2021-10-02, 09:38
Medlem
Jag kollar mest på UFC när det kommer till sport. Och dessa evenemang är ju runt 02.00 svensk tid....
Hur funkar det med iptv när de erbjuder ufc kanaler?
Jag har viaplay just nu och dom sparar ju event i typ 24h så man kan gå bak och kolla....
Är allt sparat när det kommer till iptv? På samma sött?
Citera
2021-10-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Jag kollar mest på UFC när det kommer till sport. Och dessa evenemang är ju runt 02.00 svensk tid....
Hur funkar det med iptv när de erbjuder ufc kanaler?
Jag har viaplay just nu och dom sparar ju event i typ 24h så man kan gå bak och kolla....
Är allt sparat när det kommer till iptv? På samma sött?

Kör du med Tivimate så kan du spela in UFC och kolla det när du vill. Om du inte vill vänta på att det ska laddas upp.
Citera
2021-10-02, 12:30
Medlem
aina08s avatar
Någon som kan tipsa om bra utländska kanaler värda att ta en titt på?
Tänker tex amerikanska för talkshows osv eller kanadensiska för hockey, eller andra typ av "vanliga" kanaler någonstans ifrån i världen

Att bara sitta och bläddra igenom hundratals kanaler gör ju inte att man hittar så mycket (eller kanske för mycket).
Citera
2021-10-02, 16:22
Medlem
protectors avatar
Nån som har koll på hur det rent tekniskt går till när man ska distribuera 10 000 tals tvkanaler med ja inte mer än nån minuts fördröjning. Låter som det behövs datacenter ala facebook men har ingen koll
Citera
2021-10-02, 22:32
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Någon som kan tipsa om bra utländska kanaler värda att ta en titt på?
Tänker tex amerikanska för talkshows osv eller kanadensiska för hockey, eller andra typ av "vanliga" kanaler någonstans ifrån i världen

Att bara sitta och bläddra igenom hundratals kanaler gör ju inte att man hittar så mycket (eller kanske för mycket).
Kolla tvtablån:
https://www.tvguide.com/listings/ (Usa)
https://www.ontvtonight.com/ca/guide/ (Canada)
Citera
2021-10-03, 14:06
Medlem
Tips på sidor med gratis m3u-länkar? Hittar ju massvis om jag söker på nätet men vilka listor är bra och har alla svenska sportkanaler osv?
Citera
2021-10-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tummen89
Tips på sidor med gratis m3u-länkar? Hittar ju massvis om jag söker på nätet men vilka listor är bra och har alla svenska sportkanaler osv?

Vill du köra på hackade m3u och dela med andra? Varför inte köpa dig ett abb du vet fungerar?
Citera
2021-10-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vill du köra på hackade m3u och dela med andra? Varför inte köpa dig ett abb du vet fungerar?

Helt obegripligt när det handlar om så lite pengar.
Vill man sitta och njuta av den sporten man är intresserad av så borde man ha råd med den lilla månadskostnaden ett riktigt iptv-abonnemang kostar.
Citera
2021-10-03, 19:20
Medlem
Osborns avatar
Hej!

Har äntligen upptäckt hur smart det är med iptv. Har de senaste veckorna testat en rad appar på min samsung-tv (bay-iptv, smart stb, set iptv och ibo player)

Jag har stött på ett par problem som jag helt enkelt undrar om dekommer lösa sig om jag köper en box.

1. Programinformation, Den hinner inte med alls, tiderna är helt fel och på vissa kanaler står det inget alls.

2. Går det att bläddra bland kanalerna snabbt? Här finns endast valet att " hålla nere" knappen och det går ej byta sida på ett smidigt sätt.

3. Går det att ta bort kanaler i listan/ sortera om? Nu ligger det dubbletter av mycket tack vare hd kanal eller ej.

Så till den slutliga frågan, vilken är en bra första box att börja med?

läst en en del om tvip-605 och många rekommenderar den för nybörjare, är det något ni rekommenderar?

Stort tack på förhand!
Citera
2021-10-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Dela med andra? Nej.
Jag har redan ett abb. Vill bara testa detta.
Kan du svara på min fråga istället?
Citera
2021-10-03, 19:48
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Hej!

Har äntligen upptäckt hur smart det är med iptv. Har de senaste veckorna testat en rad appar på min samsung-tv (bay-iptv, smart stb, set iptv och ibo player)

Jag har stött på ett par problem som jag helt enkelt undrar om dekommer lösa sig om jag köper en box.

1. Programinformation, Den hinner inte med alls, tiderna är helt fel och på vissa kanaler står det inget alls.

2. Går det att bläddra bland kanalerna snabbt? Här finns endast valet att " hålla nere" knappen och det går ej byta sida på ett smidigt sätt.

3. Går det att ta bort kanaler i listan/ sortera om? Nu ligger det dubbletter av mycket tack vare hd kanal eller ej.

Så till den slutliga frågan, vilken är en bra första box att börja med?

läst en en del om tvip-605 och många rekommenderar den för nybörjare, är det något ni rekommenderar?

Stort tack på förhand!

Billigaste vettiga alternativet är Xiaomi Mi Stick om du inte ser på mycket 4K material (den har ej 4K). Sen installerar du Tivimate på den så är du hemma.

Ska du ha lite mer premium grejer så är det Formuler Z8 box som gäller. Enligt mig.
Citera
2021-10-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tummen89
Dela med andra? Nej.
Jag har redan ett abb. Vill bara testa detta.
Kan du svara på min fråga istället?

Gratis abb = hackade abb = delade abb.
Ingenting är gratis. En seriös säljare ordnar ett gratis test så att du kan prova på tjänsten innan du köper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in