Citat:
Ursprungligen postat av
vetenskapspartiet
Ska bli mycket intressant att se om något nytt parti kan ta sig in i Riksdagen 2022, behövs mer än någonsin.
Det som behövs är väl att Mp och L åker ur. Två skitpartier som har haft alldeles för mycket att säga till om och förstört Sverige...
Skulle va kanon om svenska S blir som danska S och bildar regering med SD... S säljer gärna själen så länge de får sitta i regeringsställning. De behöver dock rensa i leden. Den efterblivne Svetsaren försvinner ju, men Äckel-Morgan har ju noll förtroende... Dessutom måste man kasta ut några vänsterhäxor från ledande positioner...
Ann Linde och Annika Strandhäll måste offras. Äckliga feministhoror.. Särskilt Ann Linde skämmer ju ut inte bara sig själv utan hela Sverige...
Hans Dahlgren är helt värdelös som dessutom älskar EU.
Ardalan Shekarabi har inte rent mjöl i påsen och borde inte ens va svensk medborgare.
Peter Hultqvist är nog populär ute i hålorna, men efter vad han sagt om SD och på vilket sätt han vill kontrollera alternativmedia så kan ju han knappast va aktuell för en eventuell S/SD regering han heller...
S har ju inte fört S politik sen Göran Perssons dagar. Partiet kidnappades ju av en massa vänsterkvinnor och blev ett arbetar och sverigefientligt parti..
Själv ser jag helst att S inte blir för stora, men Magdalena Andersson är den enda jag haft nån form av förtroende för när det gäller S de senaste 10-15 åren... Juden Pagrotsky hade väl lite bakom pannbenet med, men han tackade ju nej till partiledarposten ett tiotal gånger.. (mina egna spekulationer är att han helt enkelt inte orkade med alla äckliga vänsterkvinnor som helt plötsligt hade fått nåt att säga till om och förde partiet åt helt fel håll)..
Ha ha det hade varit otroligt roligt om S helt plötsligt tvärvände och börja slicka Åkessons röv...
Men Magdalena är inte helt urblåst o hon fattar väl att ekonomin inte går ihop med 1.5 miljon obildade lätt förståndshandikappade muslimer som dessutom vill ta hit hela släkten...
Svetsarmongot däremot va ju tyvärr en lättlurad idiot som agerade marionett i sju år åt de sverigefientligt krafterna..