finns här är sanningen & identiteten på de ansvariga!
Citera
2021-10-04, 17:06
Medlem
regafras avatar
Här är ytterligare en man Roderick Russell som kallar det för zersetzen, han varnar också för nät trollen som dra ut och drar ut och förvanskar saker och ting. Också han från Kanada som jurist studenten så ointressant att leta namn på deras Perps om det inte finns rättsfall.

"Zersetzen är ett hemligt polisverktyg och, inte överraskande, dess utövare i våra spionagenturer vill hålla det hemligt. Så de använder en hel rad av "desinformation" -taktik (och hot) för att hjälpa till med detta syfte.

FVEY Desinformation
Denna "desinformation" har inkluderat kraftig användning av internettroll, spridning av falska nyheter om äkta offer för att misskreditera dem, få Agent's Provocateur att fungera som offer eller uppmuntra nötter att göra det och sedan göra löjliga påståenden som diskrediterar hela processen.

Så hur vet du skillnaden mellan äkta offer för Zersetzen och nötter? Tja, till en början har nötter inte vittnen; men äkta offer gör det ofta."

Namn, bilder och inspelningar räknas ju till vittnen, och även sådant som andra kan vittna om senare givetvis.

Finns en till om jag inte missminner mig som benämner det som zersetzen inte zersetzung ,men båda går nog ann, mer att söka på bara vilket är bra, men den andra , om det inte är denna Russel, har jag för mig var med om mordförsök också, så finns en hel del att läsa. https://www.roderickrussell.ca/examples-of-zersetzen

zersetzen, zersetzung är samma men olika namn likadant med de undre
○ Cointelpro
○ D & D ("Disrupt and Discredit")
○ Vigorous Harassment
○ No Touch Tort

https://www.roderickrussell.ca/s/25PrecedentsForWEBRev.pdf

Misskreditera kan man ju göra slarvigt , något som jag tror Dr Katherine Horton blivit utsatt för, hon berättar saker som går att känna igen men folk tar som en slags "tabbe " på henne om hon lägger ett ord fel, och så uppskruvad som hon var av stress så kan man lätta säga fel men hoppas att att alla miss förstår rätt så att säga. Men 2019 så halkade hon in på 5G spåret och man ser hur trött hon blivit på youtube, tyvärr. Ta en stor kaka i taget skulle jag råda henne till, även om hon kan ha rätt de få minuterar jag sett , att man kan ställa till med massor med detta 5g då det går att placera en radiostyrd "vad som helst" vart som helst men inte att själva tekniken skulle micra oss. Vet inte om jag orkar se 2 timmar av det sista hon är med i på YouTube sedan 2019 , men om det är som de första minuterna så kan det vara utbildande då hon har utbildning som kan förklara vissa sammanhang och kanske rätta de mest vansinniga idéerna om 5G, vilket skulle höja henne som person.

Döm ingen, detta är ett helvete att bli skild från allt, mycket för att skydda de andra och ta fighten själv mot dessa no name , och bara vänta på sin upprättelse som kanske aldrig kommer. Man väntar även på att man ska komma till tals och stoppa detta så at bara lägga ner och bli sparkad på än mer utav de "smarta" är inte tal om , man måste löpa linan ut
Senast redigerad av regafra 2021-10-04 kl. 17:45.
Citera
2021-10-04, 19:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Här är ytterligare en man Roderick Russell som kallar det för zersetzen, han varnar också för nät trollen som dra ut och drar ut och förvanskar saker och ting. Också han från Kanada som jurist studenten så ointressant att leta namn på deras Perps om det inte finns rättsfall.

"Zersetzen är ett hemligt polisverktyg och, inte överraskande, dess utövare i våra spionagenturer vill hålla det hemligt. Så de använder en hel rad av "desinformation" -taktik (och hot) för att hjälpa till med detta syfte.

FVEY Desinformation
Denna "desinformation" har inkluderat kraftig användning av internettroll, spridning av falska nyheter om äkta offer för att misskreditera dem, få Agent's Provocateur att fungera som offer eller uppmuntra nötter att göra det och sedan göra löjliga påståenden som diskrediterar hela processen.

Så hur vet du skillnaden mellan äkta offer för Zersetzen och nötter? Tja, till en början har nötter inte vittnen; men äkta offer gör det ofta."

Namn, bilder och inspelningar räknas ju till vittnen, och även sådant som andra kan vittna om senare givetvis.

Finns en till om jag inte missminner mig som benämner det som zersetzen inte zersetzung ,men båda går nog ann, mer att söka på bara vilket är bra, men den andra , om det inte är denna Russel, har jag för mig var med om mordförsök också, så finns en hel del att läsa. https://www.roderickrussell.ca/examples-of-zersetzen

zersetzen, zersetzung är samma men olika namn likadant med de undre
○ Cointelpro
○ D & D ("Disrupt and Discredit")
○ Vigorous Harassment
○ No Touch Tort

https://www.roderickrussell.ca/s/25PrecedentsForWEBRev.pdf

Misskreditera kan man ju göra slarvigt , något som jag tror Dr Katherine Horton blivit utsatt för, hon berättar saker som går att känna igen men folk tar som en slags "tabbe " på henne om hon lägger ett ord fel, och så uppskruvad som hon var av stress så kan man lätta säga fel men hoppas att att alla miss förstår rätt så att säga. Men 2019 så halkade hon in på 5G spåret och man ser hur trött hon blivit på youtube, tyvärr. Ta en stor kaka i taget skulle jag råda henne till, även om hon kan ha rätt de få minuterar jag sett , att man kan ställa till med massor med detta 5g då det går att placera en radiostyrd "vad som helst" vart som helst men inte att själva tekniken skulle micra oss. Vet inte om jag orkar se 2 timmar av det sista hon är med i på YouTube sedan 2019 , men om det är som de första minuterna så kan det vara utbildande då hon har utbildning som kan förklara vissa sammanhang och kanske rätta de mest vansinniga idéerna om 5G, vilket skulle höja henne som person.

Döm ingen, detta är ett helvete att bli skild från allt, mycket för att skydda de andra och ta fighten själv mot dessa no name , och bara vänta på sin upprättelse som kanske aldrig kommer. Man väntar även på att man ska komma till tals och stoppa detta så at bara lägga ner och bli sparkad på än mer utav de "smarta" är inte tal om , man måste löpa linan ut

Jag förstår inte varför skitet är fortfarande hemligt efter flera år av "avslöjanden"? Uppenbarligen har alla fel. Det är mer troligt att staten/kulten anspelar på flera saker såsom psykisk ohälsa att hålla sin operation i hemlighet samtidigt som de manipulerar samhället & sociala kretsen till en viss del. Allt är ju extremt olagligt & de kommer undan främst att familjen har blivit övertygad att delta som vet all smärta & skada som skett till följd av de massiva & grovt kriminella psykologiska operationer!
Citera
2021-10-04, 20:30
Medlem
regafras avatar
Roderick Russel del 2

Han skriver även att Snowden haft material som han publicerat om taktiker i Zersetzung stil och att dessa taktiker lärs ut: https://www.roderickrussell.ca/examples-of-zersetzen

"FVEY utbildar personal i STASI / Zersetzung -metoder:
Edward Snowden publicerade en del läckt dokumentation, markerad högst hemlig , från Storbritanniens signaler / elektroniska underrättelsetjänst - GCHQ - som bekräftar att GCHQ utbildar sin personal i olaglig användning av hemlig polis taktik i Zersetzen -stil , och att de delar med sig av sitt utbildningsmaterial med andra i intelligensgemenskapen " Five Eyes ".

Denna dokumentation placerades på internet av NBC och andra. Jag blev ombedd att kommentera det - baserat på min erfarenhet som offer för Zersetzen.

Nedan följer mina skriftliga kommentarer tillsammans med webbadresserna till var dessa dokument finns på internet.

De dokument som Snowden avslöjade stavar taktik som: hur man begår olagliga " smutsiga knep ", hur man förstör ett måls rykte, hur man överväldigar och kontrollerar internet med falska inlägg och hur man sprider desinformation.

Faktum är att deras läckta dokument (från Storbritanniens GCHQ) visar att dessa spionagenturer utbildar några av sina operatörer i att använda tekniker i Zersetzen-stil med den uttalade avsikten att orsaka " fysiologisk ", " kognitiv " och " affektiv stress " i sina riktade offer med hjälp av metoder utformade, med GCHQ: s egna ord , för att störa, förstöra, sprida och misskreditera sina offer - 4 D: erna.

Mina skriftliga kommentarer om Snowden Docs
Klicka på länken nedan för att läsa mina kommentarer om dessa Snowden -avslöjanden.

Kommentarer om Snowden Docs

Det som Snowden syftar på och vad vi fortsätter att uppleva är en förföljningsprocess vars uttalade mål är att " skapa kognitiv, fysiologisk och affektiv stress " hos sina riktade offer

Det här är hemliga polistaktiker; inte en legitim säkerhets- / underrättelsetjänst ."
Senast redigerad av regafra 2021-10-04 kl. 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in